Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia audytu finansowego projektu 7 Programu Ramowego UE o akronimie RESCUE za cały okres trwania projektu tj. 01.11.2013-31.10.2016 r.

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2016-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 157700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia audytu finansowego projektu 7 Programu Ramowego UE o akronimie RESCUE za cały okres trwania projektu tj. 01.11.2013-31.10.2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Specyfikacja usługi przeprowadzenia audytu finansowego projektu 7 Programu Ramowego UE o akronimie RESCUE za cały okres trwania projektu tj. 01.11.2013-31.10.2016 obejmujący sprawdzenie dokumentacji wyłącznie u partnera projektu tj. AGH (planowany obrót ok. 514.000,-EUR w tym dofinansowanie KE 387.000,-EUR) obejmujący w szczególności wydanie opinii na formularzu Form D – Annex VII of Grant Agreement 1. audyt finansowy ma być przeprowadzony przy uwzględnieniu treści umowy na wykonanie projektu zawartej z Komisją Europejską, wytycznymi: Certificates Issued by External Auditors Guidance Notes for Beneficiaries and Auditors, Ustawą o Rachunkowości, a także zgodnie z Krajowymi Standardami Rewizji Finansowej wydanymi przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów (Uchwała nr 2783/52/2015 Krajowej Rady Biegłych Rewidentów w sprawie krajowych standardów rewizji finansowej), 2. audyt ma być przeprowadzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w „Guide to Financial Issues Relating to FP7 Indirect Actions” wydanym przez Komisję Europejską 3. audyt ma na celu wydanie przez audytora opinii na temat: a. wiarygodności danych liczbowych i opisowych zawartych w dokumentach związanych z realizowanym projektem; b. realizacji wydatków i uzyskania założonych efektów związanych z audytowanym projektem, zgodnie z wymaganiami zawartymi we wniosku, decyzji lub umowie; c. poprawności dokumentowania i ujęcia operacji gospodarczych w wyodrębnionej dla danego projektu ewidencji księgowej 4. Audyt będzie przeprowadzany na terenie AGH, w dniach roboczych w godzinach pomiędzy 8:00 a 15:00. Do dyspozycji wykonawcy zostaną przekazane wszystkie niezbędne materiały źródłowe. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Audytor (biegły rewident) musi być niezależny od zamawiającego, 7. Sposób i terminy przedstawienia wyników audytu zewnętrznego: a. W pierwszej fazie realizacji zamówienia, po zapoznaniu się z dostępną dokumentacją oraz po spotkaniu z Zamawiającym, Wykonawca winien przygotować szczegółowy plan przeprowadzenia audytu, który w szczegółowy sposób będzie opisywać metodologię oraz harmonogram przeprowadzenia audytu. b. Szczegółowy plan przeprowadzenia audytu zostanie przedłożony przez Wykonawcę nie później niż w terminie 1-go dnia kalendarzowego od dnia podpisania umowy. Powyższy dokument po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podstawą do rozpoczęcia procesu audytu. c. Po przeprowadzeniu audytu i po dokonaniu analizy zebranych danych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania 1 egzemplarz wstępnej wersji raportu końcowego opracowanej w języku angielskim. Wraz z raportem w formie drukowanej, Wykonawca przekaże elektroniczną wersję raportu. d. Zamawiający ma 1 dzień kalendarzowy na zapoznanie się z raportem oraz zgłoszenie ewentualnych uwag. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego do wstępnej wersji raportu końcowego, Wykonawca zobowiązany jest do ich pisemnego rozpatrzenia i złożenia w ciągu 1-go dnia 2-ch egzemplarzy ostatecznej wersji raportu końcowego w polskiej wersji językowej w formie drukowanej oraz w wersji elektronicznej. e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny realizacji audytu na każdym jego etapie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212100-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach