Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Goniądz oraz gminnych jednostek organizacyjnych.

Urząd Miejski w Goniądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, Plac 11 Listopada 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7380043 , fax. 085 7380307
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Goniądzu
    Plac 11 Listopada 38 38
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 085 7380043, fax. 085 7380307
    REGON: 00052738000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Goniądz oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Goniądz obejmująca niżej wymienione jednostki organizacyjne Gminy: otwarcie, prowadzenie i bankową obsługę rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych, w tym obsługę elektroniczną, wszystkich gminnych jednostek organizacyjnych: 1)Urząd Miejski w Goniądzu, Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz 2)Zespół Szkolno - Przedszkolny w Goniądzu, ul. Konstytucji 3 Maja 18, 19-110 Goniądz 3)Szkoła Podstawowa w Downarach, Downary 52, 19-110 Goniądz 4)Szkoła Podstawowa w Klewiance, Klewianka 114, 19-110 Goniądz 5)Miejski Ośrodek Wypoczynku i Rekreacji w Goniądzu, ul. Demokratyczna 2, 19-110 Goniądz 6)Zakład Usług Komunalnych w Goniądzu, ul. Kościuszki 21, 19-110 Goniądz 7)Ośrodek Pomocy Społecznej w Goniądzu, ul. Kościuszki 21, 19-110 Goniądz 8)Gminny Ośrodek Kultury w Goniądzu, ul. Stary Rynek 23, 19-110 Goniądz 2.Obsługa bankowa będzie obejmować : 1)Prowadzenie subkont w ramach danego rachunku bankowego, 2)Otwieranie rachunków pomocniczych na tych samych warunkach w okresie trwania umowy dla jednostek wymienionych w punkcie 1. 3)Realizacja poleceń przelewów w drodze elektronicznej przez jednostki wymienione w punkcie 1 na rachunki prowadzone w banku Wykonawcy bez pobierania opłat i prowizji. 4)Realizacja poleceń przelewów w drodze elektronicznej przez jednostki wymienione w punkcie 1 na rachunki zewnętrzne według zaproponowanych opłat za przelewy. 5)Przyjmowanie wszystkich wpłat gotówkowych na rachunki jednostek wymienionych w punkcie 1 bez pobierania opłat i prowizji. 6)Dokonywanie wszystkich wypłat gotówkowych z rachunków jednostek wymienionych w punkcie 1 bez pobierania opłat i prowizji. 7)Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy jednostkom wymienionym w punkcie 1. 8)Wykonywanie czynności związanych z obsługą masowych płatności - system wirtualnych rachunków kontrahenckich. 9)Nieodpłatne świadczenia usług polegające na wydawaniu książeczek czekowych do rachunków bankowych, wydawaniu zaświadczeń i opinii bankowych, potwierdzania autentyczności podpisów zgodnie z kartą wzorów podpisów złożoną w banku. 10)Niepobieranie opłat za prowadzenie rachunków bankowych jednostek wymienionych w punkcie 1 3.Możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym Gminy Goniądz na pokrycie przejściowego deficytu budżetu do kwoty ustalonej w budżecie na dany rok budżetowy. a)Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. b)Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, c)Oprocentowanie kredytu ustalone będzie w oparciu o zmienną stopę procentową WIBOR 1 M oraz określoną stałą marżę banku , d)Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat z tytułu gotowości, a oprocentowanie będzie liczone wyłącznie od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu, e)Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym powinno nastąpić bez żadnych opłat i prowizji. 4.Lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunku podstawowego na lokaty krótkoterminowe typu (overnight), kapitalizacja odsetek po każdorazowym rozwiązaniu lokaty. 5.Zapewnienie możliwości uzyskiwania drogą elektroniczną informacji o stanie rachunków oraz stałą obserwację obrotów i stanu środków na poszczególnych własnych rachunkach bankowych. 6.Udostępnienie usługi bankowości internetowej z możliwością dokonywania operacji bankowych z siedzibą jednostek wymienionych w punkcie 1. spełniającej wymogi: a)24 godzinny dostęp do usługi za pomocą łącza internetowego, b)autoryzacja transakcji opierać się będzie o identyfikatory i hasła dla użytkowników imiennych, Bank zaopatrzy Zamawiającego w czytniki i karty niezbędne do obsługi systemu, c)system winien spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa zapewniające ochronę przed dostępem osób nieuprawnionych, d)w przypadku awarii systemu Bank bez żadnych opłat będzie przyjmował i realizował zlecenia w formie papierowej, e)korzystanie z międzybankowego systemu przelewów środków pieniężnych - co najmniej 3 sesje połączeniowe w ciągu dnia roboczego, f)możliwość definiowania stałych odbiorców, g)przesyłanie wielu przelewów w formie paczki, h)możliwość tworzenia systemu wirtualnych rachunków kontrahenckich, który umożliwi identyfikację danych kontrahenta poprzez umieszczenie indywidualnych oznaczeń w numerze rachunku, i)płatności dokonywane przez kontrahenta będą księgowane na wskazanym rachunku przez Zamawiającego, j)za świadczone usługi w zakresie wirtualnych rachunków kontrahenckich nie będą pobierane opłaty, k)monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi szczegółowych wyciągów dla wszystkich operacji, l)import danych z programów księgowych, płacowych oraz programów podatkowych do systemu bankowości elektronicznej. 7.Sporządzanie wyciągów bankowych dziennych w wersji papierowej. 8.Oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach ustalone jest w oparciu o zmienną stopę procentową WIBID 1M, kapitalizacja odsetek w okresach miesięcznych. 9.Bank ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy, wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku. 10.Bank zobowiązuje się do zapłacenia odszkodowania za zawinione przez siebie opóźnienie w realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych za każdy dzień opóźnienia. 11.Bank zobowiąże się do otwierania rachunków pomocniczych na tych samych warunkach w okresie trwania umowy dla wszystkich jednostek wymienionych w punkcie 1 na podstawie pisemnej dyspozycji. 12.Wydawanie blankietów czekowych, zaświadczeń, oświadczeń i opinii na każde żądanie posiadacza rachunku. 13.Aneksowanie umów bez opłat i prowizji. 14.Dostarczanie Zamawiającemu ( w celu użytkowania w trakcie umowy) narzędzia umożliwiającego wyliczenie odsetek od zwracanych depozytów (wadiów i zabezpieczeń wykonania umowy). Przykładowo może to być kalkulator on-line, aktualizowany arkusz kalkulacyjny, informacja przesyłana z banku z załączonym wyliczeniem itp., bez opłat i prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach