Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2013-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest umieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej. Usługa obejmuje następujące rodzaje informacji i ogłoszeń: 1. Ogłoszenia o przetargach 2. Ogłoszenia o naborze na studia 3. Reklama uczelni 4. Ogłoszenia okolicznościowe 5. Ogłoszenia inne 6. Spoty reklamowe na ekrany LED (produkcja i emisja) CPV: 79341000-6 (usługi reklamowe) Tryb zamieszczania ogłoszeń/reklam w prasie - zlecenia oraz treść ogłoszeń/reklam przekazywana będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej - Zamawiający każdorazowo wskazuje tytuł prasy, wielkość/wymiar ogłoszenia oraz miejsce, w którym ma być zamieszczona ogłoszenie/reklama; - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłożenia wyceny ogłoszenia/reklamy uwzględniając wszystkie wytyczne, tj. rodzaj/zasięg wydawnictwa, wymiar ogłoszenia/reklamy, umiejscowienie na określonej stronie; - Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu treści do wykonania projektu reklamy i przedłożenia go do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego (poprawki uwzględnione w cenie); - prawa autorskie do projektów przechodzą na Zamawiającego; - wykonanie projektu informacji/ogłoszenia, jego adaptacja lub przeprojektowanie winno być ujęte w zaoferowanej cenie zamówienia; - ogłoszenie/reklamę należy umieścić w terminie i wybranej prasie wskazanych przez Zamawiającego; - w przypadku wykonania projektu ogłoszenia/reklamy we własnym zakresie przez Zamawiającego materiał do druku przekazany będzie w postaci plików PDF, TIFF, CDR z czcionkami zamienionymi na krzywe; - Zamawiający ma obowiązek dostarczyć w ciągu 7 dni od terminu realizacji zlecenia gazety z zamieszczonym ogłoszeniem/reklamą (w formie papierowej bądź elektronicznej) Tryb zamieszczania spotów reklamowych na ekranach LED - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłożenia wykazu ekranów LED w wybranej przez Zamawiającego miejscowości (bądź w określonym regionie) i wyceny zamieszczania na nich spotów reklamowych; - Zamawiający każdorazowo wskazuje ilość miejsc i ich lokalizację oraz czas i częstotliwość emisji; - adaptacja lub dostosowanie spotu reklamowego winno być ujęte w zaoferowanej cenie zamówienia; - produkcja spotu reklamowego o długości 15 sekund nie jest zawarta w cenie emisji i stanowi osobną pozycję w formularzu; - materiał do wykonania spotu będzie przekazany przez Zamawiającego w postaci plików doc, JPG, PDF, TIFF, CDR; - prawa autorskie do projektów przechodzą na Zamawiającego; - Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania spotu najpóźniej do 4 dni roboczych przed planowaną datą emisji; - Wykonawca zobowiązuje się do obsługi serwisowej spotu reklamowego poprzez bieżące monitorowanie częstotliwości emisji spotu reklamowego na nośniku reklamowym oraz natychmiastowym podejmowaniu działań w razie wszelkich zakłóceń w emisji spotu reklamowego na tymże nośniku; - spot każdorazowo musi być zaakceptowany przez Zamawiającego; - Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentacji fotograficznej w terminie do 3 dni od rozpoczęcia zlecenia bądź wydruku częstotliwości ukazywania się spotu reklamowego na nośniku (zawarte w cenie emisji); - regiony w których będą zamieszczane reklamy to województwa: zachodniopomorskie, pomorskie, lubuskie, kujawsko-pomorskie oraz wielkopolskie. Poz. I Zamieszczanie ogłoszeń/reklam, w prasie lokalnej Pod pojęciem prasa lokalna należy rozumieć wydawnictwa o jednorazowym nakładzie co najmniej 3 000 egzemplarzy i tematyce lokalnej (np. Głos Koszaliński, Miasto, Obserwator Lokalny, Gazeta Kołobrzeska, Kurier Szczeciński, Tygodnik Pilski, Czas Chojnic itp.) 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym - 2000 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 2000 cm2; 3. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym - 1000 cm2; 4. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 1000 cm2; 5. Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu codziennym - 300 cm2; 6. Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 7. Zamieszczanie w dodatkach tematycznych - 2000 cm2; 8. Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu codziennym - 70 000 sztuk (zlecenia sukcesywne); 9. Zamieszczenie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 70 000 sztuk (zlecenia sukcesywne); Poz. II Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie regionalnej Pod pojęciem prasy regionalnej należy rozumieć wydawnictwa o jednorazowym nakładzie minimum 20 000 egzemplarzy i tematyce regionalnej (np. Głos Pomorza, Gazeta Lubuska, Dziennik Bałtycki itp.). W przypadku, gdy ogłoszenie/reklama będą zamieszczone w tytule regionalnym, ale w mutacji lokalnej (np. Dziennik Bałtycki mutacja Gryf Wejherowski), powinien być on ujęty w cenie wydawnictwa regionalnego. 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym - 2000 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 1500 cm2; 3. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym - 1000 cm2; 4. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 1000 cm2; 5. Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu codziennym - 300 cm2; 6. Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 7. Zamieszczanie w dodatkach tematycznych - 2500 cm2; 8. Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu codziennym - 30 000 sztuk (zlecenia sukcesywne); 9. Zamieszczenie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 30 000 sztuk (zlecenia sukcesywne). Poz. III Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie ogólnopolskiej Prasa ogólnopolska obejmuje zasięgiem całą Polskę nakładem jednorazowym co najmniej 300 000 egzemplarzy. W przypadku, gdy ogłoszenie/reklama będą zamieszczone w tytule ogólnopolskim, ale w mutacji regionalnej (np. Gazeta Wyborcza mutacja na region zachodniopomorski), powinien być on ujęty w cenie wydawnictwa regionalnego. 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym - 150 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 150 cm2; 3. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym - 150 cm2; 4. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 5. Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu codziennym - 100 cm2; 6. Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 7. Zamieszczanie w dodatkach tematycznych - 700 cm2; 8. Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu codziennym - 30 000 sztuk (zlecenia sukcesywne); 9. Zamieszczenie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 30 000 sztuk (zlecenia sukcesywne); Poz. IV Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie branżowej Pod pojęciem prasa branżowa należy rozumieć wydawnictwa o zasięgu całej Polski o jednorazowym nakładzie co najmniej 2 000 egzemplarzy specjalizujące się w określonej tematyce (przykładowe branże: edukacja, technika, informatyka, budownictwo itp.). 1. Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w określonym wydaniu - 500 cm2; 2. Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w określonym wydaniu - 500 cm2; 3. Zamieszczanie na pierwszej stronie w określonym wydaniu - 100 cm2; 4. Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w określonym wydaniu - 10 000 sztuk (zlecenia sukcesywne). Poz. V Zamieszczanie i produkcja spotów reklamowych na ekranach LED Pod pojęciem zamieszczania spotów reklamowych na ekranach LED należy rozumieć produkcję spotów oraz ich emisję na wybranych nośnikach reklamowych w miejscowościach województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego i kujawsko-pomorskiego. Spot reklamowy oznacza film reklamowy lub promocyjny o długości 15 sekund wyprodukowany przez Wykonawcę lub dostarczony przez Zamawiającego. Produkcja spotu powinna być zrealizowana w postaci animacji flash lub techniką umożliwiającą wykorzystanie napisów, zdjęć i logo uczelni. Zamawiający przewiduje produkcję max. 40 spotów 15-sekundowych. Adaptacja projektów powinna być zawarta w cenie emisji. Zamówienia sukcesywne. 1. Zamieszczenie 15 sek. spotu reklamowego o gwarantowanym wymiarze 300 emisji dziennie przez okres 14 dni - max. 25 szt. 2. Zamieszczenie 15 sek. spotu reklamowego o gwarantowanym wymiarze 200 emisji dziennie przez okres 30 dni - max. 25 szt. 3. Produkcja 15-sekundowego spotu reklamowego - max 40 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl/BIP/Zamówienia publiczne-ogłoszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie regionalnej kampanii outdoorowej dla Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie na nośnikach typu billboard
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2016 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej. Oznaczenie sprawy SAA/3/2016
Dodano: 2016-02-03 - 13/PNOG/SZP-2/2015 Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2015-04-16 - Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2015 dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2015-02-18 - Organizacja i obsługa działań informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, w tym z zakresu Public Relations i Media Relations,w związku z inauguracją działalności Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie w nowej siedzibie.
Dodano: 2014-05-05 - Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2014 dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2014-03-04 - Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2014 dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2014-02-04 - Przeprowadzenie ogólnopolskiej oraz lokalnej kampanii outdoorowej dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2013-06-05 - Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2013 oraz usługi reklamowe dla Opery na Zamku w Szczecinie
Dodano: 2013-02-19 - Usługa reklamowa polegająca na druku i ekspozycji reklamy wielkoformatowej w miastach: Warszawa, Katowice, Wrocław, Kraków, Poznań
Dodano: 2013-02-05