Przetargi.pl
Usługa sprzątania wnętrz budynków Urzędu Miasta Poznania

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2016-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania wnętrz budynków Urzędu Miasta Poznania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa sprzątania wewnątrz budynków Urzędu Miasta Poznania, polegająca na: 11) sprzątaniu ciągów komunikacyjnych, 2) sprzątaniu pomieszczeń biurowych, pomieszczeń obsługi, tj. sal konferencyjnych, kuchni, biblioteki itp., pomieszczeń socjalnych i toalet, 3) sprzątaniu pomieszczeń archiwum, 4) sprzątaniu pomieszczeń archiwum w budynku przy ul. Gronowej 22 a, b, 5) świadczeniu usługi sprzątania interwencyjnego, np. po pracach remontowych oraz po skutkach awarii, zalaniach, w tym spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, 6) czyszczeniu urządzeniem typu karcher dywanów, wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych, 7) interwencyjnym szorowaniu i nakładaniu warstwy ochronnej na wykładziny pcv, 8) utrzymaniu czystości i sprzątaniu w godzinach pracy Urzędu (serwis dzienny) w ciągach komunikacyjnych, toaletach, pomieszczeniach socjalnych i pomieszczeniach rodzica z dzieckiem w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Libelta 16/20, przy ul. Matejki 50, przy ul. Słowackiego 22, przy ul. Gronowej 22 a, b, przy ul. Gronowej 20, przy ul. 3 Maja 46, przy ul. 28 Czerwca 1956r. nr 404, 9) serwisie mat systemowych, 10) wymianie szczotek do czyszczenia toalet. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część I Usługa sprzątania wewnątrz budynków Urzędu Miasta Poznania obejmująca następujące budynki: - os. Bohaterów II Wojny Światowej 36, - ul. Libelta 16/20, - ul. 3 Maja 46, - ul. Matejki 50, - ul. Słowackiego 22, - ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404 Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto we wzorze umowy na część I, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy wykaz powierzchni występujących w ww. budynkach wraz z ilością metrów kwadratowych zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy zakres czynności, wynikający z usług sprzątania oraz częstotliwość ich wykonywania, zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy. Część II Usługa sprzątania wewnątrz budynków Urzędu Miasta Poznania obejmująca następujące budynki: - ul. Gronowa 20, - ul. Gronowa 22 a, b, Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto we wzorze umowy na część II, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowy wykaz powierzchni występujących w ww. budynkach wraz z ilością metrów kwadratowych zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy zakres czynności, wynikający z usług sprzątania oraz częstotliwość ich wykonywania, zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez tego samego Wykonawcę na jedną albo obie części zamówienia. Aspekt środowiskowy Wszystkie zaoferowane środki czystości muszą posiadać oznaczenie Eco-Label lub Nordic Ecolabel lub znak równoważny (nie dotyczy środków do dezynfekcji). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi utrzymania czystości objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujące: - sprzątanie ciągów komunikacyjnych, - sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń obsługi tj. sal konferencyjnych, kuchni, biblioteki itp., pomieszczeń socjalnych i toalet, - sprzątanie pomieszczeń archiwum, - sprzątanie pomieszczeń archiwum w budynku przy ul. Gronowej 22 a, b, - świadczenie usługi sprzątania interwencyjnego, np. po pracach remontowych oraz po skutkach awarii, zalaniach, w tym spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, - czyszczenie urządzeniem typu karcher dywanów, wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych, - interwencyjnym szorowaniu i nakładaniu warstwy ochronnej na wykładziny pcv - utrzymanie czystości i sprzątanie w godzinach pracy Urzędu (serwis dzienny) w ciągach komunikacyjnych, toaletach, pomieszczeniach socjalnych i pomieszczeniach rodzica z dzieckiem w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Libelta 16/20, przy ul. Matejki 50, przy ul. Słowackiego 22, przy ul. Gronowej 22 a, b, przy ul. Gronowej 20, przy ul. 3 Maja 46, przy ul. 28 Czerwca 1956r. nr 404. Sposób dokumentowania: Zgodnie z § 3 ust. 15 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany jest przed dniem podpisania umowy do przedłożenia oświadczenia potwierdzającego ich zatrudnienie na umowę o pracę. Ponadto w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dołączać do comiesięcznej faktury VAT oświadczenia o stanie zatrudnienia osób realizujących przedmiot umowy oraz na każde pisemne żądanie Zamawiającego do przedłożenia oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie ich na umowę o pracę i niezaleganie z wypłatą wynagrodzenia za poprzedni miesiąc. W przypadku nie złożenia powyższego oświadczenia Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych w wysokości 3 % wartości wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1) Część I: 12 000,00 zł 2) Część II: 5 000,00 zł 2. Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach