Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń, terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych napraw.

SĄD REJONOWY W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH ogłasza przetarg

  • Adres: 41-106 Siemianowice Śląskie, ul. Chorzowska 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH
    ul. Chorzowska 14
    41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    REGON: 240232078
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń, terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych napraw.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, terenu zewnętrznego (uwzględniając koszenie trawników, prace pielęgnacyjne roślin i odśnieżanie terenu oraz płaskiego dachu), oraz wykonywanie drobnych, bieżących napraw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie;1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie;1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie;1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadania doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał (lub wykonuje) co najmniej trzy usługi utrzymania czystości. Każda wykazana usługa musi być wykonana/ wykonywana należycie i spełniać łącznie następujące warunki:• usługa sprzątania dotyczyła/czy budynku użyteczności publicznej (przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny);• wartość każdej usługi wynosiła minimum 250.000,00 zł brutto za okres 12 miesięcy (jeśli usługa jest nadal wykonywana, to podana wartość odnosi się do już wykonanej części);• okres wykonywania co najmniej 12 miesięcy (lub od co najmniej 12 miesięcy);• każda wykazana usługa winna być świadczona na podstawie odrębnej umowy;b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje pracownikami w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia, z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy, wykonywanej nieprzerwanie i należycie w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat.2. Wykonawca dokona wizji lokalnej u Zamawiającego i załączy do oferty środki dowodowe o jej odbyciu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach