Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
- Data zamieszczenia: 2017-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
REGON: 291019005 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa przygotowania i organizacji międzynarodowej wizyty studyjnej dla partnerów projektu, interesariuszy oraz przedstawicieli władz lokalnych i Regionu w ramach międzynarodowego projektu ATM for SMEs (Program Interreg Europe). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i organizacji międzynarodowej wizyty studyjnej dla partnerów projektu, interesariuszy oraz przedstawicieli władz lokalnych i Regionu w ramach międzynarodowego projektu ATM for SMEs (Program Interreg Europe). 2. Wizyta studyjna odbędzie się w dniach 3-5 października 2017 roku. Wizyta studyjna odbędzie się w Sandomierzu i Starachowicach-wg harmonogramu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Uczestnikami wizyty studyjnej będą partnerzy projektu, interesariusze oraz przedstawiciel władz lokalnych i regionu biorący udział w projekcie międzynarodowym ATM for SMEs ( Program Interreg Europe). 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w sposób kompleksowy organizacji i obsługi wizyty studyjnej. 5. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 79950000-8. 6. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac. 9. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. 10. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (w Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.” 12. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 13. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 14. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 15. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79950000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowej organizacji I Kongresu „Świętokrzyskie jesteśmy blisko”, w ramach projektu pn.: „Świętokrzyskie – hard to pronounce, easy to do business in”
Dodano: 2023-11-13 - Organizacja i obsługa konferencji pn. Europejski Kongres Społeczny
Dodano: 2023-08-18 - Usługa kompleksowej organizacji konferencji oraz przyjazdowej misji gospodarczej
Dodano: 2019-12-23 - USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI DWUDNIOWEJ KONFERENCJI W SANDOMIERZU ORAZ PRZYJAZDOWEJ MISJI GOSPODARCZEJ
Dodano: 2019-05-24 - Usługa kompleksowej organizacji dwudniowego spotkania sieciującego B2B w Busku - Zdroju w dniach 13-14.06.2019 r. oraz usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej w dniach 12-15.06.2019 r.
Dodano: 2019-04-18 - Usługa kompleksowej organizacji: dwudniowego spotkania sieciującego B2B w Jędrzejowie oraz przyjazdowej misji gospodarczej
Dodano: 2018-10-22 - USŁUGA PRZYGOTOWANIA, ORGANIZACJI I KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI DWUDNIOWEJ KONFERENCJI W SANDOMIERZU, DLA MAKSYMALNIE 200 OSÓB W DNIACH 23-24.08.2018R. ORAZ KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI PRZYJAZDOWEJ MISJI GOSPODARCZEJ ZAGRANICZNYCH PRZEDSIĘBIORCÓW / HANDLOWCÓW / IMPORTERÓW Z BRANŻY SPOŻYWCZO-PRZETWÓRCZEJ W DNIACH 22- 25 SIERPNIA 2018R
Dodano: 2018-07-10 - usługa kompleksowej organizacji jednodniowego spotkania sieciującego B2B w Busku - Zdroju w dniu 20.06.2018r. oraz usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej w dniach 18-21.06.2018r.
Dodano: 2018-04-30 - Usługa kompleksowej organizacji jednodniowej konferencji oraz przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców w Sandomierzu
Dodano: 2017-07-13 - Usługa kompleksowej organizacji jednodniowej konferencji oraz przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców w Busku Zdroju
Dodano: 2017-06-19