Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia kursu malarz-szpachlarz

Zakład Karny w Koronowie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, ul. Bydgoska 27
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 52 382 22 11 , fax. 0 52 382 09 00
  • Data zamieszczenia: 2015-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Koronowie
    ul. Bydgoska 27 27
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0 52 382 22 11, fax. 0 52 382 09 00
    REGON: 00031962900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia kursu malarz-szpachlarz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w roku 2015 kursu przyuczającego do zawodu malarza w ramach Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej. Celem nauczania jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu. Ukończenie kursu zwiększy prawdopodobieństwo podjęcia aktywności zawodowej skazanych opuszczających Zakład Karny. Na zamówienie składa się przeprowadzenie:  Kursu malarz-szpachlarz - Usługa przeprowadzenia kursu przyuczającego do zawodu  będzie realizowana w Zakładzie Karnym w Koronowie, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 8 skazanych, - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 15 pażdziernika 2015 r. - Zajęcia teoretyczne i praktyczne  szkolenia realizowane będą w Zakładzie Karnym w Koronowie w godz. 8.30 - 17.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Pomieszczenia do praktycznej nauki każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Powierzchnia pomieszczeń przeznaczonych do zajęć praktycznych wynosi 80m2,(farba emulsyjna,gipsowanie,szpachlowanie farba olejna -drzwi). - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs będzie trwał 80 godzin dydaktycznych i będzie składał się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i praktycznych (60 godz.) przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45min. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie zawodowym w zakresie BHP,materiałoznawstwa, rysunku zawodowego, technologii z elementami maszynoznawstwa; zajęcia praktyczne -nabycie umiejętności malarsko - szpachlarskich, przeprowadzi wymagane badania lekarskie spełniające wymagania badań zawodowych na malarza uprawniające kursantów (także 1 osoby rezerwowej) do uczestnictwa w kursie. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego oraz ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem, - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały, odzież ochronną (kombinezon ochronny, rękawice, ) i obuwie ochronne dostosowane do kursu i pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały dydaktyczne (skrypty,podręczniki,zeszyty,długopisy,itp.) . - Kurs powinien zakończyć się egzaminem sprawdzającym wiedzę oraz wydaniem zaświadczeń zgodnych z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014, poz. 622). - Test sprawdzający wiedzę przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. Wykonawca umożliwi nowemu uczestnikowi uzupełnienie braków szkolenia. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem , w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: a) dokumenty z których wynika, że osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia, b) program nauczania zawierający co najmniej: - nazwę i zakres kursu; - czas trwania i sposób organizacji kursu; - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; - sposób sprawdzania efektów kursu. c) szczegółowy harmonogram zajęć - Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy(choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) a) prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia zgodnych z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014, poz. 622) tj. dziennika zajęć edukacyjnych, prowadzenia listy obecności uczestników, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; b) przekazania protokołu z testu wiedzy; protokołu odbioru usługi. c) przekazania rejestru zaświadczeń wydanych przez przedstawiciela Wykonawcy uczestnikom szkolenia lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: materiały szkoleniowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach