SĄD REJONOWY W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH ogłasza przetarg
- Adres: 41-106 Siemianowice Śląskie, ul. Chorzowska 14
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH
ul. Chorzowska 14
41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
REGON: 240232078 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.sr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania pomieszczeń, terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych napraw. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, terenu zewnętrznego (uwzględniając koszenie trawników, prace pielęgnacyjne roślin i odśnieżanie terenu oraz płaskiego dachu), oraz wykonywanie drobnych, bieżących napraw - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie;1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie;1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie;1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadania doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał (lub wykonuje) co najmniej trzy usługi utrzymania czystości. Każda wykazana usługa musi być wykonana/ wykonywana należycie i spełniać łącznie następujące warunki:• usługa sprzątania dotyczyła/czy budynku użyteczności publicznej (przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny);• wartość każdej usługi wynosiła minimum 250.000,00 zł brutto za okres 12 miesięcy (jeśli usługa jest nadal wykonywana, to podana wartość odnosi się do już wykonanej części);• okres wykonywania co najmniej 12 miesięcy (lub od co najmniej 12 miesięcy);• każda wykazana usługa winna być świadczona na podstawie odrębnej umowy;b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje pracownikami w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia, z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy, wykonywanej nieprzerwanie i należycie w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat.2. Wykonawca dokona wizji lokalnej u Zamawiającego i załączy do oferty środki dowodowe o jej odbyciu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych”
Dodano: 2024-02-24 - Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynku oraz wokół budynku Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
Dodano: 2024-01-12 - Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
Dodano: 2023-12-19 - Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych”
Dodano: 2023-12-08 - Utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków zlokalizowanych w Tarnowskich Górach
Dodano: 2023-12-04 - Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynków oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Nieruchomości – Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich
Dodano: 2023-10-26 - Usługi porządkowe Zad. 1 – Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
Dodano: 2023-10-09 - Usługi utrzymania czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku
Dodano: 2023-05-09 - Utrzymanie czystości w budynkach administrowanych przez Urząd Miejski w Gliwicach w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2023-04-25 - Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynków oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Nieruchomości – Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2023 r.
Dodano: 2023-01-05