Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 32-415 Raciechowice, 277
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 3725201 , fax. 012 3725200
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
277 277
32-415 Raciechowice, woj. małopolskie
tel. 012 3725201, fax. 012 3725200
REGON: 00054559600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciechowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 600 000,00 zł dla gminy Raciechowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 600 000,00 zł na: - sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Raciechowice 1) kwota kredytu 600 000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100), 2) okres kredytowania: 6 lat, 3) wypłata jednorazowa - do 7 dni od dnia podpisania umowy, 4) harmonogram spłat kapitału: Rok Kwota w złotych 2010 100 000,00 2011 100 000,00 2012 100 000,00 2013 100 000,00 2014 100 000,00 2015 100 000,00 5) spłata rat kapitałowych na koniec każdego miesiąca począwszy 31.01.2010r., 6) spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych począwszy od następnego ostatniego miesiąca po dacie zawarcia umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 72 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; w tym zezwolenie komisji nadzoru bankowego lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty winny być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22.ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Zezwolenie komisji nadzoru bankowego lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych. 5) Harmonogram spłat rat kredytu i wysokość odsetek.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raciechowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2016 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 1.530.674,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 639 028,17 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Gminy Łapanów.
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 3.443.642,95 zł z przeznaczeniem na spłatę przypadających na rok 2016 zobowiązań z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.
Dodano: 2016-07-20 - Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3 100 000,00 PLN (słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji polegającej na przebudowie części mieszkalnej wraz z przeszkleniem galerii komunikacyjnych oraz montażem dźwigu osobowego w budynku mieszkalno- usługowym, zlokalizowanym w Oświęcimiu, Rynek Główny 16.
Dodano: 2016-07-13 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 603 000,00 zł na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016
Dodano: 2016-07-12 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1800000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na pokrycie zobowiązań, które zostały zaplanowane w rozchodach budżetu Gminy Szczucin na 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 3.000.000 PLN na sfinansowanie zadań realizowanych przez gminę Czarny Dunajec
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do łącznej wysokości 2.612.186,43 zł.
Dodano: 2016-06-29