Przetargi.pl
Usługi edukacyjne w ramach projektu Dobry start - to sukces w przyszłości realizowanego przez Gminę Aleksandrów Łódzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7121018, 7121620 , fax. 042 7121780
  • Data zamieszczenia: 2013-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki
    Pl. Kościuszki 2 2
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 7121018, 7121620, fax. 042 7121780
    REGON: 00053261300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne w ramach projektu Dobry start - to sukces w przyszłości realizowanego przez Gminę Aleksandrów Łódzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczniów klas IV - VI trzech szkół podstawowych z siedzibą na terenie wiejskim Gminy Aleksandrów Łódzki, w ramach projektu Dobry start - to sukces w przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych). 2. Usługi będą realizowane w trzech szkołach podstawowych z siedzibą na terenie wiejskim Gminy Aleksandrów Łódzki: - Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie - Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi i. J. Korczaka w Rudzie Bugaj - Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu Jednostka 1h w SIWZ jest rozumiana jako: a) 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut - w przypadku zajęć wyrównawczych i rozwijających zainteresowania. b) 1 godziny zegarowej, czyli 60 minut - w przypadku zajęć specjalistycznych. Zajęcia wyrównawcze we wszystkich trzech szkołach: - zajęcia polonistyczne z wykorzystaniem TIK, - zajęcia matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, - zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line. Zajęcia rozwijające zainteresowania: w zależności od szkoły, w której będą prowadzone: SP w Bełdowie: - przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK, - przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK, - matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, - polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK, - języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line. SP w Rudzie Bugaj: - matematyczno-przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, - polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK, - języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line. SP w Rąbieniu: - fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line, - teatralno-filmowe z wykorzystaniem TIK, - literackie z wykorzystaniem TIK, - matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line, - przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK, - historyczno-regionalne z wykorzystaniem TIK, Zajęcia specjalistyczne: - techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania, - trening słuchowy - metoda Tomatisa, - terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta - terapia pedagogiczna - z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii Zajęcia wyrównawcze i rozwijające zainteresowania powinny prowadzone być w oparciu i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK), tj. tabletów, platform edukacyjnych (matematycznej i języka angielskiego), tablic interaktywnych oraz rzutników multimedialnych. Liczba uczniów w poszczególnych grupach - zgodnie z założeniami Rozporządzenia MEN w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U.10.228.1487 z późn. zm.). Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2013/2014 oraz w roku szkolnym 2014/2015. Harmonogramy zajęć w poszczególnych szkołach zostaną ustalone przez dyrektorów tych szkół przed rozpoczęciem roku szkolnego. Harmonogram może ulegać zmianie w każdym semestrze szkolnym. Zamówienie obejmuje: prowadzenie zajęć przez wykonawcę wg niżej wymienionych rodzajów i składa się z składa się z następujących części: Zajęcia w Szkole Podstawowej im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE Część zamówienia nr 1 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK (Technologia Informacyjno-Komunikacyjna) liczba nauczycieli - 1; liczba grup - 2; liczba godzin - 120h /2 lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h Część zamówienia nr 2 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli - 1; liczba grup -; liczba godzin - 180 h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h Część zamówienia nr 3 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2gr. x 30 h= 60 h 2gr. X 30 h= 60 h 120 h ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA Część zamówienia nr 4 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 60 h = 60 h 120 h Część zamówienia nr 5 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h Część zamówienia nr 6 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60h Część zamówienia nr 7 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h Część zamówienia nr 8 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h ZAJĘCIE SPECJALISTYCZNE Część zamówienia nr 9 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania; liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h 3 gr. x 60 h= 180 h 360 h Część zamówienia nr 10 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne trening słuchowy - metoda Tomatisa; liczba nauczycieli: 1; 360/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h tj. 3 gr. x 30 h + 6gr. x 15 h 3 gr. x 60 h= 180 h tj. 3 gr. x 30 h + 6gr. x 15 h 360 h Część zamówienia nr 11 (SP Bełdów) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Rudzie Bugaj ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE Część zamówienia nr 12 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h Część zamówienia nr 13 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h Część zamówienia nr 14 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h ZAJĘCIA ROZWIJAJĄJCE ZAINTERESOWANIA Część zamówienia nr 15 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno- przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30h 60 h Część zamówienia nr 16 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli:1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Część zamówienia nr 17 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli:1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Część zamówienia nr 18 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania; liczba nauczycieli: 1; 240h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 Dla 2 grup 2 2 gr. x 60 h = 120 h 2 gr. x 60 h = 120 h 240 h Część zamówienia nr 19 (SP Ruda Bugaj) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa; liczba nauczycieli: 1; 840h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 7 grup 7 7 gr. x 60 h= 420 h tj. 7 gr. x 30 h + 14 gr. x 15 h 7 gr. x 60 h= 420 h tj. 7 gr. x 30 h + 14 gr. x 15 h 840 h Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE Część zamówienia nr 20 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli - 1; liczba grup - 6; liczba godzin - 360/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 6 grup 6 6 gr. x 30 h= 180 h 6 gr. x 30 h= 180 h 360 h Część zamówienia nr 21 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 6 grup 6 6 gr. x 30 h= 180 h 6 gr. x 30 h= 180 h 360 h Część zamówienia nr 22 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 150h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2/3 grup 2/ 3 2 gr. x 30 h= 60 h 3 gr. x 30 h= 90 h 150 h ZAJĘCIA ROZWIJAJĄJCE ZAINTERESOWANIA Część zamówienia nr 23 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Część zamówienia nr 24 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania teatralno- filmowe z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h Część zamówienia nr 25 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania literackie z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h Część zamówienia nr 26 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line; liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h Część zamówienia nr 27 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo- badawcze z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h Część zamówienia nr 28 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania historyczno- regionalne z wykorzystaniem TIK; liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE Część zamówienia nr 29 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania; liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h 3 gr. x 60 h= 180 h 360 h Część zamówienia nr 30 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne trening słuchowy - metoda Tomatisa; liczba nauczycieli: 1; 240h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 60 h= 120 h tj. 2 gr. x 30 h + 4 gr. x 15 2 gr. x 60 h= 120 h tj. 2 gr. x 30 h + 4 gr. x 15 240 h Część zamówienia nr 31 (SP Rąbień) Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii; liczba nauczycieli:1; 120h/2lata Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem 1 dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1 Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się według ustalonego przez dyrektorów poszczególnych szkół harmonogramów, w sposób nie kolidujący z obowiązkami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach oraz dowozem dzieci do i ze szkoły. 3.2 Zajęcia odbywać się będą bezpośrednio po zajęciach szkolnych, w dniach od poniedziałku do piątku, w szczególnych i uzasadnionych przypadkach także w soboty bądź w dni wolne od zajęć dydaktycznych, w pomieszczeniach Szkoły Podstawowej, której dotyczą poszczególne części przedmiotu zamówienia. 3.3 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki na dziećmi po zajęciach i odpowiada za ich bezpieczeństwo do momentu wejścia dzieci do autobusu szkolnego. 