Zarząd Powiatu Nowotarskiego ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, Bolesława Wstydliwego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 26 61 300, , fax. 18 26 61 344
- Data zamieszczenia: 2020-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nowotarskiego
Bolesława Wstydliwego 14
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 18 26 61 300, , fax. 18 26 61 344
REGON: 49189333900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Ratułów, gmina Czarny Dunajec. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Ratułów, gmina Czarny Dunajec, w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz.U. 276/2020). Prace modernizacyjne mają za zadanie dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t. j. Dz.U. 393/2019) oraz uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych i utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami ww. Rozporządzenia. Całość prac zostanie wykonana zostanie zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9 do niniejszego zamówienia/siwz. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa etapy: Etap I 1. Pozyskanie danych cyfrowych i dokumentacji geodezyjno-prawnej z Wydziału Geodezji, Katastru i Kartografii Starostwa Powiatowego w Nowym Targu oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. 2. Weryfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz. 3. Weryfikacja terenowa i aktualizacja bazy ewidencji gruntów i budynków. 4. Uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o informacje dotyczące budynków i lokali. 5. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu projektu operatu ewidencji gruntów i budynków do kontroli przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu. 6. Kontrola przez Zamawiającego projektu operatu ewidencyjnego. Etap II 1. Przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony. 2. Zaimplementowanie zmodernizowanych danych ewidencyjnych do bazy systemu informatycznego Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. 3. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu ewidencji gruntów i budynków do końcowej kontroli. 4. Kontrola końcowa przez Zamawiającego operatu ewidencji gruntów i budynków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 17 000,00 zł / słownie : siedemnaście tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium należy wnieść zgodnie z wymaganiami siwz.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty; 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia ( jeżeli dotyczy); 4) Inne dokumenty wskazane w siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Aktualizacja bazy egib w zakresie budynków i lokali dla obrębów Okleśna i Źródła, jednostka ewidencyjna: Alwernia – obszar wiejski, powiat chrzanowski.
Dodano: 2024-02-08 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i geodezyjno-prawnej dla nieruchomości objętych lub związanych z pasami drogowymi dróg krajowych i autostrad na terenie woj. małopolskiego z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-09-11 - Opracowania geodezyjne (5 części)
Dodano: 2023-06-29 - Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali dla obrębu: Babice, jednostka ewidencyjna: Babice, powiat: chrzanowski.
Dodano: 2023-03-15 - Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1533 K, 1516 K, 1565 K, 1563 K, 1543 K
Dodano: 2023-03-05 - Usługi - Wykonanie opracowań geodezyjnych i geodezyjno-prawnych w podziale na 7 części
Dodano: 2022-09-22 - Dostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej powiatu chrzanowskiego Alwernia –miasto
Dodano: 2021-02-19 - Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2020- Etap III
Dodano: 2021-01-22 - Dostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej powiatu chrzanowskiego Alwernia –miasto
Dodano: 2020-12-29 - - USŁUGI – Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej na potrzeby prowadzonych postępowań w sprawach zwrotu nieruchomości wywłaszczonych – w podziale na 3 części
Dodano: 2020-11-04