Muzeum-Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec ogłasza przetarg
- Adres: 32-551 Babice, Wygiełzów ul. Podzamcze
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 646 28 10 , fax. 032 622 87 49
- Data zamieszczenia: 2020-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum-Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec
Wygiełzów ul. Podzamcze 1
32-551 Babice, woj. małopolskie
tel. 032 646 28 10, fax. 032 622 87 49
REGON: 12038571900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mnpe.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zarządzania projektem pn. „Małopolskie Muzeum Pożarnictwa w Alwerni - budowa nowego oddziału Muzeum Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa zarządzania projektem pn. „Małopolskie Muzeum Pożarnictwa w Alwerni - budowa nowego oddziału Muzeum Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec”. 2. Projekt pn.: Małopolskie Muzeum Pożarnictwa w Alwerni - budowa nowego oddziału Muzeum Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec – zwany dalej „Inwestycją” jest zaplanowany do wsparcia środkami UE w ramach: Poddziałania 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów – SPR; Działania 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu; Osi Priorytetowej 6 Dziedzictwo Regionalne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 3. Zakres usługi obejmuje, w szczególności: 1) Inwentaryzację i weryfikację dokumentacji technicznej będącej w posiadaniu Zamawiającego oraz będącej w trakcie opracowania dla Inwestycji, 2) Analizy i weryfikacje zaproponowanych przez Projektanta rozwiązań projektowych (w tym dokumentacji technicznej, projektu budowlanego i wykonawczego), również pod kątem kosztów realizacji i kosztów eksploatacji Inwestycji. 3) Przygotowanie i opracowanie dokumentacji przetargowych, w tym m.in. Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz ze wzorami umów dla realizacji Inwestycji, 4) Przeprowadzenie postępowań przetargowych o udzielenie zamówienia dla Inwestycji w imieniu Zamawiającego, 5) Przygotowanie, organizację i realizację Inwestycji, zarządzanie realizacją robót budowlanych, oraz pełnienie funkcji doradczo – konsultacyjnej w czasie od podpisania umowy do rozpoczęcia robót budowlanych a także w trakcie ich wykonywania, 6) Monitoring zgodności zastosowanych rozwiązań organizacyjnych, budowlanych i materiałowych z postanowieniami umowy zawartej z Wykonawcą Inwestycji, 7) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji Inwestycji, 8) Nadzór i rozliczenie realizacji Inwestycji, 9) Wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur Unii Europejskiej i procedur krajowych, 10) Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot, 11) Reprezentacja, wsparcie Zamawiającego i zastępstwo procesowe w występowaniu przed sądami powszechnymi w sprawach dotyczących zobowiązań umownych wszystkich uczestników Inwestycji. Powyższe obowiązki Wykonawca zobowiązany jest wykonywać do czasu prawomocnego zakończenia wszystkich ewentualnych postępowań sądowych, 12) Inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 PLN słownie: osiem tysięcy złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, oznacza to, że środki muszą zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 50 8444 0008 0000 0081 9279 0001 Bank Spółdzielczy w Chrzanowie. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń powinno zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy a okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Do oferty zaleca się dołączyć dowód dokonania przelewu. 7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie, niż przelew pieniężny oryginał dokumentu należy załączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ; b) Wykaz osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ - Część I . Wykaz złożony wraz z ofertą powinien zawierać dane (wypełniona Część I Wykazu) umożlwiające Zamawiającemu ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokonania oceny merytorycznej ofert w kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie personelu ”; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa konsorcjum, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, jeżeli nie wynika ono z dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ; e) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy PZP; f) Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Finansowy audyt zewnętrzny 100% wydatków związanych z realizacją projektu - Kc-zp.272-725/23
Dodano: 2024-02-27 - Usługa zarządzania projektem pn. Małopolskie Muzeum Pożarnictwa w Alwerni - budowa nowego oddziału Muzeum Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec
Dodano: 2021-08-07 - wykonanie audytu projektu realizowanego przez Katedrę Informatyki WIEiT AGH na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa w ramach konkursu nr 2/P/2017 Młodzi Naukowcy 2017 finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju zgodnie z umową nr DOB-2P/01/04/2018 - KC-zp.272-732/20
Dodano: 2021-03-17 - usługa audytu zewnętrznego projektu realizowanego przez ACMiN AGH i ACK Cyfronet AGH w ramach programu wsparcia kosztów utrzymania infrastruktury badawczej Panda 2 finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju zgodnie z umową PANDA 2/9/2016- KC-zp.272-243/20.
Dodano: 2020-06-04 - Przeprowadzenie audytu zewnętrznego wraz z przygotowaniem raportu o sprawozdaniu finansowym z II fazy projektu zintegrowanego LIFE-IP Małopolska
Dodano: 2019-12-18 - USŁUGA BADANIA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2019-10-17 - Przeprowadzenie ustawowego badania rocznych sprawozdań finansowych Gminy Miejskiej Kraków za lata 2019 i 2020 oraz sporządzenie odrębnie za każdy rok sprawozdania z badania – POWTÓRZENIE POSTĘPOWANIA II.
Dodano: 2019-10-10 - Przeprowadzenie ustawowego badania rocznych sprawozdań finansowych Gminy Miejskiej Kraków za lata 2019 i 2020 oraz sporządzenie odrębnie za każdy rok sprawozdania z badania – powtórzenie postępowania.
Dodano: 2019-09-05 - Przeprowadzenie ustawowego badania rocznych sprawozdań finansowych Gminy Miejskiej Kraków za lata 2019 i 2020 oraz sporządzenie odrębnie za każdy rok sprawozdania z badania.
Dodano: 2019-07-25 - Wykonanie audytu finansowego, dotyczącego realizacji Umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w transporcie kolejowym na terenie Województwa Małopolskiego zawartej z Operatorem Koleje Małopolskie sp. z o.o. oraz świadczenie usług doradczych (eksperckich) na wniosek Zamawiającego
Dodano: 2019-05-29