SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 754 48 22, , fax. 44 7544822
- Data zamieszczenia: 2020-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
ul. Partyzantów 30
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 44 754 48 22, , fax. 44 7544822
REGON: 30427200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopczno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków dezynfekcyjnych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych w podziale na zadania dla dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie (Załącznik nr 3 do SIWZ asortymentowo-cenowy) Zadanie 1 – Preparaty do dezynfekcji skóry i dezynfekcji rąk Zadanie 2 – Preparaty do dezynfekcji skóry i dezynfekcji rąk Zadanie 3 – Preparaty do dezynfekcji skóry, ran i błon śluzowych Zadanie 4 – Preparaty do dezynfekcji skóry, ran i błon śluzowych Zadanie 5 – Gaziki do dezynfekcji skóry Zadanie 6 - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego Zadanie 7 - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego Zadanie 8 – Preparaty do dezynfekcji narzędzi lekarskich, sprzętu anestezjologicznego, chirurgicznego i endoskopów Zadanie 9 – Preparaty do dezynfekcji i mycia rąk w systemie zamknietym Zadanie 10 – Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów Zadanie 11 – Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego 2. Zamawiający wymaga, aby skuteczność mikrobiologiczna preparatów dezynfekcji była potwierdzona metodami przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników ( obszar medyczny ) i danego zastosowania. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas oferowanych preparatów, wykonane metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanych w polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawców próbek w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu ze specyfikacją na każde wezwanie Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, przy czym każdy z Wykonawców ubiegających się o przedmiotowe zamówienie, może złożyć jedną ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub wybrane części zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2. Wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia,warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń. 3. Wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ asortymentowo-cenowy. 4. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ zgodnie z art 25 a ust. 1 ustawy Pzp Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załączniki nr 2 do SIWZ). 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 2 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów – Załącznik nr 2 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VI. niniejszej SIWZ, składa każdy w Wykonawców. 9.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy środków do dezynfekcji
Dodano: 2023-08-17 - Dostawy środków do mycia i dezynfekcji oraz chemii basenowej dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach
Dodano: 2023-07-11 - Dostawa preparatów do dekontaminacji powierzchni oraz skóry i błon do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
Dodano: 2023-06-20 - Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
Dodano: 2023-01-05 - Dostawa i zakup środków dezynfekujących na potrzeby PCM Sp. z.o.o.
Dodano: 2022-08-05 - Dostawa środka do dezynfekcji skóry a 5l
Dodano: 2022-02-17 - Zakup środków do dezynfekcji oraz ochrony indywidualnej dla pracowników Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi oraz innych wydatków bieżących celem zapobiegania, przeciwdziałanie i zwalczania COVID-19.
Dodano: 2021-12-31 - Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami oraz rozładunkiem do magazynu Spec. Psych. ZOZ w Łodzi preparatów do dezynfekcji powierzchni.
Dodano: 2021-12-29 - Dostawa środka dezynfekcyjnego -sztuk 20
Dodano: 2021-12-28 - Płyn dezynfekujący 70 kanistrów po 5l.
Dodano: 2021-12-10