3.4 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów klas IV - VI szkoły podstawowej. Plan pracy Zleceniobiorca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć. 3.5 Ze względów organizacyjnych (zajęcia będą realizowane w trzech różnych szkołach przypuszczalnie w tym samym czasie oraz dostosowane organizacyjnie do dowozów szkolnych) do prowadzenia zajęć powinno być zgłoszonych co najmniej: - zajęcia wyrównawcze - powinno być zgłoszonych co najmniej - 9 nauczycieli; tj. po jednym nauczycielu do każdej części (troje w każdej szkole); - zajęcia rozwijające - powinno być zgłoszonych co najmniej - 14 nauczycieli; tj. po jednym nauczycieli do każdej części; (w tym: w Szkole Podstawowej w Bełdowie - 5 nauczycieli, w Szkole Podstawowej w Rudzie Bugaj - 3 nauczycieli, w Szkole Podstawowej w Rąbieniu - 6 nauczycieli); - zajęci specjalistyczne, w tym: - trening słuchowy metodą prof. Tomatisa - powinno być zgłoszonych 3 specjalistów (po jednym do każdej szkoły); - techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania - powinno być zgłoszonych 3 specjalistów (po jednym do każdej szkoły) - terapia pedagogiczna - powinno być zgłoszonych 2 specjalistów (po 1 specjaliście: do Szkoły Podstawowej w Bełdowie i Szkoły Podstawowej w Rąbieniu). 3.6 Zajęcia wyrównawcze i rozwijające zainteresowania powinny być prowadzone w oparci i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, tj. tabletów, platform edukacyjnych (matematycznej i języka angielskiego), tablic interaktywnych, rzutników multimedialnych. Dostęp do platform edukacyjnych oraz sprzęt zapewnia Zamawiający. 3.7 Wymagania dotyczące prowadzenia zajęć treningu słuchowego metodą prof. Tomatisa: a) posiadanie 3 szt. urządzeń, tzw. elektronicznego ucha (w zakresie części zamówienia nr: 10, 19 i 30 wykonawca musi posiadać po 3 sztuki urządzeń na każdą z wymaganych części) , przetwarzającego dźwięk w sposób analogowy umożliwiający - prowadzenie ćwiczeń aktywnych polegających na pracy z mikrofonem - prowadzenie treningu dla grup 2-4 osobowych, b) zajęcia prowadzone zgodnie z założeniami metody prof. Tomatisa; c) terapia każdego z uczniów musi zostać poprzedzona badaniem uwagi słuchowej i lateralizacji przeprowadzonym z wykorzystaniem audiometru (wymagany jest aktualny dokument potwierdzający kalibrację urządzenia); d) programy terapeutyczne winny być tworzone w oparciu o wyniki diagnozy i dostosowanie do potrzeb uczniów w zależności od czynionych postępów. 3.7 Wymagania dotyczące prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej; a) terapia pedagogiczna prowadzona techniką Celestyna-Freineta - znajomość i wykorzystanie technik Celestyna-Freineta, min.: swobodny tekst, kartoteki ćwiczeń samokontrolnych (fiszek autokorektywnych), swobodna ekspresja plastyczna, doświadczenia poszukujące, gazetka szkolna; b) terapia pedagogiczna prowadzona z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii: - wykorzystanie min.: płyt - zestawów terapeutycznych (muzyki i bajek), zestawów doskonalących percepcję wzrokowo-słuchową, leniwej ósemki, 3.8 Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania, przeprowadzenia testów umiejętności przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć (2 x w trakcie trwania projektu: w pierwszym i drugim roku szkolnym) oraz ich opracowania; w tym: a) w ramach zajęć wyrównawczych oraz rozwijających: - test powinien zawierać min. 5 pytań z zakresu tematycznego prowadzonych zajęć; - każde pytanie będzie posiadało trzy odpowiedzi, z czego tylko jedna będzie poprawna; - treść testu z odpowiedziami musi być zaakceptowana przez dyrektora szkoły oraz Zleceniodawcy; - test wypełnia każdy uczeń uczestniczący w danych zajęciach, czytelnie wpisując swoje imię i nazwisko, zaznaczając odpowiedź na każde pytanie; - test należy przygotować na wzorze dokumentu, który dostarczy Zleceniodawca; b) w ramach zajęć specjalistycznych: - w zakresie metody Tomatisa: - badanie uwagi i lateralizacji słuchowej za pomocą audiometru kalibrowanego - skali Ryzyka Dysleksji SRD - skali do badania kompetencji komunikacyjnych M. Kielar-Turskiej; - przy pozostałych zajęciach specjalistycznych: - kwestionariusze obserwacji - na arkuszach dostarczonych przez Zleceniodawcę. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do: a) rzetelnego i systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z w/w projektem, w tym: - systematycznego dokumentowania zajęć w dzienniku zajęć pozalekcyjnych; - w terminie 5 dni po zakończeniu każdego miesiąca przekazywania w formie pisemnej informacji o liczbie zrealizowanych godzin; - po zakończonych okresach rozliczeniowych przekazania sprawozdania dotyczącego prowadzonych zajęć; - w terminie 5 dni od zakończenia realizacji zajęć w każdym roku szkolnym dostarczenie ankiet, dokumentacji fotograficznej i innych dokumentów wymaganych przez Zleceniodawcę. b) opracowania i przekazania w terminie 10 dni od dnia zakończenia każdego roku szkolnego raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę zajęć ze wskazaniem czy osiągnięto cele i założenia projektu; c) informowania dyrektora szkoły oraz koordynatora projektu o wynikach i osiągnięciach uczniów; d) informowania rodziców podczas zebrań z rodzicami i konsultacjach o postępach dzieci; e) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu; f) przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia; g) oznaczania każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; h) stosowania zasady równości szans w projekcie. 3.10 Od Wykonawcy oczekiwana jest wysoka kultura osobista, rozumienie potrzeb dzieci oraz umiejętność kontaktowania się i porozumiewania się z dziećmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach