Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ w szkołach podstawowych w Gminie Drużbice

Wójt Gminy Drużbice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-403 Drużbice, Drużbice 77A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6311078 (79) , fax. 044 6311259
  • Data zamieszczenia: 2013-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Drużbice
    Drużbice 77A
    97-403 Drużbice, woj. łódzkie
    tel. 044 6311078 (79), fax. 044 6311259
    REGON: 59064808900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.druzbice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ w szkołach podstawowych w Gminie Drużbice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ POKL.09.01.02-10-082/11-00 w roku 2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Drużbice. 2. Zamówienie obejmuje: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych) w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych, w ramach projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ POKL.09.01.02-10-082/11-00 w roku 2013. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji; zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; zajęć logopedycznych; zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej; a także wsparcia pedagogiczno - psychologicznego, w tym zajęć przełamujących stereotypowe myślenie na temat roli kobiet i mężczyzn. 3. Zakres, rodzaj i ilość zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania. Czas trwania jednej godziny zajęć dydaktyczno - wyrównawczych przewiduje się jako 45 minut pracy, natomiast czas trwania zajęć specjalistycznych, wymienionych w Rozporządzeniu MEN z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.) - 60 minut pracy. Wszystkie zajęcia odbywać się będą poza podstawą programową. 4. Zajęcia będą przeprowadzone w następujących szkołach i dzielą się na poniższe zajęcia: 1) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Drużbicach: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji, II sem. 2012/2013: 3 grupy - po 20 h w każdej grupie, razem 60 h, b) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, II sem. 2012/2013: 2 grupy - po 20 h w każdej grupie, razem 40 h, c) zajęcia logopedyczne, II sem. 2012/2013: 7 grup - po 20 h w każdej grupie, grupie, razem 140 h, d) zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, II sem. 2012/2013: 1 grupa - 20 h, razem 20 h, e) wsparcie pedagogiczno - psychologiczne, w tym zajęcia przełamujące stereotypowe myślenie na temat roli kobiet i mężczyzn, II sem. 2012/2013: 62 osoby - po 1 h na każdą osobę, razem 62 h. 2) Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Arciszewskiego w Wadlewie: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji, II sem. 2012/2013: 1 grupa - 20 h, razem 20 h, b) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. II sem. 2012/2013: 3 grupy - po 20 h w każdej grupie, razem 60 h, c) zajęcia logopedyczne, II sem. 2012/2013: 5 grup - po 20 h w każdej grupie, razem 100 h, d) wsparcie pedagogiczno - psychologiczne, w tym zajęcia przełamujące stereotypowe myślenie na temat roli kobiet i mężczyzn, II sem. 2012/2013: 27 osób - po 1 h na każdą osobę, razem 27 h. 5. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych szkół. 6. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia: 1) w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca przygotuje (w porozumieniu z Dyrektorem szkoły) szczegółowy harmonogram zajęć obejmujący tematykę edukacyjnych zajęć dodatkowych, w oparciu o który zobowiązany jest prowadzić zajęcia, harmonogram ten Wykonawca jest zobowiązany przedstawić do akceptacji Dyrektorowi szkoły oraz Koordynatorowi projektu; 2) w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zajęć Wykonawca powinien przestrzegać ponadto następujących zasad: a) zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, b) zajęcia prowadzone w poszczególnych grupach nie mogą pokrywać się z godzinami lekcyjnymi uczniów danej grupy, zajęcia należy prowadzić po obowiązkowych lekcjach (lub przed ich rozpoczęciem) w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły; 3) w przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowaną usprawiedliwioną nieobecnością, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zajęcia w innym terminie, uzgodnionym z Dyrektorem szkoły; 4) Dyrektor przekaże Wykonawcy imienny wykaz dzieci biorących udział w zajęciach; 5) do obowiązków Wykonawcy należy: a) opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć, b) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu oraz zachowanie należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy jego realizacji, c) podejmowanie decyzji o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym uwzględnieniem stosowania aktywizujących metod nauczania, z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce, Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i wyniki pracy, d) niezwłoczne informowanie Dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, e) zapewnienie porządku w czasie trwania zajęć, bezpieczeństwa uczniów biorących udział w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, (Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za powierzone mienie), f) systematyczne i prawidłowe prowadzenie dokumentacji zajęć w tym w szczególności indywidualnych kart postępu ucznia, dzienników zajęć, list obecności oraz miesięczne przekazywanie tej dokumentacji w formie papierowej Dyrektorowi szkoły oraz Koordynatorowi Projektu, g) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i przedłożenie go Dyrektorowi szkoły, h) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004r. W sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004r. Nr 100, poz. 1024), i) niezwłoczne udostępnienie dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, Dyrektorowi szkoły oraz organowi kontrolującemu, j) ewaluacja osiągnięć uczniów, tj. przygotowanie i przeprowadzenie ankiet (treść ankiet należy uzgodnić wcześniej z Dyrektorem szkoły) oraz testów wstępnych i końcowych, dokonanie zbiorczej analizy ankiet, k) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z realizacji zajęć i przekazywanie ich Koordynatorowi Projektu, l) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. 7. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) nieodpłatnego udostępnienia pomieszczenia w szkole do prowadzenia zajęć, 2) nieodpłatnego udostępnienia sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.druzbice.pl , www.druzbicegw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach