Przetargi.pl
Usługa kompleksowej organizacji konferencji oraz przyjazdowej misji gospodarczej

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej organizacji konferencji oraz przyjazdowej misji gospodarczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) usługa kompleksowej organizacji konferencji, połączonej ze spotkaniami B2B, dla maksymalnie 100 osób w dniu 21.02.2020r. pn.: „Metalove”, b) usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców/ handlowców/ importerów/ potencjalnych inwestorów/ dziennikarzy z branży maszynowej/metalowo-odlewniczej w dniach 19- 22.02.2020r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: ZADANIE 1 – KONFERENCJA 1) Usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi jednodniowej konferencji połączonej ze spotkaniami B2B, w jednym z następujących miast: Ostrowcu Św., Starachowicach, Skarżysku-Kamiennej lub Końskich, pn.: „Metalove”, dla maksymalnie 100 osób w dniu 21.02.2020r., realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 2) Do zadań wykonawcy należeć będzie m.in.: a) zapewnienie i wyposażenie sali konferencyjnej; b) zapewnienie recepcji konferencji; c) zapewnienie usługi cateringowej podczas konferencji; d) zapewnienie tłumaczenia symultanicznego i konsekutywnego; e) wysyłka zaproszeń do uczestników konferencji; f) zorganizowanie kolacji; g) obsługa konferencji, reklama prasowa, wydrukowanie programu konferencji, wykonanie identyfikatorów, smyczy i innych materiałów konferencyjnych; h) opracowanie i wydrukowanie krótkich informacji o przedsiębiorcach zagranicznych uczestniczących w przyjazdowej misji gospodarczej oraz przygotowanie i wydrukowanie informacji w języku angielskim o firmach z regionu uczestniczących w spotkaniach B2B; i) zaprojektowanie i wydrukowanie plakatu informacyjno-promocyjnego; j) przygotowanie 3 minutowego spotu informacyjno-promocyjnego; k) udokumentowanie fotograficzne przebiegu konferencji oraz przygotowanie informacji podsumowującej konferencję. ZADANIE 2 – MISJA GOSPODARCZA 1) Usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców/ handlowców/ importerów/ potencjalnych inwestorów/ dziennikarzy z branży maszynowej/metalowo-odlewniczej w dniach 19- 22.02.2020r., realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 2) Misja gospodarcza będzie trwała 4 dni (wraz z przylotem i wylotem zagranicznych uczestników misji) i odbędzie się w dniach 19-22.02.2020r. w Ostrowcu Św., Starachowicach, Skarżysku-Kamiennej, Końskich i regionie świętokrzyskim. 3) Uczestnicy misji gospodarczej to przedsiębiorcy, handlowcy, importerzy, potencjalni inwestorzy dziennikarze zainteresowani nawiązaniem kontaktów handlowych lub inwestycjami z przedsiębiorcami z regionu świętokrzyskiego działających w branży maszynowej/metalowo- odlewniczej – łącznie 11 osób z krajów: Austria (4 osoby), Białoruś (2 osoby), Rosja (1 osoba), Rumunia (2 osoby), Ukraina (1 osoba), ZEA (1 osoba). 4) Liczba osób reprezentujących na miejscu Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego) to 4 osoby. 5) Plan ramowy misji gospodarczej: a) 19 lutego – przyloty, b) 20 lutego – wizyty studyjne, lunch i kolacja, c)21 lutego – udział w konferencji pn. „Metalove”, udział w spotkaniach B2B i uroczystej kolacji, d) 22 lutego – wyloty. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do pozostania z Zamawiającym w stałym kontakcie i do informowania go na bieżąco o stanie przygotowań do organizowanego wydarzenia, ewentualnie powstałych zmianach do ramowego planu (z podaniem przyczyn). 7) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. 2019 r., poz. 548). 8) Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy ubezpieczenia uczestników misji i do przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem min. 1 dzień przed rozpoczęciem misji gospodarczej. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ - SOPZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac. 6. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości prac i była kompletna. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do konsultowania ze wskazanymi przedstawicielami zamawiającego wszelkich działań podejmowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskich praw majątkowych do materiałów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231.). 9. Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić w trakcie realizacji zamówienia wymogi dotyczące informacji i promocji projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Wszelkie materiały związane z realizacją konferencji i misji gospodarczej muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wskazanymi w SOPZ. 10. Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem usługi. Wyliczoną cenę wykonawca podaje w Dodatku nr 1 do SIWZ – „Formularz oferty”, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 11. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. 12. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Dodatek nr 1 do SIWZ - Formularz oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 13. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 14. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 15. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79950000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. uzyskali wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych zaświadczający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz ułatwiania nabywania powiązanych usług turystycznych, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. 2019 r., poz. 548).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach