Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia kursu malarz-szpachlarz, brukarz, glazurnik i zajęć aktywizacji zawodowej

Zakład Karny w Koronowie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, ul. Bydgoska 27
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 52 382 22 11 , fax. 0 52 382 09 00
  • Data zamieszczenia: 2013-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Koronowie
    ul. Bydgoska 27 27
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0 52 382 22 11, fax. 0 52 382 09 00
    REGON: 00031962900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia kursu malarz-szpachlarz, brukarz, glazurnik i zajęć aktywizacji zawodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w roku 2013 trzech kursów: malarza-szpachlarza, glazurnika, brukarza oraz 3 cykli zajęć aktywizacji zawodowej w ramach realizacji projektu systemowego Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Ukończenie kursu zwiększy prawdopodobieństwo podjęcia aktywności zawodowej skazanych opuszczających Zakład Karny. Na zamówienie składa się przeprowadzenie: Grupa 1 Kurs Malarz- szpachlarz - Usługa przeprowadzenia kursu będzie realizowana w Zakładzie Karnym w Koronowie, jako kurs malarz-szpachlarz, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 12 skazanych. - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 31 maja 2013 r. - Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Pomieszczenia do praktycznej nauki każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamawiający udostępni wykonawcy w ramach realizacji kursu sprzęt malarski: rusztowanie, drabiny, wiertarkę udarową. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 100 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i zajęć praktycznych (80 godz.) przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. - Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. -Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie w zakresie BHP, materiałoznawstwa, rysunku zawodowego, technologii z elementami maszynoznawstwa; zajęcia praktyczne (nabycie umiejętności malarsko - szpachlarskich) oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie uprawniające kursantów także dwie osoby rezerwowe do uczestnictwa w kursie, spełniające wymagania badań zawodowych na malarza-szpachlarza. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego kursu. - Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały, odzież ochronną (kombinezon ochronny, rękawice, okulary) i obuwie ochronne dostosowane do kursu i pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.). - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Test sprawdzający wiedzę przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z testu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej i uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §3 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) (wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do w/w rozporządzenia) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem, w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) zawierający w szczególności: nazwę formy kształcenia; czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele kształcenia i sposoby ich osiągania; plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar (z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej); treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć; opis efektów kształcenia; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; sposób i formę zaliczenia; 3) szczegółowy harmonogram zajęć; 4) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; Ponadto: 1) przeprowadzenie kursu musi się odbyć zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 2) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: - program nauczania, - dziennika zajęć zawierającego listę obecności (podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych), wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; - listy obecności na których beneficjenci składają podpis długopisem koloru niebieskiego, a które po zakończeniu zajęć zostaną przekazane Zamawiającemu, - protokół z testu wiedzy, - ewidencję wydanych zaświadczeń, - kserokopie wydanych zaświadczeń (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa egzemplarze kserokopii wydanych zaświadczeń), - wykaz wydanych zaświadczeń i certyfikatów wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, - wykaz przekazanych materiałów oraz środków ochrony indywidualnej wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, - Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych przekazanych beneficjentom, który po zakończeniu szkolenia zostanie dołączony do dokumentacji Zamawiającego, - Przeprowadzone ankiety na temat kursu, - Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników, - Faktury VAT lub rachunki potwierdzające dostarczenie materiałów w wymaganej ilości (kserokopie dokumentów wraz ze sporządzoną kalkulacją wykonanej usługi należy dołączyć do dokumentacji kursowej przekazywanej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia), 3) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Grupa 2 Kurs Glazurnik - Usługa przeprowadzenia kursu będzie realizowana w Zakładzie Karnym w Koronowie, jako kurs glazurnika, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 12 skazanych. - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 31 maja 2013 r. - Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Pomieszczenia do praktycznej nauki każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamawiający udostępni wykonawcy w ramach realizacji kursu sprzęt glazurski: przecinarkę do glazury, szlifierkę kątową, - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 100 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i zajęć praktycznych (80 godz.) przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. - Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. -Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie w zakresie BHP oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie uprawniające kursantów także dwie osoby rezerwowe do uczestnictwa w kursie, spełniające wymagania badań zawodowych na glazurnika. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego. -Wykonawca przygotuje uczestników kursu do wykonywania pracy w zawodzie glazurnik w tym min: poznanie narzędzi, materiałów, obsługa używanych sprzętów, przygotowanie podłoża, techniki prac, itp. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego kursu. - Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały, odzież ochronną (kombinezon ochronny, rękawice, okulary) i obuwie ochronne dostosowane do kursu i pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.). - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Test sprawdzający wiedzę przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z testu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej i uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §3 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) (wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do w/w rozporządzenia) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem, w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) zawierający w szczególności: - nazwę formy kształcenia; - czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji; - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; - cele kształcenia i sposoby ich osiągania; - plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar (z uwzględnieniem części - teoretycznej i części praktycznej); - treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć; - opis efektów kształcenia; - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; - sposób i formę zaliczenia; 3) szczegółowy harmonogram zajęć; 4) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; Ponadto: 1) przeprowadzenie kursu musi się odbyć zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 2) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: program nauczania, dziennika zajęć zawierającego listę obecności (podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych), wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; listy obecności na których beneficjenci składają podpis długopisem koloru niebieskiego, a które po zakończeniu zajęć zostaną przekazane Zamawiającemu, protokół z testu wiedzy, ewidencję wydanych zaświadczeń, kserokopie wydanych zaświadczeń (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa egzemplarze kserokopii wydanych zaświadczeń), wykaz wydanych zaświadczeń i certyfikatów wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, wykaz przekazanych materiałów oraz środków ochrony indywidualnej wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych przekazanych beneficjentom, który po zakończeniu szkolenia zostanie dołączony do dokumentacji Zamawiającego, Przeprowadzone ankiety na temat kursu, Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników, Faktury VAT lub rachunki potwierdzające dostarczenie materiałów w wymaganej ilości (kserokopie dokumentów wraz ze sporządzoną kalkulacją wykonanej usługi należy dołączyć do dokumentacji kursowej przekazywanej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia), 3) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Grupa 3 Kurs Brukarza - Usługa przeprowadzenia kursu będzie realizowana w Zakładzie Karnym w Koronowie, jako kurs brukarza, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 12 skazanych. - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 31 maja 2013 r. - Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Wykonawca przygotuje uczestników kursu do wykonywania pracy brukarza w tym min: poznanie narzędzi, materiałów, sprzętu używanego, przygotowaniu podłoża, poznanie sposobów układania kostki brukowej itp. - Plac przeznaczony do praktycznej nauki znajduje się na terenie Zakładu Karnego w Koronowie. Miejsce realizacji kursu każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamawiający udostępni Wykonawcy w ramach realizacji kursu następujący sprzęt: zagęszczarkę, przecinarkę do kostki, betoniarkę, młot udarowo obrotowy, niwelator laserowy, taczki. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 100 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i praktycznych (80 godz.) przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. - Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. - Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie w zakresie BHP, oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie (także 2 osób rezerwowych) stwierdzające możliwość uczestniczenia skazanych w kursie brukarza. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego. - Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały oraz odzież ochronną, materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.) - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Test sprawdzający wiedzę przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z testu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej i uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §3 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) (wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do w/w rozporządzenia) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenie nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem , w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) zawierający w szczególności: nazwę formy kształcenia; czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele kształcenia i sposoby ich osiągania; plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar (z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej); treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć; opis efektów kształcenia; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; sposób i formę zaliczenia; 3) szczegółowy harmonogram zajęć; 4) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; Ponadto: 1) przeprowadzenie kursu musi się odbyć zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 2) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: program nauczania, dziennika zajęć zawierającego listę obecności (podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych), wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; listy obecności na których beneficjenci składają podpis długopisem koloru niebieskiego, a które po zakończeniu zajęć zostaną przekazane Zamawiającemu, protokół z testu wiedzy, ewidencję wydanych zaświadczeń, kserokopie wydanych zaświadczeń (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa egzemplarze kserokopii wydanych zaświadczeń), wykaz wydanych zaświadczeń i certyfikatów wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, wykaz przekazanych materiałów oraz środków ochrony indywidualnej wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych przekazanych beneficjentom, który po zakończeniu szkolenia zostanie dołączony do dokumentacji Zamawiającego, Przeprowadzone ankiety na temat kursu, Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników, Faktury VAT lub rachunki potwierdzające dostarczenie materiałów w wymaganej ilości (kserokopie dokumentów wraz ze sporządzoną kalkulacją wykonanej usługi należy dołączyć do dokumentacji kursowej przekazywanej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia), 3) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursu znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Grupa 4 Zajęcia aktywizacji zawodowej - Przeprowadzenie 3 cykli zajęć aktywizacji zawodowej dla 36 skazanych (3 grupy po 12 skazanych). - Każdy cykl aktywizacji obejmuje 20 godz. ( przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 min) w tym zajęcia grupowe i konsultacje indywidualne. - Zajęcia odbywać się będą na terenie Zakładu Karnego w Koronowie. - Zajęcia odbywać się będą w dni powszednie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Aktywizacją zawodową zostaną objęci skazani uczestniczący w kursie zawodowym - Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 31 maja 2013r. - Wykonawca przygotuje uczestników do prawidłowego i sprawnego poruszania się na rynku pracy w tym min. autoprezentacja, umiejętność prowadzenia rozmów z pracodawcami, rozmowa kwalifikacyjna, dokumenty aplikacyjne, sposoby poszukiwania pracy, poznawanie i odkrywanie swoich umiejętności i predyspozycji zawodowych, przygotowywanie CV i listów motywacyjnych przy użyciu komputera. - Zamawiający udostępni Wykonawcy w ramach realizacji zajęć salę komputerową z 11 stanowiskami. - Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.) - Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną o kwalifikacjach odpowiednich do prowadzenia zajęć psychokorekcyjnych oraz doradztwa zawodowego. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania. - Osoby uczestniczące w aktywizacji zawodowej, które uczestniczyły w co najmniej 80% zajęć uzyskają odpowiednie zaświadczenie. - Wykonawca ubezpieczy uczestników zajęć aktywizacji zawodowej od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia zajęć aktywizacji zawodowej będzie dokonana przelewem , w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) zawierający w szczególności: nazwę formy kształcenia; czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele kształcenia i sposoby ich osiągania; plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar; treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć; opis efektów kształcenia; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 3) szczegółowy harmonogram zajęć; 4) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; Ponadto: 1) przeprowadzenie zajęć musi się odbyć zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 2) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: program nauczania, dziennika zajęć zawierającego listę obecności (podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych), wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; listy obecności na których beneficjenci składają podpis długopisem koloru niebieskiego, a które po zakończeniu zajęć zostaną przekazane Zamawiającemu, ewidencję wydanych zaświadczeń, kserokopie wydanych zaświadczeń (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa egzemplarze kserokopii wydanych zaświadczeń), wykaz wydanych zaświadczeń i certyfikatów wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, wykaz przekazanych materiałów oraz środków ochrony indywidualnej wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych przekazanych beneficjentom, który po zakończeniu szkolenia zostanie dołączony do dokumentacji Zamawiającego, Przeprowadzone ankiety na temat zajęć aktywizacji, Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników, Faktury VAT lub rachunki potwierdzające dostarczenie materiałów w wymaganej ilości (kserokopie dokumentów wraz ze sporządzoną kalkulacją wykonanej usługi należy dołączyć do dokumentacji kursowej przekazywanej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia), 3) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; 4) listę obecności podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych. - Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępnia sprzęt zakupiony w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach