Przetargi.pl
Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 im. M. Konopnickiej w Jastrzębiu-Zdroju

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15 IM.MARII KONOPNICKIEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 44-336 Jastrzębie-Zdrój, ul. Niepodległości 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15 IM.MARII KONOPNICKIEJ
    ul. Niepodległości 34
    44-336 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    REGON: 000728701
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp15jz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 im. M. Konopnickiej w Jastrzębiu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dystrybucji zestawów obiadowych około 96 uprawnionym uczniom Zamawiającego - Szkoły Podstawowej nr 15 w Jastrzębiu-Zdroju. Zamawiający w celu realizacji przedmiotu zamówienia udostępni Wykonawcy pomieszczenie kuchni.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:a) przygotowywanie posiłków w kuchni Zamawiającego,b) porcjowanie i dystrybucję posiłków,c) mycie i wyparzanie naczyń, sztućców i garnków,d) sprzątanie stołówki i kuchni,e) odbiór i utylizacja resztek pokonsumpcyjnych oraz pozostałych odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane poniżej.2. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że:2.1. w zakresie wiedzy i doświadczenia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje z należytą starannością przynajmniej dwie usługi żywienia, z których każda trwała nie krócej niż 6 miesięcy i polegała na przygotowaniu i wydaniu gorącego posiłku dla co najmniej 70 dzieci w wieku przedszkolnym lub szkolnym.2.2. w zakresie potencjału osobowego: dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:a) jedną osobą posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu posiłków dla co najmniej 70 dzieci w wieku przedszkolnym lub szkolnym;b) jedną osobą posiadającą wykształcenie min. średnie w kierunku żywienia (tj. dietetyk, technolog żywienia, technik żywienia lub inne równoważne), która posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w opracowaniu diety dla dzieci w wieku przedszkolnym lub szkolnym.2.3. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 130 000,00 PLN (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych).UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 2 ppkt 2.1-2.3 będą oceniane łącznie dla wszystkich Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach