Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu POKL pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kochanowice realizowanego w gminie Kochanowice w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kochanowice

Gmina Kochanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-713 Kochanowice, ul. Wolności 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3533100 w. 36 , fax. 034 3533105
  • Data zamieszczenia: 2012-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kochanowice
    ul. Wolności 5 5
    42-713 Kochanowice, woj. śląskie
    tel. 034 3533100 w. 36, fax. 034 3533105
    REGON: 00053996300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kochanowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu POKL pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kochanowice realizowanego w gminie Kochanowice w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kochanowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Zespołu Szkół w Kochanowicach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kochcicach oraz Publicznej Szkole Podstawowej im. K.Damrota w Lubecku w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów, poprzez indywidualizację procesu dydaktyczno - wychowawczego w klasach I-III, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych oraz wpływ na podniesienie jakości poziomu kształcenia co spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, nabywanie umiejętności planowania i zagospodarowania czasu wolnego, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, poznanie z innej strony matematyki, poprawę wyników nauczania i wyników sprawdzianu kompetencji po kl. III. Prowadzone będą zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji oraz zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęcia logopedyczne korygujące wady wymowy oraz zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników. Zajęcia z uczestnikami projektu z danej szkoły prowadzone będą na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych według harmonogramu opracowanego przez osoby świadczące usługi we współpracy z koordynatorem szkolnym po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu. Zajęcia mają być prowadzone w oparciu o opracowane przez nauczycieli programy uwzględniające przeprowadzoną wcześniej diagnozę potrzeb uczestników projektu. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb odbiorców usług edukacyjnych. Zadanie obejmuje prowadzenie: a) zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, b) zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, c) zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, d) zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. Do obowiązków wykonawcy - prowadzącego zajęcia będzie należało m.in.: 1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych określonych w poszczególnych częściach zamówienia w terminie maksymalnym do 15 czerwca 2012 r., zajęcia realizowane będą po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, dotyczy wszystkich zadań opisanych w punktach a, b, c, d. 2. Opracowanie programu (z uwzględnieniem zindywidualizowanych programów wypracowanych przez poszczególne szkoły) i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników w porozumieniu z koordynatorem szkolnym i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi danej szkoły oraz koordynatorowi projektu na szczeblu gminy dot. zadań opisanych w projekcie: a, b, c, d. 3. W przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie (zgodnie z harmonogramem) z powodów niezależnych od wykonawcy możliwe jest przeprowadzenie takich zajęć w innym terminie po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i koordynatorem szkolnym. 4. Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych: dzienniki zajęć, listy obecności. 5. Opracowanie i przeprowadzenie testów kompetencji minimum dwa razy: na początku i na zakończenie realizacji zajęć, dotyczy zadania opisanego w punkcie a, b, c. 6. Opracowanie i wypełnianie indywidualnego arkusza obserwacji postawy dziecka minimum trzy razy: na początku, w połowie i końcu realizacji zajęć, dotyczy zadania opisanego w punkcie d. 7. Sporządzenie sprawozdań z realizacji zajęć w połowie i na zakończenie realizacji projektu. 8. Współpraca z dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu na szczeblu gminy. 9. Comiesięczne przekazywanie dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt, koordynatorowi szkolnemu oraz koordynatorowi projektu na szczeblu gminy - informacji o stanie realizacji planu zajęć, w tym o ilości zrealizowanych godzin. 10. Wykonywanie innych niezbędnych zadań zleconych przez koordynatora projektu, wynikłych w trakcie realizacji projektu, a ściśle związanych z merytoryczną pracą prowadzącego dane zadanie projektu. Szczegółowy zakres obowiązków prowadzącego zajęcia ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 8 części przetargu. Używaną w SIWZ jednostkę 1 godzina należy rozumieć jako 1 godzinę lekcyjną, czyli 45 minut. Usługi będą realizowane w niżej wymienionych szkołach z podziałem na rodzaje zajęć, stanowiące części zamówienia: Zespół Szkół w Kochanowicach Część zamówienia nr 1: 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w wymiarze - 120 godzin - 4 grupy (razem 25 osób). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Część zamówienia nr 2: 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin - 2 grupy (razem 16 osób). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Część zamówienia nr 3: 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin - 2 grupy (razem 41 osób). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Część zamówienia nr 4: 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin - 1 grupa (razem 29 osób). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kochcicach Część zamówienia nr 5: 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin - 1 grupa (razem 18 osób). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Część zamówienia nr 6: 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin -1 grupa (29 osób). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Publiczna Szkoła Podstawowa im. K.Damrota w Lubecku Część zamówienia nr 7: 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w wymiarze - 30 godzin - 1 grupa (razem 10 osób). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Część zamówienia nr 8: 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin -1 grupa (13 osób). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: realizacja zajęć do 15 czerwca 2012 r. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Przedmiot zamówienia określony powyżej w części od 1 do 8, ma być świadczony przez osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób, które będą realizować zamówienie, dołączonym do oferty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Ponadto zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki osoba/osoby zdolna/e do wykonania zamówienia nie może/nie mogą być zatrudniona/e w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych ośrodków EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (w takim przypadku należy stosownymi zaświadczeniami, oświadczeniami wykazać brak konfliktu interesów i podwójnego finansowania). Osoba/osoby zdolna/e do wykonania zamówienia nie może/nie mogą być na dzień podpisania umowy zaangażowana/e w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL w takim stopniu, że nie będzie mogła/y wykonać zamówienia, chyba, że wykaże/ą, że będzie/będą w stanie efektywnie realizować zadania w projekcie (składając stosowne oświadczenia, zaświadczenia, harmonogramy realizacji zadań w innych projektach itp.). W związku z powyższym Zamawiający będzie żądał przed podpisaniem umowy z Wykonawcą: a)oświadczenia wykonawcy o niezatrudnieniu w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL 2007-2013, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, b)oświadczenia o zaangażowaniu Wykonawcy w realizację zadań w innych projektach finansowanych w ramach POKL 2007-2013, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kochanowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach