Przetargi.pl
Świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Montelupich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2114001, 2114015, 2114086 , fax. 122 114 005
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
    ul. Montelupich 3
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2114001, 2114015, 2114086, fax. 122 114 005
    REGON: 11263946002990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich związanych z obsługą sprzedaży internetowej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1 – Świadczenie usługi kurierskiej, celem dostarczenia przesyłki do odbiorcy; Część 2 – Świadczenie usługi kurierskiej, celem dostarczenia przesyłki paletowej do odbiorcy; Część 3 – Świadczenie usługi odbioru i dostarczenia przesyłek do odpowiedniego punktu odbioru przesyłek. Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz opcję we wszystkich częściach zamówienia. Zamawiający gwarantuje udzielenie zamówienia podstawowego, natomiast z prawa opcji Zamawiający może nie skorzystać, skorzystać w całości lub w części. Szacunkowa ilość przesyłek: Część 1 - zamówienie podstawowe - 7000 szt; opcja - 3000 szt; Część 2 - zamówienie podstawowe - 200 szt; opcja - 50 szt; Część 3 - zamówienie podstawowe – 6500 szt; opcja - 2800 szt. Termin wykonania zamówienia (zamówienie podstawowe + opcja): 24 miesiące od daty zawarcia umowy. Termin dostawy przesyłki do Odbiorcy / punktu odbioru wynosi minimalnie 1 dzień roboczy, maksymalnie 14 dni roboczych. Termin realizacji reklamacji wynosi minimalnie 1 dzień kalendarzowy, maksymalnie 30 dni kalendarzowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64120000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na terenie całego kraju, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r – Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na Formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, dotyczącego tych podmiotów. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, w części dotyczącej podmiotów trzecich. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub zasobach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda dokumentu/dokumentów, który/które określa/określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej platformy https://amw.eb2b.com.pl, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności (wraz z dowodami potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu) lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, dotyczącego tych podmiotów. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach