Przetargi.pl
USŁUGA PRZYGOTOWANIA, ORGANIZACJI I KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI DWUDNIOWEJ KONFERENCJI W SANDOMIERZU, DLA MAKSYMALNIE 200 OSÓB W DNIACH 23-24.08.2018R. ORAZ KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI PRZYJAZDOWEJ MISJI GOSPODARCZEJ ZAGRANICZNYCH PRZEDSIĘBIORCÓW / HANDLOWCÓW / IMPORTERÓW Z BRANŻY SPOŻYWCZO-PRZETWÓRCZEJ W DNIACH 22- 25 SIERPNIA 2018R

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 291019005
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA PRZYGOTOWANIA, ORGANIZACJI I KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI DWUDNIOWEJ KONFERENCJI W SANDOMIERZU, DLA MAKSYMALNIE 200 OSÓB W DNIACH 23-24.08.2018R. ORAZ KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI PRZYJAZDOWEJ MISJI GOSPODARCZEJ ZAGRANICZNYCH PRZEDSIĘBIORCÓW / HANDLOWCÓW / IMPORTERÓW Z BRANŻY SPOŻYWCZO-PRZETWÓRCZEJ W DNIACH 22- 25 SIERPNIA 2018R
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. I CZĘŚĆ 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi dwudniowej konferencji, w Sandomierzu, dla maksymalnie 200 osób; w dniach 23-24.08.2018r. pn.: „Potencjał eksportowy i handlowy świętokrzyskich producentów sektora spożywczo-przetwórczego”, realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 2) Miejsce wydarzenia: hotel „Sarmata” Zamek królewski w Sandomierzu w województwie świętokrzyskim Uwaga! Inauguracją konferencji będzie sesja warsztatowa w sali konferencyjnej hotelu „Sarmata” w dniu 23.08.2018. Sala konferencyjna w hotelu „Sarmata będzie zarezerwowana w formie bezkosztowej. Zasadnicza część Konferencji obędzie się w Sali Rycerskiej na Zamku Królewskim w Sandomierzu w dniu 24.08. Zamek Królewski będzie zarezerwowany przez Zamawiającego od dnia 23.08.2018 w godzinach od 16:00 do 24:00 oraz w dniu 24.08.2018 w godzinach od 8:00 do 16:00. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie ponieść koszty wynajmu Zamku Królewskiego (w tym Sala Rycerska + nagłośnienie, rzutnik, ekran, pomieszczenie baszty południowej oraz foyer między salą Rycerską a galerią, galerii na piętrze, pomieszczenie po byłej kawiarni do rozmów biznesowych - w tym zaplecze kuchni, parking przed wejściem do Zamku Królewskiego) w kwocie 8500 zł brutto. Koszt wynajęcia tych pomieszczeń Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. 3) W ramach zamówienia do zadań wykonawcy należeć będzie m.in.: a) zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem; b) zapewnienie tłumaczenia symultanicznego i konsekutywnego; c) zapewnienie recepcji konferencji; d) zapewnienie usługi cateringowej podczas konferencji; e) zorganizowanie kolacji; f) obsługa konferencji, wydrukowanie programu konferencji, wykonanie identyfikatorów, smyczy i innych materiałów konferencyjnych; g) udokumentowanie fotograficzne przebiegu Konferencji oraz przygotowanie informacji podsumowującej konferencję; h) opracowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej. 4) Zamawiający wymaga zapewnienia podczas całej konferencji opiekuna, który podczas całego czasu jej trwania zajmie się koordynacją prawidłowego jej przebiegu oraz będzie czuwał nad sprawnym i terminowym przebiegiem konferencji na miejscu i rozwiązywaniem ewentualnych problemów, które wynikną w trakcie realizacji. 2. II CZĘŚĆ 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców / handlowców / importerów z branży spożywczo-przetwórczej w dniach 22- 25 sierpnia 2018r., realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 2) Głównym tematem misji gospodarczej będzie promocja sektora spożywczo-przetwórczego regionu świętokrzyskiego poza Polską oraz nawiązanie nowych trwałych kontaktów handlowych na zagranicznych rynkach. 3) Misja gospodarcza będzie trwała 4 dni (wraz z przylotem i wylotem zagranicznych uczestników misji) i odbędzie się w dniach 22 - 25 sierpnia 2018r. w Sandomierzu i jego okolicach. 4) Uczestnicy przyjazdowej misji gospodarczej to przedsiębiorcy, handlowcy i importerzy z branży spożywczo-przetwórczej – łącznie 16 osób (2 osoby z Czech, 1 osoba ze Słowacji, 1 osoba z Wielkiej Brytanii, 1 osoba z Finlandii, 2 osoby z Węgier, 2 osoby z ZEA, 1 osobę z Algierii, 1 osoba z USA, 2 osoby z Serbii, 2 osoby z Armenii, 1 osoba z Chin). 5) Liczba osób reprezentujących Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego – COIiP) to 4 osoby. 6) W ramach misji do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: a) zabezpieczenie logistyczne misji gospodarczej, w tym:  transport,  ubezpieczenie uczestników,  zakwaterowanie,  wyżywienie. b) obsługa misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców z zakresie zapewnienia tłumaczenia ustnego konsekutywnego. c) zapewnienie identyfikatorów z etui oraz smyczy dla wszystkich uczestników przyjazdowej misji gospodarczej. d) prowadzenie listy obecności. e) opracowanie i przygotowanie pisemnego raportu podsumowującego misję. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy - umowy ubezpieczenia uczestników misji i do przedłożenia Zamawiającemu oryginału polisy lub jej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem – nie później niż 24 godziny przed terminem przyjazdu. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia części I i II zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do współdecydowania i kontroli sposobu realizacji zamówienia każdej części na każdym jego etapie. 5. Wykonawca zobowiązuje się do pozostania z zamawiającym w stałym kontakcie i do informowania go na bieżąco o stanie przygotowań do organizowanego wydarzenia. 6. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy na całym etapie realizowania zamówienia, należytej staranności, wysokiej jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do jego wykonywania. 7. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów – 79950000-8, Usługi hotelarskie -55100000-1, Usługi biur podróży i podobne 63510000-7. 8. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dwie lub wybrane części zamówienia. 9. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4a/4b do SIWZ - Wzór umowy. 10. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (w Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 13. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 14. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje:  zawarcia umowy ramowej,  udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy,  aukcji elektronicznej,  zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79950000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dotyczy II części zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. uzyskali wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zaświadczający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U.2017.1553 j.t.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach