Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4228300 , fax. 032 4228658
- Data zamieszczenia: 2013-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
ul. 3 Maja 31 31
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4228300, fax. 032 4228658
REGON: 27628517000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeprowadzenia zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów Technikum i Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach, ul. 3 Maja 42, 44-230 Czerwionka- Leszczyny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów Technikum i Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach, ul. 3 Maja 42, 44-230 Czerwionka- Leszczyny Opis przedmiotu zamówienia: Indywidualne zajęcia z doradcą zawodowym będą miały na celu ukierunkować ucznia na rozwój zawodowy i pomóc mu opracować Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego. Na podstawie zdiagnozowanych przez konsultanta potrzeb uczniowie będą kierowani na odpowiednie do swoich predyspozycji, oczekiwań i potrzeb formy wsparcia w ramach pakietu wsparcia zaplanowanego w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie (tj. m.in. kursy, zajęcia pozalekcyjne, zajęcia wyrównawcze, staże i praktyki, wizyty studyjne). 1.Zajęcia z indywidualnego doradztwa zawodowego będą organizowane dla 24 osób. 2.Zajęcia odbywać będą się w godzinach niepokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. 3.Indywidualne doradztwo zawodowe będzie realizowane w wymiarze 9 godzin lekcyjnych ( po 45 minut każda), średnio 1,5 godziny lekcyjnej tygodniowo dla każdego ucznia, świadczone w okresie maksymalnie 42 dnii, liczonych od dnia podpisania umowy. Łącznie 24 uczniów x 9 godzin = 216 godzin. 4.Doradztwo indywidualne będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego. 5.W ramach doradztwa indywidualnego konsultant wspólnie z uczniem opracuje pisemnie jego Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego, który Wykonawca w jednym egzemplarzu przekaże Zamawiającemu. 6.Wykonawca zobowiązany będzie także do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa indywidualnego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. 7. Listy obecności oraz Indywidualne Plany Rozwoju Zawodowego będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 8. Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu konsultantów do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym. W przypadku zmiany liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin lekcyjnych indywidualnego doradztwa zawodowego. Cena jednostkowa za usługę (tj. cena za godzinę lekcyjną doradztwa) nie ulegnie zmianie a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W takim przypadku rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy tj. na podstawie list obecności oraz Indywidualnych Planów Rozwoju Zawodowego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem: 1.W terminie do 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: a.materiały dydaktyczne tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego zawierający wskazówki do doradztwa indywidualnego, b.wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa indywidualnego, c.wzór Indywidualnego Programu Rozwoju Zawodowego, d.imienną listę uczestników doradztwa indywidualnego, f.proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa indywidualnego. 2.W terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa indywidualnego sporządzony z uwzględnieniem informacji, o których mowa w ust. 1 lit. e. 3.Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 4.W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa indywidualnego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a.podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach z doradztwa indywidualnego listy obecności, b.sporządzone wspólnie z uczestnikami doradztwa indywidualnego ich Indywidualne Programy Rozwoju Zawodowego. 5.Po wykonaniu zajęć z doradztwa indywidualnego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi. 6.Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego lub złoży w tym terminie oświadczenie pisemne, że forma prawna, w jakiej prowadzi działalność nie wymaga takiego zgłoszenia.Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( j.t. Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- . prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci, w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Część I: Radosne dzieci w żłobku w gminie Poraj Część II: Odkrywamy świat w przedszkolu w Żarkach-Letnisko
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie kursu języka angielskiego oraz kursu metodycznego dla osób dorosłych na potrzeby realizacji projektu pn. Power of Education - podniesienie jakości kształcenia i zarządzania w mikołowskich placówkach oświatowych
Dodano: 2016-06-16 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-08 - Przeprowadzenie kursów z przedmiotów zawodowych dla klas wielozawodowych
Dodano: 2016-01-19 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Dodano: 2015-10-30 - Usługa edukacyjna polegającą na organizacji wizyt studyjnych wraz z warsztatami dla potencjalnych i obecnych beneficjentów Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-09 - Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego w ramach projektu nr POKL.04.01.02-00-131/12 p.t. Kompetentni inżynierowie mechanicy dla sektora energetyki. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/32/TB.
Dodano: 2015-09-28 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach
Dodano: 2015-06-03 - Przeprowadzenie szkolenia AutoCad podstawowy w ramach projektu Odbierz klucz do sukcesu - kierunki zamawiane na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Dodano: 2015-05-21 - Kampania edukacyjno - promocyjna dla zadania pn. Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Radzionków
Dodano: 2015-04-28