Przetargi.pl
Usługi informacji i promocji Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.

Muzeum Narodowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, Pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3435643, 3433308 , fax. 713 725 159
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe we Wrocławiu
    Pl. Powstańców Warszawy 5
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3435643, 3433308, fax. 713 725 159
    REGON: 27846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi informacji i promocji Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja działań informacyjno-promocyjnych Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, dofinansowanego ze środków finansowych Unii Europejskiej. 2. Muzeum Sztuki Współczesnej, oddział Muzeum Narodowego we Wrocławiu znajduje się w Pawilonie Czterech Kopuł, obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków nr 343/Wm, decyzją z 15 kwietnia 1977 r. Ponadto jest wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO 13.07.2006 r. - jako otoczenie Hali Stulecia. 3. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, który uzyskał dofinansowanie ze środków unijnych z PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020, PRIORYTET: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury DZIAŁANIE: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Zamawiający zawarł w dniu 4 maja 2017 r. stosowną umowę o dofinasowanie nr POIS.08.01.00-00-1096/16-00. 4. Beneficjentem funduszy europejskich jest Muzeum Narodowe we Wrocławiu. 5. Podmiot przygotowujący i realizujący działania informacyjno-promocyjne wyłoniony zostanie w niniejszym postępowaniu i będzie min. odpowiedzialny za stworzenie i wykonanie takiego systemu informacji, który umożliwi przekazywanie poszczególnym grupom docelowym w tym szeroko rozumianej opinii publicznej wiadomości na temat możliwości wykorzystania (oraz rzeczywistego zaangażowania) środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego a także roli, jaką odgrywa Unia Europejska poprzez fundusze, które przeznacza na rozwój krajów członkowskich. 6. Wszystkie działania informacyjno-promocyjne muszą być realizowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” , stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 12 ( Obowiązki Informacyjne Beneficjenta) do umowy o dofinansowanie Projektu nr POIS.08.01.00-00-1096/16-00, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Zakres zamówienia obejmuje następujące działania: 1) Przygotowanie szczegółowego programu promocji i zarządzanie jego wdrożeniem wraz ze szczegółowym harmonogramem. 2) Prace graficzne - opracowanie Key Visual Projektu, przygotowanego w oparciu o załącznik oferty Wykonawcy pn. „Koncepcja Key Visual Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1”, uwzględniającego wytyczne w zakresie informacji i promocji (załączniki nr 7 i 8 do SIWZ), oraz identyfikację wizualną Muzeum Narodowego we Wrocławiu (załącznik nr 9 do SIWZ); na bazie przygotowanego systemu identyfikacji wizualnej Projektu, wykorzystujących grafikę: plakaty B1, A2, ulotka w wersji polskiej i angielskiej, roll-up, reklamy w prasie, reklamy wielkoformatowe - outdoorowe (citylighty, słupy reklamowe), projekt wizualny podstrony internetowej, plansze do filmów, projekty do działań niestandardowych, gadżety promocyjne. UWAGA. WYKONAWCA JEST ZOBOWIAZANY DO PRZEDSTAWIENIA W OFERCIE KEY VISUAL PROJEKTU– PROPOZYCJA TA BĘDZIE OCENIANA WG PRZYJĘTEGO W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM KRYTERIUM –SZCZEGÓŁY W SIWZ - DZIAŁ VII ust. 5 pkt. 1 oraz DZIAŁ XIV ust. 1 pkt. 2. 3) Organizacja dwóch konferencji prasowych. 4) Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych. 5) Druk plakatów promocyjnych – 200 szt. 6) Druk ulotek promocyjnych w języku polskim i angielskim – 15 000 szt. 7) Rollupy – 2 szt. 8) Wykonanie podstrony internetowej. 9) Przygotowanie i zamieszczenie 5 ogłoszeń w prasie regionalnej i ogólnopolskiej. 10) Przygotowanie i zakup emisji spotu (ów) w rozgłośni radiowej o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim. 11) Zakup czasu antenowego (audycja w TV), polegający na zamówienie audycji promocyjnej wraz z jej scenariuszem w telewizji regionalnej i jej emisji na antenie tej telewizji o zasięgu dolnośląskim. 12) Wyprodukowanie spotu promocyjnego (filmowego) - stworzenie scenariusza i zrealizowanie jednego 30. sekundowego spotu informującego o projekcie i jego efektach. 13) Produkcja filmu informacyjnego. 14) Zrealizowanie reklamy wielkoformatowej (plakaty na słupach reklamowych, citylighty). 15) Przygotowanie i przeprowadzenie trzech działań marketingowych, niestandardowych, zgodnie z załącznikiem oferty Wykonawcy pn. Koncepcja działań marketingowych niestandardowych” UWAGA. WYKONAWCA JEST ZOBOWIAZANY DO PRZEDSTAWIENIA W OFERCIE ORYGINALNYCH PROPOZYCJI PRZYGOTOWANIA I ZORGANIZOWANIA 3 (TRZECH) DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NIESTANDARDOWYCH (np. EVENTÓW) – PROPOZYCJA TA BĘDZIE OCENIANA WG PRZYJĘTEGO W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM KRYTERIUM – SZCZEGÓŁY W DZIALE VII ust. 5 pkt. 2 oraz DZIAŁ XIV ust. 1 pkt. 3. SIWZ. 16) Zaprojektowanie i wyprodukowanie gadżetów promocyjnych (kubek, torba, notes, długopis), jako elementu wspierającego inne działania, w tym min. konferencje prasowe. 8. Szczegółowy zakres usług informacyjno-promocyjnych określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Wszystkie wskazane z nazwy materiały w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte w przypadkach, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący; nazwy te należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów. Przez produkty równoważne należy rozumieć produkty o takich samych parametrach lub nie gorszych od tych, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkty równoważne muszą odpowiadać pod względem jakości oraz funkcjonalności produktom wskazanym z nazwy przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i złożenia kosztorysu ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium na czas związania ofertą, w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Muzeum Narodowego we Wrocławiu: ING BANK ŚLĄSKI Nr konta: 92 1050 1575 1000 0005 0269 5836 z adnotacją „Wpłata wadium – zamówienie nr sprawy: 17/2017. Usługi informacji i promocji Projektu POIIŚ”. - poręczeniach bankowy lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 j.t. oraz Dz.U. z 2016 poz. 2260). 3. Gwarancję i poręczenia należy wystawić na Muzeum Narodowe we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5 , 50-153 Wrocław. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (bankowej/ubezpieczeniowej) lub poręczenia, z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego – zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. z 2016r. poz. 2164 ze zm.) w ich literalnym brzmieniu. 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną i bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 2 powyżej przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, załączając do oferty w oddzielnej kopercie, a kopię dokumentu spiąć trwale z ofertą. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców, pod warunkiem iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku, składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zabezpieczającego ofertę, do wyznaczonego terminu zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczalnych form jego wniesienia), Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 , oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik - „Koncepcja Key Visual Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1”, (SKŁADANY DO OFERTY – DO OCENY W KRYTERIUM OCENY OFERT – KONCEPCJA KEY VISUAL PROJEKTU). a) w przypadku kryterium „Koncepcja Key Visual Projektu”, Zamawiający wymaga przygotowania i przedstawienia przez wykonawcę koncepcji motywu graficznego, który wykreuje system identyfikacji wizualnej Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, dofinansowanego z funduszy unijnych, na bazie którego będą realizowane projekty wszystkich materiałów promocyjnych wykorzystujących grafikę. W tym celu Wykonawca winien dołączyć do oferty dodatkowy załącznik pn. „Koncepcja Key Visual Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1”. b) Koncepcja Key Visual Projektu musi być zgodna z wytycznymi w zakresie informacji i promocji - „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” (Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz Załącznikiem nr 12 do umowy o dofinansowanie (Załącznikiem nr 8 do SIWZ). c) Koncepcja Key Visual Projektu, przy uwzględnieniu wytycznych unijnych oraz identyfikacji wizualnej muzeum (logotypu Muzeum Narodowego we Wrocławiu) powinna być spójna i stanowić dla odbiorców czytelny przekaz zapewniający zrozumienie celów działań promocyjnych, odnoszących się do finansowania Projektu tj. zaangażowania funduszy unijnych w realizację Projektu. d) Koncepcja Key Visual Projektu powinna być kreatywna (oryginalna, unikalna, wyróżniająca się od innych kampanii informacyjno-promocyjnych), emocjonalna (wzbudzająca pozytywne emocje u odbiorców). e) Koncepcja Key Visual Projektu winna być przygotowana w czytelnej formie na arkuszach nie większych niż format A2 i nie mniejszy niż A4 - dołączone do oferty w formie papierowej i elektronicznej. Koncepcja powinna składać się z części opisowej i graficznej. UWAGA! Niedołączenie do oferty Koncepcji Key Visual Projektu będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 2) Załącznik – „Koncepcja działań marketingowych, niestandardowych” - propozycja opisująca przygotowanie i wykonanie trzech działań marketingowych niestandardowych (np. eventów), (SKŁADANY DO OFERTY – DO OCENY W KRYTERIUM OCENY OFERT – DZIAŁANIA MARKETINGOWE NIESTANDARDOWE). a) Koncepcja działań musi odznaczać się kreatywnością - zaproponowane działania powinny posiadać walor unikalności, oryginalności i winny wyróżniać się od innych tego typu działań marketingowych i wzbudzać żywe zainteresowanie odbiorców. b) Koncepcja działań winna być dopasowana do celów kampanii informacyjno-promocyjnej i grupy docelowej – wynikać z jej analizy i analizy bieżących trendów, uwzględniać potrzebę odbiorcy i specyfikę informacji, którą Zamawiający chce przekazać. c) Koncepcja działań powinna być opisana w sposób jak najbardziej wyczerpujący i szczegółowy. UWAGA! Niedołączenie do oferty opracowania w/w załącznika będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Jeżeli Wykonawca w opracowaniu pn. „Koncepcja działań marketingowych, niestandardowych” opisze mniej niż wymagane trzy działania jego oferta zostanie odrzucona jako oferta, której treść nie odpowiada treści SIWZ 3) Kosztorys ofertowy, przygotowany wg wzoru załącznika nr 10 do SIWZ, który stanowi element oferty. 4) Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca przy wykazaniu spełniania warunków postępowania w okolicznościach, o których mowa w dziale V ust. 2 SIWZ. Dokument składa się w formie oryginału. (SKŁADANY DO OFERTY). 6) Dowód wniesienia wadium – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna – oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach