Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w klasach 4-6 w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 i nr 2 w Głuchołazach oraz Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie, w ramach realizacji projektu ,,Moja szkoła - uczy, informuje i doradza

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2013-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w klasach 4-6 w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 i nr 2 w Głuchołazach oraz Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie, w ramach realizacji projektu ,,Moja szkoła - uczy, informuje i doradza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w klasach 4-6 w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 i nr 2 w Głuchołazach oraz Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie , w ramach realizacji projektu: Moja szkoła - uczy, informuje i doradza. Część 1 Realizacja zajęć muzykoterapii w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów klas 4-5 dla uczniów z zaburzeniami koordynacji ruchowej, zaburzeniami emocjonalnymi, zahamowanych i nadpobudliwych psychoruchowo, w roku szkolnym 2012/2013 w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Łącznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Godzina zajęć trwa 60 min. Część 2 Realizacja zajęć muzykoterapii w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów klas 4-5 z zaburzeniami koordynacji ruchowej, zaburzeniami emocjonalnymi, zahamowanych i nadpobudliwych psychoruchowo, w roku szkolnym 2012/2013 w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie. Łącznie godzin lekcyjnych - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Godzina zajęć trwa 60 min. Część 3 Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania czytelnicze z zastosowaniem elementów biblioterapii dla uczniów wycofanych, osamotnionych, negatywnie nastawionych do czytania, z zaburzeniami w komunikacji społecznej w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów klas 4-6. Łącznie godzin lekcyjnych - 60 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Postępowanie prowadzone w myśl art. 39 w związku z art. 5 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). Część 4 Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci z zaburzeniami zachowania i zagrożonych niedostosowaniem społecznym w roku szkolnym 2012/2013, w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Głuchołazach. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów klas 4-6. Łącznie godzin lekcyjnych - 60 godzin w roku szkolnym 2012/2013. Godzina zajęć trwa 60 min. Do obowiązków Wykonawcy usługi edukacyjnej będzie należało m.in.: a) realizacja projektu w najlepszej woli, zgodnie z posiadaną wiedzą fachową, starannie, uczciwie i odpowiedzialnie b) przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, wewnętrznych uregulowań szkoły, w której będą odbywać się zajęcia oraz wytycznych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, szczególnie w zakresie zasady równych szans oraz zasady promocji i informacji, c) współpraca z przedstawicielami Zamawiającego, szczególnie Koordynatorem Projektu, d) współpraca z Dyrektorem danej szkoły oraz wyznaczonym przez niego Koordynatorem Szkolnym w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć, e) realizacja zajęć objętych zamówieniem odbywać się będzie w dni robocze, z wyłączeniem sobót i nie może kolidować z kalendarzem roku szkolnego w województwie opolskim Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji wycieczek, spotkań i wyjazdów w ramach zajęć, a także organizowanych imprez. f) informowanie na bieżąco o wszelkich ryzykach związanych z realizacją projektu, szczególnie mogących mieć wpływ na zakres merytoryczny, budżet czy harmonogram projektu oraz reagowanie na te sytuacje i proponowanie działań zaradczych, g) utrzymywanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego osobiście lub drogą telefoniczną i wskazanie stale dostępnego adresu poczty elektronicznej oraz bieżące odbieranie korespondencji w sprawach związanych z realizacją projektu i niezwłocznego udzielania odpowiedzi, informacji czy wyjaśnień, h) opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć, i) dokumentowanie na bieżąco odbycia się zajęć oraz ich przebiegu poprzez prowadzenie dzienników zajęć i miesięcznych kart czasu pracy. Przedłożenie niniejszej dokumentacji do 6 dnia następnego miesiąca Szkolnemu Koordynatorowi Projektu, j) dokumentowanie czasu własnej pracy poprzez sporządzenie i przedłożenie do 21 czerwca 2013r. Szkolnemu Koordynatorowi Projektu sprawozdania z wykonanych zadań, k) składanie Zamawiającemu innych sprawozdań i informacji związanych z wykonywaną usługą, na każdą zgłaszaną przez Zamawiającego prośbę, l) dbanie o bezpieczeństwo uczniów/uczennic - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów/uczennic w czasie trwania zajęć oraz jakość i terminowość prowadzonych zajęć, m) dbanie o stan nieodpłatnie udostępnionych sal dydaktycznych oraz materiałów dydaktycznych, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć, n) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w prowadzeniu zajęć będących przedmiotem zamówienia danej części
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2013
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach