Przetargi.pl
13/PNOG/SZP-2/2015 Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2015-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 00000170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    13/PNOG/SZP-2/2015 Zamieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest umieszczanie reklam i ogłoszeń w prasie oraz spotów na ekranach LED dla Politechniki Koszalińskiej. Usługa obejmuje następujące rodzaje informacji i ogłoszeń: 1. ogłoszenia o przetargach; 2. ogłoszenia o naborze na studia; 3. reklama uczelni; 4. ogłoszenia okolicznościowe; 5. ogłoszenia inne; 6. spoty reklamowe na ekrany LED (produkcja i emisja) Tryb zamieszczania ogłoszeń,reklam w prasie: -zlecenia oraz treść ogłoszeń,reklam przekazywana będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej -Zamawiający każdorazowo wskazuje tytuł prasy, wielkość/wymiar ogłoszenia oraz miejsce, w którym ma być zamieszczona ogłoszenie,reklama; -Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłożenia wyceny ogłoszenia,reklamy uwzględniając wszystkie wytyczne, tj. rodzaj,zasięg wydawnictwa, wymiar ogłoszenia,reklamy, umiejscowienie na określonej stronie; -Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu treści do wykonania projektu reklamy i przedłożenia go do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego (poprawki uwzględnione w cenie); -prawa autorskie do projektów przechodzą na Zamawiającego; -wykonanie projektu informacji,ogłoszenia, jego adaptacja lub przeprojektowanie winno być ujęte w zaoferowanej cenie zamówienia; -ogłoszenie,reklamę należy umieścić w terminie wskazanym przez Zamawiającego; - w przypadku wykonania projektu ogłoszenia,reklamy we własnym zakresie przez Zamawiającego materiał do druku przekazany będzie w postaci plików PDF, TIFF, CDR z czcionkami zamienionymi na krzywe; -Wykonawca ma obowiązek dostarczyć w ciągu 7 dni od terminu realizacji zlecenia gazety z zamieszczonym ogłoszeniem/reklamą (w formie papierowej bądź elektronicznej) Tryb zamieszczania spotów reklamowych na ekranach LED -Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłożenia wykazu ekranów LED w wybranej przez Zamawiającego miejscowości (bądź w określonym regionie) i wyceny zamieszczania na nich spotów reklamowych; -Zamawiający każdorazowo wskazuje ilość miejsc i ich lokalizację oraz czas i częstotliwość emisji; -produkcja spotu reklamowego o długości 15 sekund jest zawarta w cenie emisji; -materiał do wykonania spotu będzie przekazany przez Zamawiającego w postaci plików doc, JPG, PDF, TIFF, CDR; -prawa autorskie do projektów przechodzą na Zamawiającego; -Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania spotu najpóźniej do 10 dni roboczych przed planowaną datą emisji; -Wykonawca zobowiązuje się do obsługi serwisowej spotu reklamowego poprzez bieżące monitorowanie częstotliwości emisji spotu reklamowego na nośniku reklamowym oraz natychmiastowym podejmowaniu działań w razie wszelkich zakłóceń w emisji spotu reklamowego na tymże nośniku; -spot każdorazowo musi być zaakceptowany przez Zamawiającego; -Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentacji fotograficznej w terminie do 3 dni od rozpoczęcia zlecenia bądź wydruku częstotliwości ukazywania się spotu reklamowego na nośniku (zawarte w cenie emisji). Poz. I Zamieszczanie ogłoszeń,reklam, w prasie lokalnej Pod pojęciem prasy lokalnej należy rozumieć prasę o zasięgu miejskim (np. zasięg miasto Koszalin), powiatowym (np. zasięg powiat białogardzki), która ukazuje się codziennie (dziennik) lub raz w tygodniu (tygodnik) w nakładzie minimum 3.000 egzemplarzy. 1.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym - 2000 cm2; 2.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 2000 cm2; 3.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym - 1000 cm2; 4.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 1000 cm2; 5.Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu codziennym - 300 cm2; 6.Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 7.Zamieszczanie w dodatkach tematycznych- 2000 cm2; 8.Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu codziennym - 70.000 sztuk (zlecenia sukcesywne); 9.Zamieszczenie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 70.000 sztuk (zlecenia sukcesywne); Poz. II Zamieszczanie ogłoszeń,reklam w prasie regionalnej Pod pojęciem prasy regionalnej należy rozumieć prasę o zasięgu Pomorza Środkowego lub obszarze o porównywalnym rozmiarze, która ukazuje się w jednorazowym nakładzie minimum 20.000 egzemplarzy 1.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym - 2000 cm2; 2.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 1500 cm2; 3.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym - 1000 cm2; 4.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 1000 cm2; 5.Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu codziennym - 300 cm2; 6.Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 7.Zamieszczanie w dodatkach tematycznych- 2500 cm2; 8.Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu codziennym - 30.000 sztuk (zlecenia sukcesywne); 9.Zamieszczenie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 30.000 sztuk (zlecenia sukcesywne). Poz. III Zamieszczanie ogłoszeń,reklam w prasie ogólnopolskiej Prasa ogólnopolska obejmuje zasięgiem całą Polskę nakładem jednorazowym co najmniej 300 000 egzemplarzy. W przypadku, gdy ogłoszenie,reklama będą zamieszczone w tytule ogólnopolskim, ale w mutacji regionalnej (np. Gazeta Wyborcza mutacja na region zachodniopomorski), powinien być on ujęty w cenie wydawnictwa regionalnego. 1.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu codziennym - 150 cm2; 2.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 150 cm2; 3.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu codziennym - 150 cm2; 4.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 5.Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu codziennym - 100 cm2; 6.Zamieszczanie na pierwszej stronie w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 100 cm2; 7.Zamieszczanie w dodatkach tematycznych- 700 cm2; 8.Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu codziennym - 30000 sztuk (zlecenia sukcesywne); 9.Zamieszczenie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w wydaniu magazynowym lub tygodniku - 30000 sztuk (zlecenia sukcesywne); Poz. IV Zamieszczanie ogłoszeń/reklam w prasie branżowej Pod pojęciem prasa branżowa należy rozumieć wydawnictwa o zasięgu całej Polski o jednorazowym nakładzie co najmniej 2000 egzemplarzy specjalizujące się w określonej tematyce (przykładowe branże: edukacja, technika, informatyka, budownictwo itp.). 1.Zamieszczanie na stronach ogłoszeniowych w określonym wydaniu - 500 cm2; 2.Zamieszczanie na stronach redakcyjnych w określonym wydaniu - 500 cm2; 3.Zamieszczanie na pierwszej stronie w określonym wydaniu - 100 cm2; 4.Zamieszczanie wkładki (insertu) typu ulotka, folder, informator, płyta w określonym wydaniu - 10000 sztuk (zlecenia sukcesywne). Poz. V Zamieszczanie i produkcja spotów reklamowych na ekranach LED Pod pojęciem zamieszczania spotów reklamowych na ekranach LED należy rozumieć produkcję spotów oraz ich emisję na wybranych nośnikach reklamowych w miejscowościach województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego i kujawsko-pomorskiego. Spot reklamowy oznacza film reklamowy lub promocyjny o długości 15 sekund wyprodukowany przez Wykonawcę lub dostarczony przez Zamawiającego. Produkcja spotu powinna być zrealizowana w postaci animacji flash lub techniką umożliwiającą wykorzystanie napisów, zdjęć i logo uczelni. Zamówienia sukcesywne. 1.Zamieszczenie 15 sek. spotu reklamowego o gwarantowanym wymiarze 300 emisji dziennie przez okres 14 dni - max. 25 szt. 2.Zamieszczenie 15 sek. spotu reklamowego o gwarantowanym wymiarze 200 emisji dziennie przez okres 30 dni - max. 25 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach