Przetargi.pl
Usługi - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Ratułów, gmina Czarny Dunajec.

Zarząd Powiatu Nowotarskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Bolesława Wstydliwego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 61 300, , fax. 18 26 61 344
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nowotarskiego
    Bolesława Wstydliwego 14
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 18 26 61 300, , fax. 18 26 61 344
    REGON: 49189333900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl/bip/przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Ratułów, gmina Czarny Dunajec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Ratułów, gmina Czarny Dunajec, w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz.U. 276/2020). Prace modernizacyjne mają za zadanie dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t. j. Dz.U. 393/2019) oraz uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych i utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami ww. Rozporządzenia. Całość prac zostanie wykonana zostanie zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 9 do niniejszego zamówienia/siwz. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa etapy: Etap I 1. Pozyskanie danych cyfrowych i dokumentacji geodezyjno-prawnej z Wydziału Geodezji, Katastru i Kartografii Starostwa Powiatowego w Nowym Targu oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. 2. Weryfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz. 3. Weryfikacja terenowa i aktualizacja bazy ewidencji gruntów i budynków. 4. Uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o informacje dotyczące budynków i lokali. 5. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu projektu operatu ewidencji gruntów i budynków do kontroli przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu. 6. Kontrola przez Zamawiającego projektu operatu ewidencyjnego. Etap II 1. Przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony. 2. Zaimplementowanie zmodernizowanych danych ewidencyjnych do bazy systemu informatycznego Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. 3. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu ewidencji gruntów i budynków do końcowej kontroli. 4. Kontrola końcowa przez Zamawiającego operatu ewidencji gruntów i budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 17 000,00 zł / słownie : siedemnaście tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium należy wnieść zgodnie z wymaganiami siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty; 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia ( jeżeli dotyczy); 4) Inne dokumenty wskazane w siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach