Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 700 000 złotych na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach Gminy

Urząd Gminy Jodłownik ogłasza przetarg

  • Adres: 34-620 Jodłownik, Plac im. III Rzeczpospolitej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jodłownik
    Plac im. III Rzeczpospolitej
    34-620 Jodłownik, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jodlownik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 700 000 złotych na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 700 000 złotych na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach Gminy. - Kredyt nieodnawialny w rachunku kredytowym. - Zadanie będzie finansowane ze środków publicznych będących w dyspozycji Zamawiającego. - Kredyt uruchomiony zostanie w jednej transzy - transza 700 000,00 złotych - 15 grudzień 2009 rok. - Karencja w spłacie kapitału : 4 - mce. - Spłata odsetek w 94 miesięcznych ratach : od 31 grudnia 2009 roku - do 30 września 2017 roku. - Spłata kapitału w 31 kwartalnych ratach : od 31 marca 2010 roku - do 30 września 2017 roku. - Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - Spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. - Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest w szczególności wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednej tożsamej usługi odpowiadającej rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony Formularz oferty cenowej (z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ), - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych (z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ). - Kserokopię aktualnego wypisu z rejestru handlowego lub innego rejestru sądowego (w części dot. wyszczególnienia osób upoważnionych do składania w imieniu Banku oświadczeń woli, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. - W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy załączyć doświadczenie w zakresie udzielania i obsługi kredytów bankowych dla jednostek użyteczności publicznej w latach 2006/2007/2008, udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej tożsamej usługi odpowiadającej rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia (z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ). - Kserokopię aktualnego zaświadczenia Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Oferenta. - Kserokopię aktualnego zaświadczenia oddziału Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Oferenta. - Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Oferenta. - Kserokopii aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Oferenta. - Kserokopię sprawozdania finansowego za 2008 rok wraz z opinią biegłego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Oferenta. - Kserokopię statutu Banku, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Oferenta. - Parafowany, podpisany projekt umowy uwzględniający istotne dla Zamawiającego postanowienia, jakie mają znaleźć się w treści zawieranej umowy (stanowiące załącznik do SIWZ). - Symulację spłaty kredytu według zasad stanowiących określenie przedmiotu zamówienia niniejszej specyfikacji. - Pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty wspólnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jodlownik.pl, www.malopolska.pl/BIP/jodlownik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach