Przetargi.pl
usługa w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, ciągów komunikacyjnych i piwnic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, znajdujących się w głównej siedzibie Ośrodka przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c oraz na terenie miasta Torunia, w roku 2014.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja 40c
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6508565 , fax. 56 6486447
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
    ul. Konstytucji 3 Maja 40c 40c
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6508565, fax. 56 6486447
    REGON: 00572128200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, ciągów komunikacyjnych i piwnic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, znajdujących się w głównej siedzibie Ośrodka przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c oraz na terenie miasta Torunia, w roku 2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, piwnic i ciągów komunikacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, znajdujących się w głównej siedzibie Ośrodka przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c oraz na terenie miasta Torunia w roku 2014 - łącznie 1928,76 m2 Zakres usługi obejmuje: 1) Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, piwnic i ciągów komunikacyjnych: a) zamiatanie i mycie podłóg, zgodnie z technologią; b) wycieranie kurzu, odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie, c) mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi itp. środkami myjąco-konserwującymi; d) utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.; e) opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbanie o czystość w tych miejscach; f) opróżnianie niszczarek; g) czyszczenie wycieraczek wewnątrz budynku; h) czyszczenie poręczy przy schodach, i) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych tj. papier toaletowy, mydło w płynie, kostki zapachowe WC, j) czyszczenie wpustu przed budynkami i zamiatanie schodów przed wejściem do budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c, Fałata 36/46, Mickiewicza 30, Rydygiera 30/32; Curie Skłodowskiej 82-84 k) utrzymanie w czystości drzwi wejściowych do budynków przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c, Fałata 36/46, Mickiewicza 30, Rydygiera 30/32, Curie Skłodowskiej 82-84 l) utrzymanie w czystości tablic informacyjnych; m) dbanie o kwiaty znajdujące się w ciągach komunikacyjnych i przed wejściem do budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c; Curie Skłodowskiej 82-84 n) usuwanie zabrudzeń (plam ) z wykładzin dywanowych. 2) Okresowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, piwnic i ciągów komunikacyjnych: a) mycie lamperii na korytarzach i ciągach komunikacyjnych - 1 raz w miesiącu. b) gruntowne czyszczenie toalet - 1 raz w miesiącu. c) pranie wykładzin - nie mniej niż 2 razy w roku. d) mycie drzwi i opraw świetlnych - 1 raz w miesiącu. e) mycie kaloryferów - 4 razy w roku, f) mycie okien i pranie firan - 4 razy w roku, g) pranie wertikali - 2 razy w roku h) konserwacja mebli, przy użyciu środków czyszczących i nabłyszczających - 2 razy w miesiącu, i) czyszczenie i dezynfekcja aparatów telefonicznych - 1 raz w tygodniu, j) maszynowe czyszczenie i akrylowanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, piwnic i ciągów komunikacyjnych - nie mniej niż 2 razy w roku. 3. Wykonawca usługę sprzątania będzie wykonywał pomiędzy godziną 14.30 a 22.30. 4. Wykonawca odpowiada za organizację usług. 5. Wykonawca zabezpiecza środki czyszczące, materiały eksploatacyjne oraz sprzęt służący do utrzymania czystości. 6. Cena 1 m2 usługi powinna uwzględniać: 1) koszt wykonania prac wymienionych w ust. 2 , 2) zużycie sprzętu , środków czyszczących i materiałów eksploatacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach