Przetargi.pl
Usługi kompleksowego ubezpieczenia grupy zakupowej Gminy Miasta Częstochowy oraz jednostek organizacyjnych i spółek na lata 2016-2018 - 3 części.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3707100 , fax. 34 3707170
  • Data zamieszczenia: 2015-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 3707100, fax. 34 3707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kompleksowego ubezpieczenia grupy zakupowej Gminy Miasta Częstochowy oraz jednostek organizacyjnych i spółek na lata 2016-2018 - 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego ubezpieczenia grupy zakupowej Gminy Miasta Częstochowy oraz jednostek organizacyjnych i spółek na lata 2016-2018 w podziale na następujące CZĘŚCI: 1. CZĘŚĆ 1, w tym: 1.1.Pakiet 1 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych i spółek biorących udział we wspólnym programie ubezpieczeniowym; 1.2.Pakiet 2 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZGM-TBS Sp. z o.o. w Częstochowie oraz obowiązkowe ubezpieczenie zarządcy nieruchomości na rzecz ZGM -TBS Sp. z o.o. w Częstochowie. 2. CZĘŚĆ 2 - Ubezpieczenia komunikacyjne. 3.CZĘŚĆ 3 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej (OSP). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załączniki nr 7A, 7B i 7C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. Oferty na poszczególne CZĘŚCI winny odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w tym opisom zawartym w załączniku nr 7A, 7B i 7C i pozostałych załącznikach z grupy 7. Pozostałe załączniki z grupy 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowane zostały na potrzeby szczegółowej oceny ryzyka przez wykonawcę. Wykonawca musi zapewnić osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, za pomocą których wykonawca wykonuje czynności ubezpieczeniowe na terenie województwa śląskiego i zapewni sprawną obsługę na terenie prowadzenia działalności przez zamawiającego w godzinach jego urzędowania. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach podlegających ubezpieczeniu zgodnie z wymogami opisanymi w załączniku nr 7A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na tę okoliczność wykonawca winien złożyć pisemną prośbę do zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wadium ustala się w wysokości: a) dla CZĘŚCI 1 - 35.000,00 zł (słownie: Trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100); b) dla CZĘŚCI 2 - 2.700,00 zł (słownie: Dwa tysiące siedemset złotych 00/100); c) dla CZĘŚCI 3 - 300,00 zł (słownie: Trzysta złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21.12.2015 r. do godz. 10.30

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki fakultatywne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach