Urząd Gminy Śniadowo ogłasza przetarg
- Adres: 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2176146
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Śniadowo
ul. Ostrołęcka 11 11
18-411 Śniadowo, woj. podlaskie
tel. 086 2176146
REGON: 00054973700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi bankowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
usługi bankowe, polegające na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 2 331 698 zł (słownie: dwa miliony trzysta trzydzieści jeden tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt osiem złotych) jednorazowo bądź też w kilku transzach wg uznania zamawiającego, na następujących warunkach spłaty: spłata rat kapitałowych na przełomie 10 lat budżetowych w okresie styczeń 2010-grudzień 2019 w 119 równych ratach miesięcznych płatnych na koniec każdego miesiąca każda w kwocie 19 430,00 zł oraz ostatnia w kwocie 19 528,00 zł natomiast odsetki również płatne raz w miesiącu ostatniego dnia każdego miesiąca poczynając od miesiąca, w którym przelana została I transza kredytu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą uczestniczyć banki posiadające koncesję lub zezwolenie do funkcjonowania banku na rynku usług bankowych. 2. Wykonawca musi spełniać warunki opisane w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegać wykluczeniu z zamówień z przyczyn opisanych w art. 24 powołanej ustawy oraz warunki opisane w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza pisemne oświadczenie następującej treści: a) oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniam warunki art. 22 powołanej ustawy b) moja sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zadania. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest do złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Odpis z właściwego rejestru może być złożony w formie uwierzytelnionej kopii. 3. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy, składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Znak sprawy: SPZOZ BANK 2 / 2016
Dodano: 2016-05-09 - Znak sprawy: SPZOZ BANK / 2016
Dodano: 2016-04-07 - Prowadzenie obsługi kasowej urzędów skarbowych województwa podlaskiego
Dodano: 2015-11-06 - Kompleksowa obsługa bankowa Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wraz z otwarciem odnawialnej linii kredytowej w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000 zł na okres 24 miesięcy
Dodano: 2015-09-18 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu miasta i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Bielsk Podlaski w latach 2015-2017
Dodano: 2015-07-09 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Augustów oraz jednostek organizacyjnych objętych budżetem miasta należących do sektora finansów publicznych, w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2020 r.
Dodano: 2015-05-28 - Przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu podatku od nieruchomości, podatku od środków transportu, opłat komunikacyjnych oraz opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi dokonywanych na terenie całego kraju i przekazywanie ich na rachunki bankowe Urzędu Miejskiego w Białymstoku oraz doręczanie świadczeń pieniężnych w formie przekazów pocztowych lub przekazów pieniężnych oraz ich ewentualnych zwrotów w przypadku braku możliwości ich doręczenia w obrocie krajowym
Dodano: 2015-04-08 - WYBÓR BANKU DO PROWADZENIA OBSŁUGI BANKOWEJ GMINY SUPRAŚL I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2015-2019
Dodano: 2015-02-27 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Goniądz oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-02-24 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Augustowskiego z uwzględnieniem wszystkich powiatowych jednostek budżetowych, dochodów własnych jednostek budżetowych, służb, straży i inspekcji.
Dodano: 2015-02-23