Przetargi.pl
Usługę prowadzenia indywidualnych zajęć specjalistycznych w ramach Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej realizowanych w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-374 Buczkowice, ul. Szkolna 815
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8177127 , fax. 33 8177127
  • Data zamieszczenia: 2011-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach
    ul. Szkolna 815 815
    43-374 Buczkowice, woj. śląskie
    tel. 33 8177127, fax. 33 8177127
    REGON: 07081577900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosip-buczkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę prowadzenia indywidualnych zajęć specjalistycznych w ramach Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej realizowanych w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia indywidualnych zajęć specjalistycznych w ramach Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej, ul. Widokowa 66, 43-376 Kalna realizowanych w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zajęcia dodatkowe prowadzone będą w wymiarze maksymalnym 1.802 godzin lekcyjnych łącznie w 12 następujących częściach: Część 1: Realizacja zajęć z terapii psychologicznej - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - około 362 godzin, w tym w 2011 - około 80 godzin, Część 2: Realizacja zajęć z dogoterapii - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - około 240 godzin, w tym w 2011 - około 80 godzin, Część 3: Realizacja zajęć z rehabilitantem - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - około 200 godzin, w tym w 2011 - około 30 godzin, Część 4: Realizacja zajęć z oligofrenopedagogiem - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - około 110 godzin, w tym w 2011 - około 30 godzin, Część 5: Realizacja zajęć z pedagogiem - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - około 120 godzin, w tym w 2011 - około 30 godzin, Część 6: Realizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - około 90 godzin, w tym w 2011 - około 30 godzin, Część 7: Realizacja zajęć z oligofrenopedagogiem - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - około 110 godzin, w tym w 2011 - około 30 godzin, Część 8: Realizacja zajęć z oligofrenopedagogiem - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - około 120 godzin, w tym w 2011 - około 30 godzin, Część 9: Realizacja zajęć z pedagogiem - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - około 240 godzin, w tym w 2011 - około 80 godzin, Część 10: Realizacja zajęć z logopedą - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - około 110 godzin, w tym w 2011 - około 20 godzin, Część 11: Realizacja zajęć z arteterapii - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - około 40 godzin, w tym w 2011 - około 15 godzin, Część 12: Realizacja zajęć z hipoterapii - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - około 60 godzin, w tym w 2011 - około 20 godzin, 3. Zamawiający gwarantuje realizację minimum 50% ilości godzin zajęć tj. Część 1: Realizacja zajęć z terapii psychologicznej - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - minimum 181 godzin, Część 2: Realizacja zajęć z dogoterapii - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - minimum 120 godzin, Część 3: Realizacja zajęć z rehabilitantem - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - minimum 100 godzin, Część 4: Realizacja zajęć z oligofrenopedagogiem - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - minimum 55 godzin, Część 5: Realizacja zajęć z pedagogiem - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - minimum 60 godzin, Część 6: Realizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - minimum 45 godzin, Część 7: Realizacja zajęć z oligofrenopedagogiem - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - minimum 55 godzin, Część 8: Realizacja zajęć z oligofrenopedagogiem - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i - minimum 60 godzin, Część 9: Realizacja zajęć z pedagogiem - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - minimum 120 godzin, Część 10: Realizacja zajęć z logopedą - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - minimum 55 godzin, Część 11: Realizacja zajęć z arteterapii - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum - minimum 20 godzin, Część 12: Realizacja zajęć z hipoterapii - prowadzone dla uczniów Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i - minimum 30 godzin, łącznej ilości godzin w zależności od potrzeb uczestników i uczestniczek projektu ustalonych w oparciu o prowadzony monitoring realizacji projektu. 4. Zamówienie udzielane będzie w częściach odpowiadających powyższemu podziałowi. Wskazana powyżej liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin lekcyjnych możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację uczestników projektu na rok szkolny 2011/2012 oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. 5. W ramach Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum ilość uczniów objęta realizacją zajęć indywidualnych specjalistycznych wynosi 16, jeśli ulegnie zwiększeniu, nie wpłynie to na zwiększenie liczby godzin zajęć, ani zwiększenie wynagrodzenia. 6. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) przygotowania planu i harmonogramu zajęć, b) przeprowadzenia zajęć, c) monitorowania postępów i zadowolenia Uczestników Projektu zakwalifikowanych do udziału w zajęciach realizowanych w ramach projektu, d) prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych w wersji papierowej, e) prowadzenia ewidencji czasu pracy z dokładnością do 1 godziny lekcyjnej, f) przekazywania dokumentacji z przeprowadzonych zajęć po przepracowaniu całego miesiąca koordynatorowi łącznikowi. g) wykonywać wszystkie zlecone czynności z należytą starannością wymaganą od osób zajmujących się profesjonalnym świadczeniem dydaktycznych oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej. 7. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie placówki oświatowej, o której mowa w pkt 3.1. zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem, za wyjątkiem części 12, gdzie zajęcia odbywać się będą w siedzibie Oferenta, która nie może znajdować się w odległości większej od siedziby szkoły niż 20 km. Koszt transportu dla części 12 pokrywa Oferent. 8. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Szczegółowy opis zakresu usług świadczonych w ramach prowadzenia zajęć oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip-buczkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach