Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czyżew Stacja i Czyżew Złote Jabłko

Urząd Gminy Czyżew-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 18-220 Czyżew-Osada, ul. Mazowiecka 34
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2755036 , fax. 086 2755063
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czyżew-Osada
    ul. Mazowiecka 34 34
    18-220 Czyżew-Osada, woj. podlaskie
    tel. 086 2755036, fax. 086 2755063
    REGON: 00053139300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czyzewosada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czyżew Stacja i Czyżew Złote Jabłko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Czyżewie Stacji i Czyżewie Złotym Jabłku. Zakres robót obejmuje: a) sieć kanalizacyjną - grawitacyjną: PCV ? 200 mm ok. 2500 m, - tłoczną: PE ? 100 mm, ok.460 m, - PE 63 mm, ok. 120 m, - PE 50 mm, ok. 420 m, - PE 40 mm, ok. 100 m b) przyłącza kanalizacyjne - grawitacyjne: PCV ? 160 mm, ok. 900 m, szt. 55, c) przepompownie sieciowe 4 szt. d) przepompownie przydomowe 5 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 68.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają podane warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, min. 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamawiający uzna budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w systemie tłocznym i grawitacyjnym o wartości min. 3.000.000,00 zł brutto. 3) dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wskażą do wykonania niniejszego zamówienia odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 2 Prawa Budowlanego - co najmniej po jednej osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności sanitarnej budowlanej i elektrycznej należącej do Izby Inżynierów Budownictwa 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Spełnianie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z punktem VI SIWZ) Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia co musi jednoznacznie wynikać z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1. Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oświadczenie to może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zmówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zmówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5. Wykaz zawierający wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże minimum dwie roboty polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w systemie tłocznym i grawitacyjnym o wartości min. 3.000.000,00 zł brutto. - wykaz należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni złożyć jeden wykaz). 6. Dokumenty, że roboty wskazane w w/w wykazie zostały wykonane należycie 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni złożyć jeden wykaz). 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zmówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 10. Kosztorys ofertowy (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny kosztorys). 11. Potwierdzenie wpłaty wadium 12. Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czyzewosada.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach