Przetargi.pl
Usługa w postaci promocji marki "EC1" oraz "Narodowe Centrum Kultury Filmowej" oraz wydarzenia organizowanego przez Łódź Film Commission pn.: "10-lecie Łódzkiego Funduszu Filmowego" podczas trwania Trasatlantyk Festival w Łodzi"

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 233 50 53 , fax. 42 638 59 58
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
    ul. Targowa 1/3
    90-022 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 233 50 53, fax. 42 638 59 58
    REGON: 10052223800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Instytucj aKultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w postaci promocji marki "EC1" oraz "Narodowe Centrum Kultury Filmowej" oraz wydarzenia organizowanego przez Łódź Film Commission pn.: "10-lecie Łódzkiego Funduszu Filmowego" podczas trwania Trasatlantyk Festival w Łodzi"
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia obejmuje następujący zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi z zakresu promocji marki EC1, oddziału Narodowe Centrum Kultury Filmowej oraz wydarzenia pn.: ”10-lecie Łódzkiego Funduszu Filmowego” podczas Transatlantyk Festival poprzez świadczenia wg poniższej specyfikacji: a) Promocja „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi (dalej zwanego EC1), oddziału Narodowe Centrum Kultury Filmowej w Łodzi (dalej zwanego NCKF) oraz Łódź Film Commission (dalej zwanego ŁFC) podczas Transatlantyk Festival poprzez: • nadanie im statusu “Partnera” NCKF, ŁFC i EC1; • umieszczenie informacji o NCKF, ŁFC i EC1 jako o Partnerze Festiwalu na materiałach promocyjnych/rekalmowych, w których jest informacja o organizatorach i partnerach, w formatach wymienionych w załączniku nr 1 do Zaproszenia; • umieszczenie logotypu NCKF, ŁFC i EC1 przed seansami lub w spocie przygotowanym przez Wykonawcę, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zaproszenia. Promocja w wymienionym powyżej zakresie marek Zamawiającego będzie realizowana w szczególności za pośrednictwem działań prowadzonych w internecie, kanałach social media, kampanii outdoor, promocji w kinie, prasie, materiałach drukowanych itp. b) Promocja Partnera Narodowe Centrum Kultury Filmowej podczas Festiwalu (w terminie 14.07.2017 - 21.07.2017), w ramach cyklu „Raporty mniejszości”, który będzie składać się z: • Projekcji następujących filmów: o Las, 4 rano o Marie Curie o Powidoki o Wspomnienie lata • Spotkań z twórczyniami ww. wymienionych filmów, które odbędą się po projekcjach. Projekcje ww. filmów nie będą się pokrywały w zakresie terminów z projekcjami w ramach wydarzenia pn. “10-lecie Łódzkiego Funduszu Filmowego”. c) Promocja Partnera Narodowe Centrum Kultury Filmowej podczas Wydarzenia (w terminie 14.07.2017 - 21.07.2017) poprzez: a) umieszczenie logotypu NCKF i EC1 przy wybranych filmach z festiwalowej sekcji “Panorama” w programie drukowanym, na stronie internetowej, spocie przed seansem; b) tagowanie “NCKF” przy wpisach dotyczących wybranych filmów na kanałach społecznościowych Wydarzenia; c) dystrybucję materiałów promocyjnych/reklamowych EC1 i NCKF w welcome packach dla gości i uczestników Wydarzenia; Zamawiający wymaga, aby przed projekcjami filmów tagowanych jako NCKF Wykonawca zapewnił możliwość wygłoszenia prelekcji/zapowiedzi przez przedstawicieli oddziału Narodowego Centrum Kultury Filmowej. d) Promocja wydarzenia pn. ”10-lecie Łódzkiego Funduszu Filmowego” (dalej zwanego Wydarzeniem), współfinansowanego przez PISF, podczas Wydarzenia (w terminie 14.07.2017 - 21.07.2017) poprzez realizację cyklu 5 projekcji, z których trzy filmy: „Powidoki”, „Las, 4 rano” i „Maria Curie”, zaprezentowane zostaną w sekcji Sezon, jeden – „Wspomnienie lata” – w sekcji Polówka i jeden „DOM/Łódź” w sekcji Docs. Każda z projekcji zostanie zakończona spotkaniem i rozmową z twórcami filmu. Lista proponowanych gości zostanie przedstawiona i zaakceptowana przez Zamawiającego drogą mailową. Wykonawca zapewni promocję Wydarzenia, informując we wszelkich opisach (w materiałach drukowanych i mediach elektronicznych) dotyczących pięciu w/w projekcji i spotkań z twórcami, iż są one zorganizowane w ramach obchodów „10-lecia Łódzkiego Funduszu Filmowego” poprzez umieszczenie okolicznościowego logo dostarczonego przez Zamawiającego oraz, że projekt pn. „10-lecie Łódzkiego Funduszu Filmowego” jest współfinansowany przez PISF. Wykonawca zapewni możliwość wyświetlenia spotu filmowego Łódź Film Commission a także materiałów filmowych (w postaci 2 – 3 minutowych reportaży) przygotowanych w ramach obchodów „10-lecia” przed każdą z pięciu w/w projekcji oraz przed projekcjami filmów w ramach cyklu “Raporty mniejszości”. e) Udzielenie następujących rodzajów licencji: i. udzielenia Zamawiającemu niewyłącznej licencji na znak towarowy „Transatlantyk Festival” w okresie do 31 grudnia 2017 r., dla potrzeb promocji Projektu, ii. udzielenie Zamawiającemu niewyłącznej i bezterminowej licencji na dedykowane materiały promocyjne/reklamowe (graficzne, słowno–graficzne, fotograficzne, muzyczne, audiowizualne) na potrzeby długofalowej promocji festiwalu i prowadzonej przez Zamawiającego statutowej działalności kulturalnej, prowadzonej zarówno w roku 2017 jak i w kolejnych latach, f) wykonawca zobowiązany jest ponadto do: i. zapewnienia obsady personalnej Projektu odpowiedzialnej za prawidłowe przygotowanie i przeprowadzenie Projektu, ii. pozyskania partnerów i patronów oraz pozostałych uczestników Projektu, oraz zapewnienie ich uczestnictwa w trakcie trwania Projektu, iii. wykonania przypisanych Wykonawcy zadań związanych z programem promocji Projektu poprzez działania wymienione w Opisie Zobowiązań Wykonawcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres promocji niezbędny dla realizacji zadań wymienionych w ust. a), b), c), d) zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 30 akredytacji na Wydarzenie oraz 30 zaproszeń na galę otwarcia i galę zamknięcia Projektu. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu niewyłącznej licencji na okres do 31 grudnia 2017 r., na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na znak towarowy „Transatlantyk Festival” dla potrzeb promocji Projektu poprzez wykorzystanie go na następujących polach eksploatacji: a) umieszczania znaku towarowego w internecie celem promocji Zamawiającego. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu niewyłącznej licencji na czas nieokreślony do dedykowanych materiałów promocyjnych, które będą przekazane i udostępnione Zamawiającemu w związku z realizacją Projektu, przy czym powyższa licencja będzie obejmować następujące pola eksploatacji: a. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; b. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; c. w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt b - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. 9. Licencje opisane powyżej zostają udzielone z chwilą przekazania Zamawiającemu znaku towarowego oraz materiałów promocyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach