Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4228300 , fax. 032 4228658
- Data zamieszczenia: 2012-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
ul. 3 Maja 31 31
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4228300, fax. 032 4228658
REGON: 27628517000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów Technikum i Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach, ul. 3 Maja 42, 44-230 Czerwionka- Leszczyny w roku szkolnym 2012/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zajęcia z grupowego doradztwa zawodowego będą organizowane dla grupy około 30 osób. 2. Uczniowie będą podzieleni na dwie grupy, jedna grupa uczniów technikum i jedna grupa uczniów szkoły zawodowej. 3. Każda grupa będzie liczyć minimalnie 5 a maksymalnie 25 uczniów. 4. Zajęcia odbywać będą się w godzinach niepokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. 5. Grupowe doradztwo zawodowe będzie realizowane w wymiarze 24 godzin lekcyjnych dla każdej z grup ( po 45 minut każda godzina ) świadczone w okresie maksymalnie 8 tygodni, liczonych od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do 15 lutego 2013 r. 6. Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. 7. Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego. 8. Doradztwo grupowe dla danej grupy będzie prowadzone przez cały okres jego trwania, tj, 24 godziny, przez jednego i tego samego konsultanta. W przypadku konieczności zmiany konsultanta, wykonawca zobowiązany będzie dotychczasowy program powtórzyć jeszcze raz, od początku, na własny koszt. 9. W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego; wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca niezwłocznie przekaże Zamawiającemu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa grupowego, niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 11. Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu wykonawcy do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem: 1. W terminie do 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: a) materiały dydaktyczne tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego zawierający program doradztwa grupowego, b) wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego, c) wzór ankiety uczestnika doradztwa, d) imienną listę uczestników doradztwa grupowego, e) proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa grupowego. 2. W terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego sporządzony z uwzględnieniem informacji, o których mowa w ust. 1 lit. e. 3. Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 4. W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć ( nie później niż do dnia 5 marca 2013 r.) w ramach doradztwa grupowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa grupowego listy obecności, b) wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego ankiety. 5. Po wykonaniu zajęć z doradztwa grupowego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- . prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci, w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Część I: Radosne dzieci w żłobku w gminie Poraj Część II: Odkrywamy świat w przedszkolu w Żarkach-Letnisko
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie kursu języka angielskiego oraz kursu metodycznego dla osób dorosłych na potrzeby realizacji projektu pn. Power of Education - podniesienie jakości kształcenia i zarządzania w mikołowskich placówkach oświatowych
Dodano: 2016-06-16 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-08 - Przeprowadzenie kursów z przedmiotów zawodowych dla klas wielozawodowych
Dodano: 2016-01-19 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Dodano: 2015-10-30 - Usługa edukacyjna polegającą na organizacji wizyt studyjnych wraz z warsztatami dla potencjalnych i obecnych beneficjentów Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-09 - Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego w ramach projektu nr POKL.04.01.02-00-131/12 p.t. Kompetentni inżynierowie mechanicy dla sektora energetyki. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/32/TB.
Dodano: 2015-09-28 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach
Dodano: 2015-06-03 - Przeprowadzenie szkolenia AutoCad podstawowy w ramach projektu Odbierz klucz do sukcesu - kierunki zamawiane na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Dodano: 2015-05-21 - Kampania edukacyjno - promocyjna dla zadania pn. Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Radzionków
Dodano: 2015-04-28