Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w projekcie :Patrząc w przyszłość, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7561522 , fax. 044 7561523
  • Data zamieszczenia: 2013-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    ul. Powstańców Wielkopolskich 10 10
    26-341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 044 7561522, fax. 044 7561523
    REGON: 59064812600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w projekcie :Patrząc w przyszłość, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w projekcie :Patrząc w przyszłość, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia edukacyjne prowadzone będą w następujących obszarach tematycznych: język angielski, zajęcia komputerowe, język niemiecki, zajęcia sportowo-rekreacyjne, język polski, matematyka, biologia, zajęcia w szkolnym ośrodku kariery (SzOK). 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 części (zadań). Za ofertę częściową uznaje się ofertę złożoną na wskazaną tematykę z określoną liczbą godzin w jednej szkole. Każdy Wykonawca może złożyć na jedno zadanie tylko jedną ofertę na określoną liczbę godzin w obrębie jednego obszaru tematycznego i w jednej szkole. 3. Opis zadań w poszczególnych obszarach tematycznych: 3.1 Zajęcia z języka angielskiego WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) w każdej ze szkół podstawowych, tj: 3.1.1 Zadanie nr 1: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. płk. W. Kucharskiego Wichra w Błogiem Rządowym; 3.1.2 Zadanie nr 2:120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą; 3.1.3 Zadanie nr 3: 120 godzi zajęć w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Stoku. OPIS ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem technik informatycznych, obejmują naukę leksyki i struktur gramatycznych oraz rozwój 4 kompetencji językowych (pisanie, mówienie, czytanie, słuchanie) przy wykorzystaniu tablic interaktywnych, magnetofonu, podręczników i pozostałych pomocy dydaktycznych. 3.2 Zajęcia komputerowe WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 30 godzin (1 grupa); rok szkolny 2014/2015 - 30 godzin (1 grupa) w każdej ze szkół podstawowych, tj.: 3.2.1 Zadanie nr 4 : 60 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. płk. W. Kucharskiego Wichra w Błogiem Rządowym; 3.2.2 Zadanie nr 5: 60 godzin zajęć Szkole Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą; 3.2.3 Zadanie nr 6: 60 godzin zajęć Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Stoku. OPIS ZAJĘĆ: program obejmie m.in. przygotowanie ucznia do prawidłowego posługiwania się i korzystania z zestawu komputerowego; rozwijanie zainteresowań informatycznych; korzystanie z komputera jako środka technologii informacyjnej, współorganizowanie nauczania przez wspomaganie procesu nabywania umiejętności czytania, pisania, liczenia, poznanie wpływu komputera i technologii informacyjnej na życie jednostki najbliższego otoczenia i społeczeństwa. 3.3 Zajęcia z języka niemieckiego WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) w każdej ze szkół podstawowych, tj.: 3.3.1 Zadanie nr 7: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. płk. W. Kucharskiego Wichra w Błogiem Rządowym; 3.3.2 Zadanie nr 8: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą; 3.3.3 Zadanie nr 9: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Stoku. OPIS ZAJĘĆ: zajęcia z wykorzystaniem technik informatycznych, prowadzone w formie pogadanek, pracy w grupach, pracy z tekstem, ćwiczeń przedmiotowych przy wykorzystaniu multimediów i pozostałych pomocy dydaktycznych. 3.4 Zajęcia sportowo-rekreacyjne WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) w każdej ze szkół podstawowych, tj.: 3.4.1 Zadanie nr 10: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. płk. W. Kucharskiego Wichra w Błogiem Rządowym; 3.4.2 Zadanie nr 11: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą; 3.4.3 Zadanie nr 12: 120 godzin zajęć w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Stoku., oraz 3.4.4 WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 120 godzin (30 godz. x 4 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 120 godzin (30 godz. x 4 grupy) w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie: Zadanie nr 13: 240 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie. OPIS ZAJĘĆ: praca nad rozwojem ogólnej sprawności fizycznej; wykształcenie potrzeby ruchu i czynnego wypoczynku, które niosą przyjemne przeżycia, zadowolenie i radość; rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci i młodzieży; popularyzacja sportu w życiu. 3.5 Zajęcia z języka polskiego WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie: Zadanie nr 14: 120 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie. OPIS ZAJĘĆ: program obejmie: czytanie ze zrozumieniem, redagowanie krótszych i dłuższych form wypowiedzi, swobodne wypowiadanie się na dany temat, uzupełnienie wiadomości ze wszystkich działów gramatyki, korzystanie ze słowników, encyklopedii i innych źródeł wiedzy; rozwiązywanie zadań testów kompetencji z zakresu przedmiotów humanistycznych. 3.6 Zajęcia z matematyki WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie: Zadanie nr 15: 120 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie OPIS ZAJĘĆ: program obejmie: rozwijanie umiejętności wykonywania operacji rachunkowych na liczbach wymiernych sposobem pisemnym i przy pomocy kalkulatora, ćwiczenie rachunku pamięciowego w zakresie 4 podstawowych działań, rozwijanie umiejętności korzystania z podręcznika i innych źródeł, ćwiczenie sprawności w wykonywaniu prostych zadań, ćwiczenie sprawności w kreśleniu i konstrukcji podstawowych figur geometrycznych. 