Przetargi.pl
Usługa składu, druku i dostawy folderu dla Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2013-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa składu, druku i dostawy folderu dla Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa składu, druku i dostawy folderu dla Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w nakładzie 85 000 szt. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania 1 wzoru folderu i druku w ilości 85 000 szt.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
    3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby foldery były wysokiej jakości i kompletne.
    4. Zamawiający przekaże wyłonionemu wykonawcy w formie elektronicznej treść do umieszczenia w folderze (teksty, zdjęcia, logotypy oraz wstępny projekt (bloki tekstu i grafikę przyporządkowaną do odpowiednich stron), w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy.
    5. Wykonawca zobowiązany będzie do konsultowania z zamawiającym każdego etapu przygotowania przedmiotu zamówienia, a druk może nastąpić jedynie po akceptacji przez zamawiającego ostatecznej wersji przedstawionego wzoru. Wykonawca prześle zamawiającemu do akceptacji propozycję projektu graficznego i składu folderu w wersji elektronicznej, na wskazany przez zamawiającego adres mailowy, a zamawiający w terminie do 3 dni od dnia otrzymania zaakceptuje lub zgłosi ewentualne uwagi do opracowanego wzoru. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania modyfikacji tekstu folderu, jego oznakowania i/lub opracowania graficznego.
    6. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek wad lub usterek dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych w szczególności na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, stwierdzenia niezgodności dostarczonego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia z Jego ofertą, wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany na nowy wolny od wad i usterek w ciągu trzech dni roboczych (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od dnia zgłoszenia tego faktu przez zamawiającego za pomocą telefonu, faksu lub poczty elektronicznej.
    7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskich praw majątkowych do projektu graficznego folderu z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2006 roku, Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), na następujących polach eksploatacji:
    a) utrwalania całości lub części na jakichkolwiek nośnikach danych,
    b) wydawania całości lub części drukiem, na nośniku elektronicznym i optycznym,
    c) rozpowszechniania całości lub części w sieciach komputerowych w tym w Internecie,
    d) publicznego odtwarzania, wystawiania lub wyświetlania całości lub części,
    e) powielania części lub całości,
    f) wykorzystania całości lub części dla celów przekazu radiowego i telewizyjnego,
    g) rozpowszechniania w całości lub części w celach promocyjnych.
    8. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą i rozładunkiem przedmiotu zamówienia. Miejscem dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia będzie wskazany przez zamawiającego adres na terenie miasta Kielce.
    9. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
    10. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
    11. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
    12. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy.
    13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
    14. Zamawiający nie przewiduje:
    - zawarcia umowy ramowej,
    - aukcji elektronicznej,
    - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez wykonawców wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl (bip)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach