Przetargi.pl
WYNAJĘCIE POMIESZCZEŃ LABORATORIUM NA POTRZEBY AWL

Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 51-147 Wrocław, ul. Czajkowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 658 666 , fax. 261 658 425
  • Data zamieszczenia: 2019-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
    ul. Czajkowskiego 109
    51-147 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 658 666, fax. 261 658 425
    REGON: 93038806200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.awl.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYNAJĘCIE POMIESZCZEŃ LABORATORIUM NA POTRZEBY AWL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem powierzchni laboratoryjnej w okresie od 1 października 2019 r. do 30 czerwca 2021 r., w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych ze studentami w ramach zajęć programowych. Pomieszczenia muszą być zlokalizowane na terenie miasta Wrocław do 25 km od siedziby AWL, w jednym kompleksie w odległości nie większej niż w promieniu 400 m. Wynajmujący udostępni pomieszczenia na wyłączność tzn. wynajęte pomieszczenia będą użytkowane w okresie najmu tylko przez Zamawiającego tj. tylko przez pracowników i studentów AWL. Wynajmujący zabezpieczy pomieszczenia przed dostępem osób trzecich. Wymogi jakie muszą być spełnione dla wynajmowanych powierzchni: ilość pomieszczeń 5-7; łączna powierzchnia 178-235 m2; ilość pomieszczeń oraz ich kształt i powierzchnia musi umożliwić organizację: pracownia chemii 50-70 m2, pracownia nauki o materiałach 20-30 m2, pracownia środków ochrony i ratownictwa technicznego 50-60 m2 (lub 2 x 25-30m2), pracownia zastosowań praw fizyki oraz pracownia mechaniki i konstrukcji maszyn 50-60 m2 (lub 2 x 25-30m2), pomieszczenie pomocnicze (szatnia) 8-15 m2. W pomieszczeniach maksymalnie będzie przebywać do 14 osób w każdym. Pomieszczenie przeznaczone na pracownie chemii musi spełniać wszystkie przepisy BHP, przeciwpożarowe oraz inne ważne z punktu widzenia stosowania w tych pomieszczeniach gazów do chromatografu gazowego (butla 10 litrowa z wodorem oraz butla 10 litrowa z helem). Pomieszczenia te muszą posiadać przyłącza wodno-kanalizacyjne, elektryczne 230V oraz wentylację wyciągową (dla 4-6 dygestoriów), pomieszczenia muszą posiadać mechaniczną wentylację nawiewno-wywiewną niezależną od wentylacji wyciągowej dygestoriów. Pomieszczenia muszą posiadać sprawną wentylację. Wentylacja musi pracować w sposób zapewniający komfort i bezpieczeństwo pracy w godzinach 7.30-18.00. W pomieszczeniach w godzinach użytkowania pomieszczeń musi być utrzymywana temperatura w zakresie 19-24 st C. Wynajmujący zapewni ochronę pomieszczeń oraz znajdującego się w nich wyposażenia przed kradzieżą lub uszkodzeniem w wyniku awarii instalacji wewnętrznych budynku lub działania użytkowników innych pomieszczeń. Wynajmujący zapewni dostęp do toalet dla osób korzystających z wynajętych pomieszczeń w godzinach użytkowania oraz do pomieszczenia socjalnego (miejsce przygotowania i spożywania posiłków pracowników AWL). Wynajmujący zapewni nieodpłatnie minimum 3 miejsca parkingowe dla pracowników AWL. Koszty eksploatacji pomieszczeń (koszty wody, prądu, ogrzewania, ochrony, ubezpieczenia, utrzymania części wspólnej budynku oraz podatek od nieruchomości) muszą być wliczone w kwotę najmu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70220000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego– załącznik A. 2. Opis oferowanego przedmiotu usługi złożony wraz z ofertą (opis stanowi treść oferty) – dotyczy opisu oferowanych do wynajmu pomieszczeń przez Wykonawcę. Opis oferowanego przedmiotu stanowi treść oferty, musi zawierać: a) lokalizację pomieszczeń ze wskazaniem adresu – wskazane dane muszą w sposób jednoznaczny umożliwić Zamawiającemu zlokalizowanie wszystkich pomieszczeń zarówno w stosunku do siebie jak również w stosunku do siedziby Zamawiającego, b) powierzchnię poszczególnych pomieszczeń i ich planowane przeznaczenie, c) opis i ilość wyposażenia, które Wykonawca zamierza zamieścić w pomieszczeniach przeznaczonych na pracownię chemii – w tym stoły laboratoryjne i dygestoria; d) opis i lokalizacja dodatkowych pomieszczeń udostępnionych Zamawiającemu takich jak bufet/pomieszczenie socjalne/świetlica oraz sposób korzystania z nich, np. godziny, w których wskazane pomieszczenia są dostępne; e) sposób dysponowania wskazanymi pomieszczeniami przez Wykonawcę – czy pomieszczenia są jego własnością Wykonawcy, czy stanowią pomieszczenia udostępnione przez podmiot trzeci; f) oświadczenie, że Wykonawca umożliwi Zamawiającemu na etapie oceny ofert, ocenę pomieszczeń poprzez udostępnienie ich do wglądu w terminie uzgodnionym przez strony. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach