Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 572724666
- Data zamieszczenia: 2017-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 572724666
REGON: 368746941 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sroda.wokiss.pl/bip/spolki-powiatu-sredzkiego/powiatowe-centrum-inwestycji-sp.-z-o.o./zamwienia-publiczne1.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Usługa transportowa gruntu na rzecz Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zamówienia pn. „Usługa transportowa gruntu na rzecz Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o.” 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9 (Usługi w zakresie transportu drogowego) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz gruntu z korytowania pod drogę w ilości, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie powiatu średzkiego, a w szczególności: a) Wywóz gruntu będzie odbywał się z terenu przeznaczonego pod budowę drogi na terenie gminy Środa Wlkp. do punktu oddalonego o max. 5km wskazanego przez Zamawiającego b) Szacunkowa ilość humusu wynosi 1.000,00m3 objętego zamówieniem podstawowym oraz do 23.000,00m3 objętego prawem opcji, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, c) Odbiór pojazdem samowyładowczym (pojazd typu wywrotka) umożliwiającym bezpośredni załadunek materiału/gruntu na terenie budowy – teren nieutwardzony. d) Jedno zgłoszenie obejmuje jedną dostawę. Jedna dostawa może obejmować zamówienie w ilości od 1 do 1000 m3, zarówno w zamówieniu podstawowym, jak i w zamówieniu korzystającym z prawa opcji, e) Świadczenie usługi transportowej realizowane będzie w godzinach dziennych (dni powszednie) od godz. 7.00 do godz. 18.00 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 3.3. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w załączniku nr 7 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienia objęte prawem opcji. 3.4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania transportu wszystkich materiałów określonych w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.5. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych oświadczeń Zamawiającego złożonych Wykonawcy, na 2 dni przed dniem, w którym część zamówienia objętego prawem opcji ma zostać uruchomiona, oraz określeniem wielkości części zamówienia, objętego prawem opcji. Zamówienie objęte prawem opcji może być uruchomione w częściach. 3.6. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) oraz ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.7. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/2025
Dodano: 2024-03-17 - Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu dzieci ze SP w Dusznikach i Zespołu Przedszkoli w Dusznikach oraz SP w Sędzinku w latach szkolnych 2022/2023 – 2023/2024
Dodano: 2024-03-10 - ,,Usługi transportowe w zakresie dowozu dzieci do szkół podstawowych i przedszkola na terenie Gminy Lipka w latach 2024-2025”
Dodano: 2024-03-06 - Codzienny dowóz dzieci do szkół w ramach dowozów szkolnych
Dodano: 2024-02-05 - Świadczenie usług transportowych w zakresie stałego przewozu osób niepełnosprawnych – uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Grońsku w 2024r.
Dodano: 2023-12-30 - DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SIERAKÓW W OKRESIE OD 01.01.2024 ROKU DO 31.12.2024 ROKU NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH SZKOLNYCH
Dodano: 2023-12-10 - Dowozy uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie w roku 2024
Dodano: 2023-12-05 - DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SIERAKÓW W OKRESIE OD 01.01.2023 ROKU DO 31.12.2023 ROKU NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH SZKOLNYCH
Dodano: 2023-11-27 - Świadczenie usługi transportu
Dodano: 2023-11-10 - Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta i gminy Sompolno do szkół/ placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/ 2024
Dodano: 2023-10-26