Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-172 Katowice, ul. Grabowa 1A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 782 49 25 , fax. 0 32 258 6045
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego
ul. Grabowa 1A 1A
40-172 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 782 49 25, fax. 0 32 258 6045
REGON: 24030518500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.silesia-region.pl/sznkatowice
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie czystości wewnątrz obiektu biurowego oraz na ciągach komunikacyjnych wokół budynku znajdującego się w Katowicach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania usług utrzymania czystości, posiadanie niezbędnego sprzętu oraz dysponowanie personelem o odpowiednich kwalifikacjach. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. z tym, że Wykonawca musi wykazać, że: - w okresie ostatnich trzech lat należycie wykonał, co najmniej jedno zamówienie na usługę utrzymania czystości na terenie budynku użyteczności publicznej, o łącznej powierzchni minimum 8 000 m2, - dysponuje pracownikami posiadającymi wymagane kwalifikacje w ilości zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3., w szczególności wykaże, że: - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującą ubezpieczenie kontraktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł i deliktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł, dla jednej lub wielu szkód (jeśli suma ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb sprawdzenia spełniania warunku, zostanie przeliczona według kursu średniego NBP, obowiązującego na dzień składania ofert). WAŻNE ! Na dzień składania oferty nie ma obowiązku posiadania ubezpieczenia, natomiast niezbędnym warunkiem formalnym jest, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczył polisę ubezpieczeniową zgodnie z warunkami opisanymi powyżej. Jeśli niniejszy warunek nie zostanie dopełniony, wówczas Zamawiający ma prawo wybrać następną w kolejności najkorzystniejszą ofertę i zatrzymać wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana pierwotnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat usług, przy czym co najmniej jedno zamówienie na usługę utrzymania czystości na terenie budynku użyteczności publicznej, o łącznej powierzchni minimum 8 000 m2, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, - wykaz sprzętu, którym wykonawca będzie się posługiwał przy realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z opisem w pkt 2.2.6 SWZ. 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 5.1.4 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.4 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.silesia-region.pl/sznkatowice
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Myszkowie ZP/2/2016
Dodano: 2016-05-19 - Usługi - Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, dla potrzeb Sądu Okręgowego w Częstochowie
Dodano: 2016-04-15 - Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
Dodano: 2016-01-14 - 2/2016
Dodano: 2015-11-12 - Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-67/15
Dodano: 2015-10-29 - Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-59/15
Dodano: 2015-10-21 - Świadczenie usług sprzątania wszystkich pomieszczeń w budynku Oddziału GDDKiA w Katowicach przy ul. Myśliwskiej 5
Dodano: 2015-10-02 - Świadczeniu usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-62-14
Dodano: 2014-12-12 - 2/2015
Dodano: 2014-10-17 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58, 42-500 BĘDZIN
Dodano: 2014-02-27