Przetargi.pl
usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych i ich otoczeniu oraz akcja zima.

Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8523743 , fax. 33 8522560
  • Data zamieszczenia: 2017-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
    ul. Liburnia 2a
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 8523743, fax. 33 8522560
    REGON: 24040417700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.cieszyn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych i ich otoczeniu oraz akcja zima.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: • utrzymanie porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu, • akcja zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi. Usługa obejmuje sprzątanie budynków komunalnych oraz Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ADM nr 1 ul. Głęboka 13 i ADM nr 2 ul. Tysiąclecia 9c Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o., a obejmujących bloki mieszkalne oraz kamienice w centrum Cieszyna. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: • budynki typu kamienice i bloki mieszkalne wielorodzinne, • stanowiska kubłów na śmieci znajdują się na specjalnie wydzielonych placykach, wiatach śmietnikowych, a także wewnątrz budynków, _• w administrowaniu znajduje się duży obszar zieleni, chodniki nie zawsze usytuowane wzdłuż budynków. Zakres prac objętych zamówieniem: Korytarze: • zamiatanie i mycie 1 x w tygodniu z dodatkiem detergentów (sprzątanie od strychu do piwnic) Schody: • zamiatanie i mycie 1 x w tygodniu z dodatkiem detergentów (sprzątanie od strychu do piwnic) Obmiatanie pajęczyn ze ścian i sufitów w miarę potrzeb. Mycie poręczy, lamp, kaset domofonowych, skrzynek pocztowych w miarę potrzeb. Drzwi wejściowe oraz drzwi wspólnego użytku: • mycie 1 x w miesiącu z dodatkiem detergentów Piwnice: • zamiatanie 1 x w miesiącu Balustrady: • mycie 1 x na 3 miesiące z dodatkiem detergentów Lamperie: • mycie 1 x na 3 miesiące z dodatkiem detergentów Okna: • mycie 1 x na 3 miesiące z dodatkiem detergentów Strychy: • zamiatanie wg potrzeb Chodniki wokół budynków: • codzienne zamiatanie, • usuwanie trawy zarastającej chodniki oraz opaski przy budynkach, • systematyczne usuwanie topniejącego śniegu wraz z zalegającym piaskiem Podwórka gospodarcze: • codzienne utrzymanie czystości, • zamiatanie i wywóz liści - w szczególności w okresie jesiennym Miejsca składowania śmieci: • utrzymanie porządku wokół kubłów (kontenerów) na nieczystości stałe, Piaskownice: • codzienne utrzymanie czystości oraz opróżnianie małych pojemników na śmieci wg potrzeb Zieleńce: • sprzątanie śmieci wg potrzeb.__________________________________________________________________________________________________________
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony „Formularz ofertowy” – załącznik nr 1. 2. Wypełnioną „Kalkulacja cen” – załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k. 3. Parafowane „Projekt umowy sprzatania budynków komunalnych” oraz „Projekt umowy sprzatania budynku Wspólnoty Mieszkaniowej”– załącznik nr 6, 6a. 4. Parafowany „Załącznik A - wzór kontroli usługi utrzymania czystości”– załącznik nr 7. 5. Parafowany „ REGULAMIN kontroli usługi sprzątania budynków komunalnych” oraz „ REGULAMIN kontroli usługi sprzątania budynku Wspólnoty Mieszkaniowej” – załączniki nr 8, 8a. 6. Dokument potwierdzający ubezpieczenie firmy od odpowiedzialności cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach