Przetargi.pl
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Indywidualizacja kształcenia w klasach I-III w Gminie Prudnik - zajęcia terapeutyczne muzykoterapia

Gmina Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
  • Data zamieszczenia: 2012-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
    ul. Kościuszki 3 3
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
    REGON: 00052652900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Indywidualizacja kształcenia w klasach I-III w Gminie Prudnik - zajęcia terapeutyczne muzykoterapia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług edukacyjnych w ramach projektu pn.: Indywidualizacja kształcenia w klasach I-III w Gminie Prudnik, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć indywidualizujących proces nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych. Usługa będzie wykonywana w ramach realizacji projektu systemowego pn.: Indywidualizacja kształcenia w klasach I-III w Gminie Prudnik - Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia będą odbywały się w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Prudnik, położonych na jej terytorium, tj.: 1) ZSP nr 1 w Prudniku - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1, 48-200 Prudnik, ul. Podgórna 9; 2) ZSP nr 2 w Prudniku - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3, 48-200 Prudnik, ul. Szkolna 12. Łączna liczba godzin zajęć prowadzonych w dwóch szkołach podstawowych wynosi 60. Zamówienie obejmuje prowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych muzykoterapii dla dzieci niepełnosprawnych. Zasady prowadzenia zajęć: 1) Zajęcia będą odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem oraz zasadami Ministerstwa Edukacji Narodowej. 2) Zajęcia z uczniami/uczennicami z danej szkoły będą prowadzone na terenie danej szkoły lub zespołu szkolno-przedszkolnego, sale dydaktyczne zostaną użyczone Wykonawcy nieodpłatnie. 3) Zajęcia odbywać się będą w dni robocze, z wyłączeniem sobót. 4) Zajęcia będą odbywać się według ustalonego harmonogramu. Harmonogram opracowany przez Wykonawcę, musi być uzgodniony i zaakceptowany przed podpisaniem umowy przez Dyrektora danej szkoły oraz Zamawiającego. 5) Realizacja zajęć objętych zamówieniem nie może kolidować z kalendarzem roku szkolnego w województwie opolskim oraz planem zajęć danej szkoły, być dostosowana do planu zajęć lekcyjnych poszczególnych uczniów/uczennic biorących udział w projekcie oraz innych wydarzeń jak np. wycieczki i przerwy w zajęciach dydaktycznych. 6) Zajęcia winny odbywać się bezpośrednio przed, w przerwach lub po zakończeniu zajęć szkolnych danego ucznia. 7) W trakcie zajęć winno być wykorzystywane doposażenie bazy dydaktycznej zakupione w ramach projektu, z których Wykonawca będzie korzystał nieodpłatnie. Wykonawca winien opracować i przedłożyć Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć, Konspekt Zajęć - scenariusz lekcji, w którym uwzględnia się wykorzystanie pomocy dydaktycznych. 8) Jedna godzina zajęć trwa 60 minut. 9) Zajęcia prowadzone będą w oparciu o program zajęć opracowany przez Wykonawcę, z uwzględnieniem wyników diagnozy przeprowadzonej w szkole przez zespół działający na podstawie Standardu I kształcenia ogólnego dla klas I-III szkół podstawowych. Program zajęć powinien uwzględniać specyficzne potrzeby edukacyjne uczennic/uczniów oraz powinien być dostosowany do ich indywidualnych możliwości. 10) Program zajęć opracowany przez Wykonawcę musi być uzgodniony i zaakceptowany przed rozpoczęciem zajęć przez Dyrektora danej szkoły oraz Zamawiającego. 11) Rodzaj umowy zawieranej z podmiotem świadczącym usługę edukacyjną: umowa zlecenia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach