Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Jana Pawła II
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 647 800 , fax. 134 648 862
- Data zamieszczenia: 2020-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 59
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 134 647 800, fax. 134 648 862
REGON: 37030115000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spgk.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej oraz w budynku zarządzanym przez Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, technicznych, gospodarczych, sanitariatów, wind, korytarzy i klatek schodowych w budynkach Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Sanoku oraz na Dworcu Multimodalnym, którego zarządcą jest Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w podziale na 2 zadania (części) jak poniżej: 1) Zadanie 1 (Część I) Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach SPGK Sp. z o.o. w Sanoku A. Miejscem świadczenia usług są siedziby Zamawiającego położone w Sanoku i Trepczy: a) Budynek Administracyjny, budynek Stacji Paliw, Budynek Miejskiej Komunikacji Samochodowej, pomieszczenia Zakładu Dróg Miejskich, pomieszczenia Zakładu Obsługi Technicznej, pomieszczenia Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Segregowanych, pomieszczenia Zakładu Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Jana Pawła II 59 w Sanoku; b) Pomieszczenia na terenie Zakładu Ciepłowniczego przy ul. Kiczury 11 w Sanoku; c) Pomieszczenia na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Trepczy przy ul. Sanockiej 68; d) Pomieszczenia na terenie Oczyszczalni Ścieków w Trepczy przy ul. Sanockiej 46; e) Autobusy MKS – 24 sztuki, które będą zaparkowane przy ul. Jana Pawła II 59 w Sanoku. 2) Zadanie 2 (Część II) Usługa sprzątania i utrzymania czystości na Dworcu Multimodalnym zarządzanym przez SPGK Sp. z o.o. A. Miejscem świadczenia usługi jest Dworzec Multimodalny położony w Sanoku przy ul. Lipińskiego 31. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań oraz warunki realizacji określa załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ. 3. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby następujące prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. usługi sprzątania były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), tj. wszystkie prace pracowników fizycznych wykonujących usługi sprzątania. 4. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby, o których mowa w ust. 3 na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika. 5. Szczegółowe wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały w Projekcie Umowy. 6. Wykonawca, który jest jednocześnie pracodawcą, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych zobowiązany będzie do przekładania Zamawiającemu comiesięcznych informacji o kwocie obniżenia wpłat na PFRON, do których skorzystania uprawniony będzie Zamawiający. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ dla Wykonawców (dotyczy tylko Wykonawcy, który będzie jednocześnie pracodawcą w myśl art. 22 ustawy z dna 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedno lub wszystkie zadania. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 Ustawy Pzp. 9. Jeżeli w jakiejkolwiek części SIWZ lub jej załącznikach wskazano znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia, należy przyjąć, że nie prowadzą one do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, a jedynie są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie minimalnych wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że oferowane materiały i urządzenia będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) Zadanie 2: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy - zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 2. Szczegółowe informacje na temat wadium określone zostały w rozdziale XIV SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty o ile upoważnienie to nie wynika z innych załączonych dokumentów. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z wymogami określonymi w punkcie XIV SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi sprzątania w budynkach biurowych oraz utrzymania czystości garaży, placów i zieleni w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz w Oddziałach w Przemyślu i w Tarnobrzegu.
Dodano: 2024-04-19 - Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą w budynku Sądu (...)
Dodano: 2024-02-09 - Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
Dodano: 2023-12-18 - Usługa sprzątania na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
Dodano: 2023-12-14 - Utrzymanie stałej czystości na terenie Gminy i Miasta Jedlicze w 2024 roku
Dodano: 2023-12-14 - Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku – basen wewnętrzny
Dodano: 2023-12-08 - Świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej – Rzeszów Sp. z o. o.
Dodano: 2023-12-07 - Usługa sprzątania budynku Zespołu Szkół Muzycznych im. I.J. Paderewskiego w Krośnie na rok 2024
Dodano: 2023-12-02 - „Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z dostawą środków czystości w obiektach Zakładu Dróg Miejskich, Cmentarza Komunalnego, Zakładu Usług Komunalnych i Administracji Spółki”
Dodano: 2023-09-22 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości budynków i posesji Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli oraz Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego
Dodano: 2023-09-05