Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 19-500 Gołdap, ul. Żeromskiego 18
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 6150395 , fax. 087 6150395
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Żeromskiego 18 18
19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 6150395, fax. 087 6150395
REGON: 51143398200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goldap.pup.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa szkolenia: /Obsługa kasy fiskalnej/, dla 20 osób bezrobotnych w ramach projektu /Punkt oparcia/ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3 /Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych/. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: /Obsługa kasy fiskalnej/, dla 20 osób bezrobotnych w ramach projektu /Punkt oparcia/ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3 /Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych/. Programem szkolenia powinien zawierać 30 godzin szkolenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804230005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: a) Koszt szkolenia - 40% b) Program szkolenia - 30% c) Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 10% d) Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 10% e) Posiadanie przez instytucję szkoleniowa certyfikatu jakości usług - 5 % f) Sposób sprawdzania efektów szkolenia - 5 %
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art.22 ust.1 oraz z art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2. 3. Wypełnioną kartę szkolenia - załącznik nr 3. 4. Podpisany wzór umowy - załącznik nr 4 5. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON ( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 6. Decyzja o nadaniu NIP (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 8. Ważne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 9. Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 5. 10. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o przyjęciu w całości warunków umowy - 11. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo/upoważnienie dla tych osób podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru. Brak upoważnienia/pełnomocnictwa powoduje odrzucenie oferty. Upoważnienie/pełnomocnictwo powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2, 5 - 9 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1, 3, 4, 10 Wykonawcy składają wspólnie, a z pkt. 11. należy złożyć jeden dokument.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program szkolenia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.goldap.pup.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenia zawodowe
Dodano: 2014-09-25 - Pracownik ochrony
Dodano: 2014-07-18 - Nazwa przedmiotu zamówienia: Szkolenia zawodowe.
Dodano: 2014-06-05 - Uprawnienia spawalnicze
Dodano: 2014-04-30 - SZKOLENIA ZAWODOWE
Dodano: 2014-03-13 - Uprawnienia spawalnicze
Dodano: 2014-03-10 - Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia w zakresie kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe dla 56 osób
Dodano: 2013-06-17 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów umożliwiających uzyskanie uprawnień do obsługi maszyn i urządzeń drogowych lub budowlanych
Dodano: 2013-03-28 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego w zakresie kursu spawacza w trzech metodach dla 15 osób bezrobotnych
Dodano: 2013-03-22 - Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego w zakresie następujących szkoleń: Część 1 przedmiotu zamówienia Brukarz - 16 osób. Część 2 przedmiotu zamówienia: Pracownik terenów zielonych - 12 osób.
Dodano: 2013-03-01