3.7: Zajęcia z biologii WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (30 godz. x 2 grupy) w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie: Zadanie nr 16: 120 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie OPIS ZAJĘĆ: zajęcia terenowe, obserwacje i doświadczenia w terenie i w pracowni. Program obejmie m.in. badanie ekosystemów wodnych, ekosystemu lasu, łąki i pola uprawnego, badanie powietrza. 3. 8 Zajęcia w Szkolnym Ośrodku Kariery (SzOK) WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: rok szkolny 2013/2014 - 60 godzin (20 godz. x 2 grupy, 20 godz. indywidualnych); rok szkolny 2014/2015 - 60 godzin (20 godz. x 2 grupy, 20 godz. indywidualnych) w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie: Zadanie nr 17: 120 godzin zajęć w w Gimnazjum Publicznym w Mniszkowie OPIS ZAJĘĆ: zajęcia w formie: wykładów, prelekcji, treningów, szkoleń, kursów umiejętności i warsztatów grupowych, porad indywidualnych i samodzielnej pracy pod opieką szkolnego doradcy zawodowego przy wykorzystaniu multimedialnego oprogramowania umożliwiającego prowadzenie testów psychologicznych i bazą danych o rynku edukacyjnym i rynku pracy. 4.Rekrutacja uczniów/nic uczestniczących w projekcie leży po stronie Zamawiającego. 5.W okresie od 01.10.2013 r. do 30.06.2014 r. łączna liczba godzin przypadająca na jedną grupę wynosi 30, przyjmując średniotygodniowo 1 godzinę zajęć oraz w okresie od 01.09.2014 r. do dnia 31.05.2015 r. łączna liczba godzin przypadająca na jedną grupę wynosi 30, przyjmując średniotygodniowo 1 godzinę zajęć. 6.Za godzinę zajęć uznaje się jedną godzinę lekcyjną w wymiarze 45 minut. 7.Wykonawca ustala wspólnie z koordynatorem projektu szczegółowy plan zajęć na okres obowiązywania umowy w terminie do 14 dni kalendarzowych od zawarcia umowy oraz niezwłocznie dostarczy go Zamawiającemu. a) plan zajęć, o którym mowa w pkt 6, musi określać tygodniowy rozkład zajęć danej grupy, godzinę rozpoczęcia zajęć oraz określenie miejsca odbywania zajęć. Plan zajęć powinien być dostosowany do wymogów uczestników i warunków szkoły. Realizacja zajęć objętych zamówieniem nie może kolidować z kalendarzem roku szkolnego w województwie łódzkim. b) plan zajęć, o którym mowa w pkt 6 musi, zostać zaktualizowany do 7 września 2014 roku. c) strony zastrzegają sobie możliwość zmian w szczegółowym planie zajęć pod warunkiem zaakceptowania ich przez koordynatora projektu. 8.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1) realizacja projektu w najlepszej woli, zgodnie z posiadaną wiedzą fachową, starannie, uczciwie i odpowiedzialnie, 2) przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności oświatowych), wewnętrznych uregulowań szkoły, w której będą odbywać się zajęcia oraz wytycznych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, szczególnie w zakresie zasady równych szans oraz zasady promocji i informacji, 3) zapoznanie się z programem rozwojowym szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, 4) przygotowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej oraz przedstawienie go do zatwierdzenia koordynatorowi projektu - w terminie 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu, 5) program, o którym mowa w ust. 1 pkt. 4 musi zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe, treści nauczania (formy realizacji), procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne), 6) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i planem zajęć, 7) niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie ze szczegółowym planem zajęć oraz aktualizacja szczegółowego planu zajęć zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, 8) dbanie o stan nieodpłatnie udostępnionych sal dydaktycznych, zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 9) prowadzenie dziennika zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji, 10) przygotowanie narzędzi badawczych, przeprowadzanie i dokonywanie zbiorczej analizy badań w zakresie postępu umiejętności lub sprawności uczestników projektu (których treść zaakceptowana będzie przez koordynatora projektu) na początkowych, jednak nie później niż na 3 zajęciach i końcowych zajęciach, tj. ostatnich zajęciach w danym roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 w każdej grupie i przekazanie analizy Zamawiającemu w terminie 14 dni kalendarzowych od zakończenia zajęć w danym roku szkolnym, 11) sporządzenie kwartalnych sprawozdań z realizacji zajęć, w tym liczbie zrealizowanych godzin i składania ich Zamawiającemu w terminie 5 dni kalendarzowych po zakończonym kwartale, z wyjątkiem sporządzenia sprawozdania miesięcznego za wrzesień 2014 r. oraz dwumiesięcznego za kwiecień-maj 2015 r. 12) składanie Zamawiającemu innych sprawozdań i informacji związanych z wykonywaną usługą, na każdą zgłaszaną przez Zamawiającego prośbę, 13) osiągnięcie celów projektu zgodnie z projektem nr WND-POKL.09.01.02-10-089/12 :Patrząc w przyszłość, 14) zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących realizacji przedmiotu umowy, 15) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024), 16) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, organowi kontrolującemu, 17) gromadzenie wytworów, prac uczestników projektu, będących efektem realizowanych zajęć, 18) ścisła współpraca z Koordynatorem projektu/Asystentem koordynatora. Ilekroć mowa o przekazywaniu dokumentów Zamawiającemu, mowa o przekazaniu dokumentów do Biura Projektu :Patrząc w przyszłość w Urzędzie Gminy w Mniszkowie. 9.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 4) wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji dodatkowych zajęć oraz dbałość o ich należyty stan. 10. Kod CPV główny przedmiot: 80.00.00.00-4 80.10.00.00-5 11.Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach