Szkoła Podstawowa im. Mieszka I w Drzonowie ogłasza przetarg
- Adres: 78-133 Drzonowo, Drzonowo 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 35 87 493 , fax. 94 35 87 493
- Data zamieszczenia: 2013-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Mieszka I w Drzonowie
Drzonowo 13 13
78-133 Drzonowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 35 87 493, fax. 94 35 87 493
REGON: 00117575300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spdrzonowo.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i prowadzenie zajęć ramach Projektu pt. Na równi do sukcesu! - kompleksowe programy rozwojowe szkół ze wsi Drzonowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje 79 części: W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 1 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 2 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 3 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 4 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 5 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 6 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 7 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 8 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 1 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 2 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 3 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 4 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 5 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 6 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 7 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 8 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć z logorytmiki w szkole podstawowej Poprawnie mówię potrafię więcej W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć dla dzieci z zaburzeniami psycho-ruchowymi w szkole podstawowej Porusz umysł W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 1 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 2 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 3 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 4 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej English is easy grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej English is easy grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej English is easy grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej English is easy grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z informatyki w szkole podstawowej Mistrz klawiatury W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej Z przyrodą za pan brat grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej Z przyrodą za pan brat grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej Z przyrodą za pan brat grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej Z przyrodą za pan brat grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie matematyki w szkole podstawowej Wiem, potrafię, zrobię grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie matematyki w szkole podstawowej Wiem, potrafię, zrobię - grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie przyrody w szkole podstawowej Wiem, potrafię, zrobię grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie przyrody w szkole podstawowej Wiem, potrafię, zrobię grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 5W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka ojczystego w gimnazjum Młody dziennikarz W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie matematyki w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie biologii w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie chemii w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie geografii w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie fizyki w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 5 W ramach zadania nr 3. Organizacja oraz realizacja opieki pedagogiczno-psychologicznej Prowadzenie grupowych warsztatów psychologicznych w szkole podstawowej Oswoić jeża W ramach zadania nr 3. Organizacja oraz realizacja opieki pedagogiczno psychologicznej prowadzenie zajęć wsparcia psychologicznego indywidualnie dla osób niepełnosprawnych ze szkoły podstawowej i gimnazjum Tacy sami W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w szkole podstawowej grupa 1 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w szkole podstawowej grupa 2 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w szkole podstawowej grupa 3 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w szkole podstawowej grupa 4 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 1 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 2 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 3 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 4 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 5 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie zindywidualizowanego doradztwa poprzez dyżur w szkole podstawowej i gimnazjum. Miejsce realizacji : Części nr : 1-18, 24-36, 68, 70-73, 79 realizowane będą w Szkole Podstawowej im. Mieszka I W Drzonowie Drzonowo 13 Części nr 19-23, 37-67, 69, 74-78, 79 realizowane będą w Gimnazjum im. Bolesława Chrobrego w Drzonowie Drzonowo 12 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIe dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spdrzonowo.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja międzynarodowej konferencji okulistycznej dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2016-07-12 - Organizacja staży zagranicznych dla 30 uczniów i 5 opiekunów w ramach realizowanego przez Zespół Szkół Technicznych w Szczecinku, projektu nr: 2015-1-PL01-KA102-0143755, Staże zagraniczne szansą na rozwój kompetencji w branży samochodowej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER).
Dodano: 2016-02-12 - Praktyka zawodowa morska dla uczniów klas II i III Technikum Morskiego i Politechnicznego w Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej
Dodano: 2016-01-14 - Przeprowadzenie zajęć dla uczniów w projekcie pn.: Możliwości na miarę umiejętności. Gminny program edukacyjny dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum gminy Gryfice
Dodano: 2015-09-02 - Przeprowadzenie zajęć dla uczniów w projekcie pn.: Możliwości na miarę umiejętności. Gminny program edukacyjny dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum gminy Gryfice
Dodano: 2015-08-20 - Przeprowadzenie zajęć dla uczniów w projekcie pn. Możliwości na miarę umiejętności. Gminny program edukacyjny dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum gminy Gryfice
Dodano: 2015-04-17 - Opracowanie kart pracy do e-Doświadczeń dla klasy I, II i III w ramach projektu Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego
Dodano: 2015-04-10 - Opracowanie kart pracy do e-Doświadczeń dla klasy I, II i III w ramach projektu Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego
Dodano: 2015-03-25 - Wykonanie usług z zakresu edukacji ekologicznej dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w Ośrodku Edukacji Ekologicznej w Lipiu, gm. Rąbino
Dodano: 2015-03-04 - Wykonania usług polegających na przeprowadzaniu zajęć dydaktycznych dla VI i VII Edycji Kursu z zakresu zasad żywienia człowieka i dietetyki dla osób spoza społeczności akademickiej, 2 Kursów jednodniowych, 2 warsztatów dla studentów
Dodano: 2015-02-03