Przetargi.pl
WYNAJĘCIE POMIESZCZEŃ LABORATORIUM NA POTRZEBY AWL

Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 51-147 Wrocław, ul. Czajkowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 658 666 , fax. 261 658 425
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
    ul. Czajkowskiego 109
    51-147 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 658 666, fax. 261 658 425
    REGON: 93038806200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.awl.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYNAJĘCIE POMIESZCZEŃ LABORATORIUM NA POTRZEBY AWL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem powierzchni laboratoryjnej w okresie od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 1 grudnia 2019 r. do dnia 30 czerwca 2021 r. w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych ze studentami w ramach zajęć programowych. Pomieszczenia muszą być zlokalizowane na terenie miasta Wrocław, maksymalnie w odległości do 25 km od siedziby Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki. Pomieszczenia muszą być zlokalizowane w jednym kompleksie w odległości nie większej niż w promieniu 400 m. Ilość pomieszczeń : 5-7, łączna powierzchnia: 180-250 m2, ilość pomieszczeń oraz ich kształt i powierzchnia musi umożliwić organizację pracowni: pracownia chemii 50-70 m2, pracownia nauki o materiałach 20-30 m2, pracownia środków ochrony i ratownictwa technicznego 50-65 m2 (lub 2 x 25-32m2), pracownia zastosowań praw fizyki oraz pracownia mechaniki i konstrukcji maszyn 50-65 m2 (lub 2 x 25-32m2), pomieszczenie pomocnicze (szatnia) 10-20 m2. W poszczególnych pomieszczeniach maksymalnie będzie przebywać do 14 osób w każdym i nie więcej niż 40 osób w sumie we wszystkich pomieszczeniach. Pomieszczenie przeznaczone na pracownię chemii musi spełniać wszystkie przepisy BHP, przeciwpożarowe oraz inne ważne z punktu widzenia stosowania w tych pomieszczeniach gazów do chromatografu gazowego (butla 10 litrowa z wodorem oraz butla 10 litrowa z helem). Pomieszczenie te musi posiadać przyłącza wodno-kanalizacyjne, elektryczne 230V oraz wentylację wyciągową dla 4 dygestoriów. Pomieszczenia muszą posiadać mechaniczną wentylację nawiewno-wywiewną niezależną od wentylacji wyciągowej dygestoriów. Pomieszczenia muszą posiadać sprawną wentylację. Wentylacja musi pracować w sposób zapewniający komfort i bezpieczeństwo pracy w godzinach 7.30-18.00. W pomieszczeniach w godzinach użytkowania pomieszczeń musi być utrzymywana temperatura w zakresie 19-24 st C. W pomieszczeniu przeznaczonym na pracownię chemii musi być wyposażone w stoły z blatem laminowanym o łącznej minimalnej długości 850 cm, na których będą zamontowane 4 oszklone dygestoria (nadstawki) o szerokości ok. 120 cm oraz w dwukomorowy zlew o szerokości 120 cm umożlwiający mycie szkła laboratoryjnego i podłączenie dwóch węży zasilających w zimną wodę chłodnice destylacyjne (fi 4-8 mm). Wynajmujący zapewni nieodpłatnie minimum 3 miejsca parkingowe dla pracowników AWL. Wynajmujący zapewni dostęp do toalet dla osób korzystających z wynajętych pomieszczeń w godzinach użytkowania oraz do miejsca wyposażonego w stoliki i krzesła. Koszty eksploatacji pomieszczeń (koszty wody, prądu, ogrzewania, ochrony, ubezpieczenia, utrzymania części wspólnej budynku oraz podatek od nieruchomości) muszą być wliczone w kwotę najmu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70220000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego– załącznik A. 2. Opis oferowanego przedmiotu usługi złożony wraz z ofertą (opis stanowi treść oferty) – dotyczy opisu oferowanych do wynajmu pomieszczeń przez Wykonawcę. Opis oferowanego przedmiotu stanowi treść oferty, musi zawierać: a) Lokalizację pomieszczeń ze wskazaniem adresu – wskazane dane muszą w sposób jednoznaczny umożliwić Zamawiającemu zlokalizowanie wszystkich pomieszczeń zarówno w stosunku do siebie jak również w stosunku do siedziby Zamawiającego. b) Powierzchnię poszczególnych pomieszczeń i ich planowane przeznaczenie. c) Opis i ilość wyposażenia, które Wykonawca zamierza zamieścić w pomieszczeniach przeznaczonych na pracownię chemii – w tym stoły laboratoryjne i dygestoria d) Opis i lokalizacja dodatkowych pomieszczeń udostępnionych Zamawiającemu takich jak bufet/miejsce wyposażone w stoliki i krzesła oraz sposób korzystania z nich, np. godziny, w których wskazane pomieszczenia są dostępne. e) Sposób dysponowania wskazanymi pomieszczeniami przez Wykonawcę – czy pomieszczenia są jego własnością Wykonawcy, czy stanowią pomieszczenia udostępnione przez podmiot trzeci. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach