Przetargi.pl
zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 08 ( odpady kuchenne ulegające biodegradacji) i odpadów o kodzie: 20 02 01 ( odpady ulegające biodegradacji) oraz na zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 08 ( odpady kuchenne ulegające biodegradacji) i odpadów o kodzie: 20 02 01 ( odpady ulegające biodegradacji)

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5820500, 17 58-20-565, , fax. 175 820 576
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Wolności 44
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5820500, 17 58-20-565, , fax. 175 820 576
    REGON: 69043924700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mpgk.mielec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 08 ( odpady kuchenne ulegające biodegradacji) i odpadów o kodzie: 20 02 01 ( odpady ulegające biodegradacji) oraz na zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 08 ( odpady kuchenne ulegające biodegradacji) i odpadów o kodzie: 20 02 01 ( odpady ulegające biodegradacji)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 08 ( odpady kuchenne ulegające biodegradacji) i odpadów o kodzie: 20 02 01 ( odpady ulegające biodegradacji) (w ilości 1 500 Mg/rok); b) zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 08 ( odpady kuchenne ulegające biodegradacji) i odpadów o kodzie: 20 02 01 ( odpady ulegające biodegradacji) (w ilości: - zamówienie podstawowe: 500 Mg/rok, prawo opcji: 500 Mg/rok); od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gmin Powiatu Mieleckiego, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. z dnia 18 października 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2010) ) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r. CPV: 90500000-2, 90533000-2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zwiększenia zamówienia podstawowego w zakresie: 20 01 08 - 500 Mg/rok (dotyczy części 2). Rozliczenie odpadów w ramach prawa opcji nastąpi wg cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym/ umowie. Część 1: transport odpadów po stronie Zamawiającego, na jego koszt, odpady będą transportowane pojazdami dostosowanymi do transportu kontenerów KP-20/KP-7 (lista pojazdów stanowić będzie załącznik do umowy, zmiana pojazdu wymaga poinformowania Zamawiającego bez konieczności sporządzania aneksu do umowy). Czas oczekiwania na rozładunek: do 20 minut. Odpady bez opakowań (bez worków). Część 2: transport odpadów po stronie Zamawiającego, na jego koszt, odpady będą transportowane pojazdami dostosowanymi do transportu kontenerów KP-20/KP-7 (lista pojazdów stanowić będzie załącznik do umowy, zmiana pojazdu wymaga poinformowania Zamawiającego bez konieczności sporządzania aneksu do umowy). Czas oczekiwania na rozładunek: do 20 minut. Odpady w workach bezpośrednio ze zbiórki. 2. Orientacyjna ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do zagospodarowania w okresie realizacji zamówienia – Część 1:1 500 Mg. Część 2: 500 Mg + 500 Mg (prawo opcji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - aktualne zezwolenie lub pozwolenie zintegrowane na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawnych, z dopuszczonymi do odzysku ilościami nie mniejszymi niż wynikającymi z opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty powinny zachować ważność w okresie obowiązywania umowy; - wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) prowadzonym przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.) w zakresie zagospodarowania odpadów o kodach będących przedmiotem zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach