Przetargi.pl
Usługi edukacyjne związane z realizacją w roku szkolnym 2011/2012, Projektu Dobry Start dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Łambinowice ogłasza przetarg

  • Adres: 48-316 Łambinowice, ul. Gen. Zawadzkiego 29
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4311300 , fax. 077 4311301
  • Data zamieszczenia: 2011-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łambinowice
    ul. Gen. Zawadzkiego 29 29
    48-316 Łambinowice, woj. opolskie
    tel. 077 4311300, fax. 077 4311301
    REGON: 53141284600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne związane z realizacją w roku szkolnym 2011/2012, Projektu Dobry Start dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca może złożyć 1 ofertę składającą się z 1 lub kilku ofert częściowych, po 1 na wybrane części zamówienia. W każdej części oferent zobowiązany jest przygotować autorski program zajęć uwzględniający wskazaną ilość godzin. Program ma być przygotowany zgodnie z przepisami prawa oświatowego i dotyczyć tematyki zgodnej z nazwą odpowiedniej części zamówienia adekwatnej do zaproponowanego tytułu zajęć. Ponadto program powinien odpowiadać grupie wiekowej uczestników i zawierać treści uwzględniające przygotowanie uczniów do wyjazdów i wykorzystanie tematyki wyjazdów edukacyjnych (jeśli takie zostały zaplanowane) do zajęć. Czas niezbędny do organizacji wyjazdów i czas samego wyjazdu edukacyjnego nie jest rozliczany oddzielnie, jest elementem dodatkowym do czasu zajęć. Wykonawca będzie pracował z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych i materiałów dostarczonych przez Zamawiającego zgodnie z treścią aktualnego wniosku o dofinansowanie projektu Dobry Start. Oferent dostosuje harmonogram zajęć i termin organizowanych wyjazdów edukacyjnych do treści zawartych we Wniosku o dofinansowanie projektu Dobry Start i możliwości organizacyjnych szkoły, której zajęcia dotyczą. Oferent jest zobowiązany do zapoznania się z programem rozwojowym szkoły, której dotyczy składana oferta i do pełnej współpracy z jej dyrekcją i nauczycielami oraz innymi wykonawcami poszczególnych części zamówienia. Oferent jest zobowiązany do zachowania tajemnicy we wszystkich kwestiach dotyczących uczestników projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena programu zajęć
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lambinowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach