Przetargi.pl
Usługa przygotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców gminy Sadkowice, będących uczestnikami projektu nr FELD.07.09-IP-0011/23 pn. „CUŚ DOBREGO 2”.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach
    Sadkowice
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    REGON: 750709628
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminasadkowice.pl/27,gminny-osrodek-opieki-spolecznej
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przygotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców gminy Sadkowice, będących uczestnikami projektu nr FELD.07.09-IP-0011/23 pn. „CUŚ DOBREGO 2”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa przygotowania i dystrybucji posiłków dla mieszkańców gminy Sadkowice, będących uczestnikami projektu nr FELD.07.09-IP-0011/23 pn. „ CUŚ DOBREGO 2 ” z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.”2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SWZ (formularz asortymentowo - cenowy), Załącznik nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 3 do SWZ (projekt umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:a.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:b.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli wykaże, iż posiada decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego zatwierdzającego zakład wprowadzający do obrotu żywność i uzyskanie wpisu do rejestru zakładów, które wprowadzają do obrotu żywność, o których mowa w art. 61-67 ustawy z dnia 24 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448z późn.zm.).c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:d.1. Niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 środkiem transportu dopuszczonym do przewozu produktów spożywczych, żywności (posiłków), którym będzie transportowana żywność z siedziby Wykonawcy do mieszkańców Sadkowice, zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. postanowienia rozdziału IV załącznik II do rozporządzenia (WE) 852/2004 oraz zgodnie z przepisami sanitarnymi w tym zakresie. Pojazdy biorące udział w transporcie żywności muszą zostać zaakaceptowane przez Państwową Inspekcję Sanitarną.Powyższy warunek udziału w postępowaniu zostanie oceniony na podstawie wykazu środków transportu przystosowanych i dopuszczonych do przewozu artykułów spożywczych, żywności (posiłków), którymi dysponuje Wykonawca na dzień złożenia oferty wraz z oświadczeniem Wykonawcy o spełnieniu przez posiadany środek transportu do przewozu artykułów spożywczych, żywności (posiłków) przepisów obowiązujących w tym zakresie – Załącznik nr 10 do SWZ – zgodnie z zasadą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach