Zakład Karny nr 1 w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-612 Łódź, ul. Beskidzka 54
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6750415, 6750415 , fax. 042 6750500
- Data zamieszczenia: 2015-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 1 w Łodzi
ul. Beskidzka 54 54
91-612 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6750415, 6750415, fax. 042 6750500
REGON: 00032006400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka penitencjarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa - przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego /Szwaczka/ dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego Kurs /Szwaczka/ 1. Ilość uczestników kursu - 8. 2. Ilość godzin lekcyjnych - 90 godz. dydaktycznych na 1 uczestnika (w tym: 16 godzin zajęć teoretycznych oraz 74 godziny zajęć praktycznych), 1 godzina lekcyjna - 45 minut w godz. 9:00-15:00. 3. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy 12 dni z wyłączeniem sobót, niedzieli dni świątecznych. 4. Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie 10 osadzonym dopuszczające do podjęcia udziału w kursie /lekarz medycyny pracy/. Badania lekarskie odbędą się na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zaświadczeń lekarskich Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pierwszego dnia zajęć kursowych. 5. Wykonawca zakupi odzież ochronną oraz obuwie robocze /w ramach zajęć praktycznych/ dla każdego uczestnika kursu, stosownie do istniejącego zagrożenia oraz warunków panujących w czasie trwania zajęć praktycznych. 6. Wykonawca zapewni komplet maszyn, narzędzi potrzebnych do nauki zawodu oraz zapewni taką ilość materiału, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych w czasie trwania kursu, a także wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zakupi materiały dydaktyczne na potrzeby kursu których wartość wyniesie 40% całkowitej wartości, wg cen i asortymentu uzgodnionego z zamawiającym. 8. Wykonawca zapewni komplet maszyn dla 8 osób, każde stanowisko indywidualne dla jednej osoby /8 stanowisk krawieckich/, materiały krawieckie, narzędzia niezbędne do przeprowadzenia kursu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dokładnego dokumentowania preliminowanych wydatków, poniesionych w trakcie kursów. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia potwierdzonych za zgodność, kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów i narzędzi do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. 10. Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. 11. Zamawiający zapewni na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych oraz miejsce na terenie jednostki do przeprowadzenia zajęć praktycznych, wyposażone w instalację elektryczną 230V. 12. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki /w szczególności Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania drogą mailową lub telefoniczną o ilości wchodzących osób na teren jednostki przedstawiając dane tych osób na co najmniej dzień przed planowanym wejściem do godz. 13:00 oraz poinformowaniu o wnoszonych przedmiotach: laptop, nośniki danych/. 13. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w danym zakresie tematycznym oraz w zakresie BHP i ppoż oraz zapewni w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z przepisami BHP. 14. Wykonawca zakupi i dostarczy uczestnikom kursów niezbędne środki i materiały dydaktyczne do nauki zajęć m.in. skrypty, aktualne podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania, oraz dodatkowe środki dydaktyczne i materiały /w przypadku przekazania podręczników dla osadzonych w protokole odbioru materiałów szkoleniowych należy wpisać nr ISBN lub tytuł publikacji i jej autora/. Dodatkowo dla Zamawiającego należy przekazać kserokopie materiałów dydaktycznych potwierdzone za zgodność z oryginałem, celem dołączenia do dokumentacji projektowej. 15. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia NNW uczestników kursu podczas trwania szkolenia i udokumentowania tego faktu przed ich rozpoczęciem. 16. Zamawiający nie będzie przekazywał danych osobowych uczestników kursu. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia kursu Wykonawca uzyskuje samodzielnie bezpośrednio od osadzonych z chwilą rozpoczęcia kursu. 17. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu po podpisania umowy a przed dniem rozpoczęcia kursu następujących dokumentów: : a/ programu szkolenia zawierającego elementy wymienione w § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy /Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn zm./, b/ harmonogramu kursu /zawierający podział na dni oraz godziny w uwzględnieniu zajęć teoretycznych oraz praktycznych szkolenia/,c/ wzoru zaświadczenia jakie otrzymają uczestnicy po zakończeniu kursu, d/ wzoru ankiety oceny szkolenia. 18. Wykonawca wyda uczestnikom stosowne zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych§ 3 pkt 5. 19. Wykonawca prowadzić będzie dokumentację przebiegu kształcenia, którą będzie stanowił:a/ program nauczania, b/ dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: dane uczestników kursu, liczbę godzin zajęć, tematy zajęć edukacyjnych oraz adnotacje obecności uczestników, c/ rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, 20. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę lub oryginały następujących dokumentów:a/ dziennika zajęć,b/ listy obecności uczestników szkolenia,c/ listę uczestników z przeprowadzonego przeszkolenia BHP, d/ ankiet oceniających szkolenie,e/ listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych /na potwierdzeniu należy wyszczególnić ilość materiałów dydaktycznych przypadających na jednego uczestnika/, f/ kosztorys powykonawczy,g/ oryginały zaświadczeń + kopie oraz rejestr wydanych zaświadczeń,h/ oryginały certyfikatów + kopie oraz rejestr wydanych certyfikatów, i) protokół odbioru zaświadczeń i certyfikatów - kopia,j/ protokół odbioru usługi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie firmy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa szkolenia e-learning dotycząca metodyki nauczania w zakresie Edukacji Medycznej, w tym Symulacji Medycznej
Dodano: 2016-07-25 - Usługa szkolenia dotycząca metodyki nauczania, w tym umiejętności miękkich w zakresie Edukacji Medycznej, w tym Symulacji Medycznej
Dodano: 2016-07-25 - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kulinarnych w zakresie technik i zasad zdrowego gotowania dla organizacji pozarządowych - przedstawicieli Kół Gospodyń Wiejskich - w ramach realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia.
Dodano: 2016-04-14 - Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 50 filii Akademii Zdrowego Żywienia na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa w podziale na Część I, II, III, IV, V.
Dodano: 2016-02-22 - Usługa - przeprowadzenie kursu /Technolog robót wykończeniowych/ dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
Dodano: 2015-11-24 - Organizacja szkoleń w zakresie zarządzania zasobami informatycznymi i projektami
Dodano: 2015-10-20 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla istniejących rodzin zastępczych
Dodano: 2015-09-28 - Organizacja szkoleń w zakresie zarządzania zasobami informatycznymi i projektami
Dodano: 2015-09-23 - Opracowanie programu i realizacja warsztatów kulinarnych Jedz dla zdrowia dla uczniów łódzkich szkół podstawowych w ramach realizacji Projektu pn. Łódź kontra choroby wątroby, współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014 oraz funduszy Ministerstwa Zdrowia.DOA-ZP-VIII.271.18.2015
Dodano: 2015-07-28 - Zorganizowanie i przeprowadzenie 8 kursów dla uczestniczek i uczestników projektu (BO) Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Dodano: 2015-05-12