Przetargi.pl
Usługę cateringu dla 20 podopiecznych usług opiekuńczych na lata 2020 – 2023.

Spółdzielnia Socjalna PROMYK NADZIEI ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Kopernika
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 514322803
  • Data zamieszczenia: 2020-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Socjalna PROMYK NADZIEI
    ul. Kopernika 5D
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 514322803
    REGON: 100768086
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spoldzielnia-promyknadziei.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Socjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę cateringu dla 20 podopiecznych usług opiekuńczych na lata 2020 – 2023.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu – przygotowanie i dostawa wyżywienia dla 20 podopiecznych usług opiekuńczych w okresie od daty podpisania umowy do 28.02.2023 r. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostawa wyżywienia tj. dostarczenie jednego dwu-daniowego obiadu dziennie - zupa plus drugie danie dla grupy maksymalnie 20 podopiecznych w okresie od daty podpisania umowy r. do 28.02.2023 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ w ROZDZIALE V od pkt 1 do 25.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykazać
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Aktualne na dzień składania oświadczenia wstępne - załącznik nr 1 do CZĘŚCI II SIWZ b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - CZĘŚĆ II SIWZ c)Pełnomocnictw ( jeżeli dotyczy) 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 2 do CZĘŚCI II SIWZ. Ponadto: Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia najpóźniej w dniu podpisaniu umowy przekazuje zamawiającemu: a. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej wydane w drodze decyzji, przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej (zatwierdzającej do prowadzenia działalności gastronomicznej w zakresie przygotowania potraw w oparciu o surowce, półprodukty i świadczenia usług cateringowych własnym transportem); b. certyfikat systemu HACCP. c. aktualną decyzję wydaną przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny dot. środka transportu przeznaczonego do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności d. umowę na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych. d. polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach