Przetargi.pl
Usługa serwisowa zgodna z Fujitsu Support Pack Hardware wraz z usługą zachowania dysku twardego

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisowa zgodna z Fujitsu Support Pack Hardware wraz z usługą zachowania dysku twardego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa zgodna z Fujitsu Support Pack Hardware wraz z usługą zachowania dysku twardego. 2. W ramach dostarczonej usługi, Zamawiający będzie miał zapewniony dostęp do serwisowego kanału producenta, co ma umożliwić: - dostęp do usług serwisowych telefonicznych, przez stronę WWW oraz w miejscu instalacji zgodny z Tabelą nr 1, - możliwość przekazywania zgłoszeń za pomocą dedykowanego adresu e-maila, - zgłaszanie incydentów serwisowych telefonicznie lub poprzez stronę WWW, - możliwość określenia priorytetu zgłoszenia serwisowego: - dostęp do dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy poprzez usługę WWW, - naprawę serwera u klienta - tj.: wykonanie czynności niezbędnych do przywrócenia pełnej sprawności naprawianego sprzętu (w tym także: wymiana nadmiernie zużytych elementów, montaż, demontaż), - usługa zatrzymania uszkodzonego dysku twardego u Zamawiającego. 3.Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 4.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ. 5.Klasyfikacja wg kodu CPV: 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia. 6. Umowa będzie zawarta na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (aktywacji usługi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi składać się z: 1. oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ; tj: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2. (jeżeli dotyczy) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp – Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2.formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3.wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); 4.pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach