Gmina Miasto Szczecin ogłasza przetarg
- Adres: 70-456 Szczecin, pl. Armii Krajowej 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4245102 , fax. 91 4245104
- Data zamieszczenia: 2013-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin
pl. Armii Krajowej 1 1
70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4245102, fax. 91 4245104
REGON: 00059982400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa reklamowa polegająca na druku i ekspozycji reklamy wielkoformatowej w miastach: Warszawa, Katowice, Wrocław, Kraków, Poznań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Ekspozycję Reklam na Powierzchniach Reklamowych wraz z drukiem, wyklejeniem, ekspozycją, montażem i demontażem pięciu naściennych reklam wielkoformatowych typu frontlight (reklama na materiale typu siatka lub frontlight) w następujących wymiarach, miastach i lokalizacjach: a) Warszawa - powierzchnia ekspozycyjna min. 100m2, zlokalizowana na Placu Artura Zawiszy lub dojeździe do niego od strony Lotniska im. Fryderyka Chopina w ciągu ulicy Raszyńskiej; b) Katowice - powierzchnia ekspozycyjna min. 200m2, zlokalizowana w obrębie ulic Korfantego, 3 maja , Mickiewicza, musi być widoczna z Rynku; c) Wrocław - powierzchnia ekspozycyjna min. 200m2, zlokalizowana przy ulicy Kaziemierza Wielkiego w bliskim sąsiedztwie ulicy Świdnickiej; d) Kraków - powierzchnia ekspozycyjna min. 100m2, zlokalizowana w centrum miasta, przy ulicy Pawiej, widoczna z Galerii Krakowskiej lub dworca PKP Kraków Główny; e) Poznań - powierzchnia ekspozycyjna min. 200m2, zlokalizowana w ciągu ulicy Witosa, Niestachowskiej, Żeromskiego lub przy ulicy Święty Marcin. 2) Termin ekspozycji reklam 01 - 31 marca 2013 3) Reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) 4) Wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne. 5) Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 6) Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 7) Wykonawca zobowiązuje się zdemontować reklamę w ciągu 14 dni od dnia zakończenia kampanii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11760.asp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie regionalnej kampanii outdoorowej dla Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie na nośnikach typu billboard
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej. Oznaczenie sprawy SAA/3/2016
Dodano: 2016-02-03 - 13/PNOG/SZP-2/2015 Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2015-04-16 - Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2015 dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2015-02-18 - Organizacja i obsługa działań informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, w tym z zakresu Public Relations i Media Relations,w związku z inauguracją działalności Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie w nowej siedzibie.
Dodano: 2014-05-05 - Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2014 dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2014-03-04 - Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2014 dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2014-02-04 - Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2013-09-25 - Przeprowadzenie ogólnopolskiej oraz lokalnej kampanii outdoorowej dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2013-06-05 - Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2013 oraz usługi reklamowe dla Opery na Zamku w Szczecinie
Dodano: 2013-02-19