"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 233 50 53 , fax. 42 638 59 58
- Data zamieszczenia: 2017-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
ul. Targowa 1/3
90-022 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 233 50 53, fax. 42 638 59 58
REGON: 10052223800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w postaci promocji „EC1 Łódź - Miasto Kultury” podczas Finału Mistrzostw Polski w grach komputerowych w czasie trwania 28 Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania usługi z zakresu promocji „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi poprzez: a) promocję Zamawiającego„EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi (dalej zwanego EC1), oraz 28. Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier (zwanego dalej „Festiwalem”) oraz Miasta Łodzi (zwanego dalej „Miastem”), w ramach realizacji przez Wykonawcę turnieju pn: „ESL Mistrzostwa Polski w grach komputerowych”, zwanych dalej „Projektem”, b) organizację i zapewnienie realizacji Projektu przez Wykonawcę w terminie 15-17.09.2017 r., w Hali „Atlas Arena” w Łodzi, jako jednego z elementów Festiwalu. 2. Szczegółowy opis Projektu oraz zakres zadań związanych z jego wykonaniem i leżących po stronie Wykonawcy oraz zakres zadań leżących po stronie Zamawiającego, niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu wraz z harmonogram poszczególnych elementów stanowi Załącznik nr 1 do Zaproszenia. 3. Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do promocji Zamawiającego, Festiwalu oraz Miasta za pośrednictwem narzędzi komunikacyjnych określonych w Załączniku nr 2 do Zaproszenia. 4. Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu umowy na terenie Hali „Atlas Areny” zobowiązany jest przestrzegać regulaminu tego obiektu, instrukcji postepowania w sytuacjach kryzysowych oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, których kopia stanowi załącznik nr 3 –zapisane w formacie PDF na płycie CD/DVD. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia logo oraz pozostałe materiały promocyjne Zamawiającego oraz Festiwalu, zgodnie z zasadami zawartymi w Księdze Znaku „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi stanowiącą załącznik Nr 5. Wykonawca jest również zobowiązany do umieszczania logo Miasta oraz pozostałych materiałów promocyjnych Miasta zgodnie z zasadami określonymi w Systemie Identyfikacji Wizualnej Miasta. Wskazane logotyp i materiały promocyjne Zamawiającego, Festiwalu oraz Miasta Łodzi będą prezentowane przez Wykonawcę w prowadzonych przez niego działaniach promocyjnych, w ramach ESL Mistrzostwa Polski. 6. Wykonawca udziela Zamawiającemu licencji niewyłącznej, na czas nieokreślony w zakresie prawa do: a. korzystania ze zdjęć i materiałów audiowizualnych i umieszczania ich w materiałach promocyjnych i informacyjnych mówiących o Projekcie oraz w materiałach i publikacjach własnych Zamawiającego, stronach internetowych, prezentacjach multimedialnych i filmach promujących Zamawiającego, Festiwal oraz Miasto, b. zwielokrotniania zdjęć i materiałów audiowizualnych - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy zdjęć, materiałów audiowizualnych, w tym techniką drukarską, reprograficzną, c. rozpowszechnianie zdjęć i materiałów audiowizualnych poprzez w szczególności publiczne wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym w tym w internecie. Przekazane zdjęcia w ilości min. 20 sztuk będą stanowić własność Zamawiającego. 7. Wykonawca udziela Zamawiającemu licencji niewyłącznej na wykorzystanie przez czas nieokreślony dokumentacji fotograficznej oraz materiałów audiowizualnych, objętych niniejszą umową, załączanych do raportu i sprawozdania z realizacji przedmiotu niniejszej umowy, na polach eksploatacji obejmujących publiczne udostępnianie i odtworzenie oraz w zakresie utrwalenia i zwielokrotnienia dowolną techniką. 8. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, które stanowią Załącznik nr 5 do Zaproszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usługi promocji Miasta podczas wydarzenia „Light Move Festival” 2024
Dodano: 2024-07-12 - Zakup usługi promocji Miasta podczas wydarzeń: „ Marcin Gortat Camp 2024”, „Marcin Gortat Basketball Clinic” oraz „Wielki mecz Gortat Team vs. NATO Team
Dodano: 2024-02-26 - Promocja Gminy Wieluń poprzez sport.
Dodano: 2022-11-21 - Kampania informacyjno-promocyjna dotycząca realizacji inwestycji i remontów drogowych w Łodzi prowadzonych przez Zarząd Inwestycji Miejskich (ZIM) oraz Zarząd Dróg i Transportu (ZDiT)
Dodano: 2022-11-18 - Promocja gospodarcza m. Łodzi i regionu łódzkiego w ramach spotkania z inwestorami, izbami, instytucjami okołobiznesowymi, etc. w 2022 r, realizowanego w ramach projektu pn. „Internacjonalizacja ...”
Dodano: 2022-09-21 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z utworzeniem strony www w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” przez Politechnikę Łódzką
Dodano: 2021-03-31 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z utworzeniem strony www w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” przez Politechnikę Łódzką
Dodano: 2020-12-31 - Przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Dodano: 2020-10-15 - "Usługi w zakresie promocji - przygotowanie i produkcja filmów promocyjnych"
Dodano: 2020-09-17 - Przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Dodano: 2020-08-28